Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

jaké vrchní uložení k tlumičům Bilstein B8 na E39 520d?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#21 Příspěvek od Zdenal »

Studna píše:Na krabičce od uložení bylo nápis FEBI a pod tím Bilstein.



No protože FEBI je zkratka FE + BI a to neznamená nic jinýho než:
Ferdinand Bilstein

Strašně se mi líbí když někdo třeba tvrdí, že tlumiče Bilstein jsou lepší než FEBI :lol:
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od eric »

Paulie píše:
eric píše:
Paulie píše:[quote="Studna"]Já jsem dával Febi ,najeto zatím 35tkm a jsou jak nové. Tlumiče Bilstein B4 a snížení -30.


jo. jestli v tom nebude háček.
já mám Bilstein B8 jinak snížení stejný.
ty B8 jsou podstatně tvrdší.
tak proto se ptám co tam dát aby to chvíli vydrželo.


Přesně,jak píše Studna,jestli máš snížení vepředu 30mm,tak na to si měl dle mýho dát B6 na nesníženej podvozek,pokud sis chtěl zachovat stejnou tvrdost jako B8,toto snížení je standartně v eMPacketu.Já mám vepředu snížení 50mm,taky jsem dával ty B8 a nic netluče,naprostá pohoda.Každopádně doporučuju vyměnit ty gumy na hlavním stabilizátoru,stojej origo okolo 500kč obě.Jinak obecně platí,že na snížení do 35-40mm se používají tlumiče pro nesnížené(sportovní) podvozky a až při větším snížení tlumiče s kratší pístnicí :wink:



a jaký máš uložení?

tohle

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10

nebo tohle

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10

??

já mám to první[/quote]

Nepídil jsem se po tom,ale jelikož jsem měl origo ve výbavě eM-podvozek,tak předpokládám,že ty eMkový!?
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#23 Příspěvek od brumlae34 »

Co treba? http://www1.carparts-cat.com/webkat.asp ... 001&ROOT=1 :wink:
Nechal bych ti nove za 600,- ale dodavatel ted bohuzel nema... :cry:
Paulie
Registrovaný
Příspěvky: 128
Registrován: úte 29.05.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Paulie »

Studna píše:A není to právě tím, že B8 májí kratší pístnici? Nevim, ale třeba je ten tlumič moc "vyjetej" a při propružení škube za uložení. Možná to je blbost, ale když jsem kupoval tlumiče tak jsem se někde dočetl, že B8 jsou na extremně snížené vozy (-60 apod), že do -40 je možný použít B4 a od -40 již B8. Zkus nějak prověřit, zda není pístnice v max. vyjeté poloze.


no tím to nebude.....je to uložením
natož to že tuhle kombinaci co mám já, tak prodávaj všude...na ebay atd...
Bilstein B8 a Eibach Pro Kit 30/25
a podívej se na video.... http://www.youtube.com/watch?v=PeIq-dxDA18
taky tam dává B8 a Pro Kit
Paulie
Registrovaný
Příspěvky: 128
Registrován: úte 29.05.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Paulie »

Na tom videu je i vidět jak krásně a lehce vyměnit všechny tlumiče....hlavně ten zadek je rychlej....odděláš rameno....a je to....nemusí se oddělávat plasty atd....jako to dělaj skoro všude.
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od jiriik »

Super video...Když sundám moje původní tlumiče a pružinu, poznám podle nějakého čísla o jaký typ pružiny a tlumiče se jedná ? Abych náhodou při novém pořizování tlumičú si nekoupil jiné než mám ?

Díky moc.
Paulie
Registrovaný
Příspěvky: 128
Registrován: úte 29.05.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Paulie »

jiriik píše:Super video...Když sundám moje původní tlumiče a pružinu, poznám podle nějakého čísla o jaký typ pružiny a tlumiče se jedná ? Abych náhodou při novém pořizování tlumičú si nekoupil jiné než mám ?

Díky moc.


Na tlumicich byva stitek. Na pruzinach jsou akorat barevny prouzky.
Ale kdyz jim v BMW reknes svy VINko tak ti reknou co mas za podvozek.
Teda pokud ho nekdo pred tebou nemenil za jinej, popripade snizenej.
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od jiriik »

Paulie píše:
jiriik píše:Super video...Když sundám moje původní tlumiče a pružinu, poznám podle nějakého čísla o jaký typ pružiny a tlumiče se jedná ? Abych náhodou při novém pořizování tlumičú si nekoupil jiné než mám ?

Díky moc.


Na tlumicich byva stitek. Na pruzinach jsou akorat barevny prouzky.
Ale kdyz jim v BMW reknes svy VINko tak ti reknou co mas za podvozek.
Teda pokud ho nekdo pred tebou nemenil za jinej, popripade snizenej.


No sníženéj bude, protože když jsem to kupoval, tak u toho byl psaný sportovní podvozek a auto celkem sedí :)
Paulie
Registrovaný
Příspěvky: 128
Registrován: úte 29.05.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Paulie »

no tak pokud je sníženej z výroby tak by ti to v BMW měli najisto říci, co tam máš přesně. i snížených M podvozků je více variant.
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od jiriik »

Paulie píše:no tak pokud je sníženej z výroby tak by ti to v BMW měli najisto říci, co tam máš přesně. i snížených M podvozků je více variant.


Moc díky :-)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#31 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Paulie píše:hlavně ten zadek je rychlej....odděláš rameno....a je to....nemusí se oddělávat plasty atd....jako to dělaj skoro všude.

nevim, jak jsi prisel na to, ze nemusi oddelavat plasty, kdyz na konci jasne vraci zpatky dekl C sloupku a boky operaku, pote co tam dal plato a operky hlavy .-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět