Paulie píše:[quote="Studna"]Já jsem dával Febi ,najeto zatím 35tkm a jsou jak nové. Tlumiče Bilstein B4 a snížení -30.
jo. jestli v tom nebude háček. já mám Bilstein B8 jinak snížení stejný. ty B8 jsou podstatně tvrdší. tak proto se ptám co tam dát aby to chvíli vydrželo.
Přesně,jak píše Studna,jestli máš snížení vepředu 30mm,tak na to si měl dle mýho dát B6 na nesníženej podvozek,pokud sis chtěl zachovat stejnou tvrdost jako B8,toto snížení je standartně v eMPacketu.Já mám vepředu snížení 50mm,taky jsem dával ty B8 a nic netluče,naprostá pohoda.Každopádně doporučuju vyměnit ty gumy na hlavním stabilizátoru,stojej origo okolo 500kč obě.Jinak obecně platí,že na snížení do 35-40mm se používají tlumiče pro nesnížené(sportovní) podvozky a až při větším snížení tlumiče s kratší pístnicí
Studna píše:A není to právě tím, že B8 májí kratší pístnici? Nevim, ale třeba je ten tlumič moc "vyjetej" a při propružení škube za uložení. Možná to je blbost, ale když jsem kupoval tlumiče tak jsem se někde dočetl, že B8 jsou na extremně snížené vozy (-60 apod), že do -40 je možný použít B4 a od -40 již B8. Zkus nějak prověřit, zda není pístnice v max. vyjeté poloze.
no tím to nebude.....je to uložením
natož to že tuhle kombinaci co mám já, tak prodávaj všude...na ebay atd...
Bilstein B8 a Eibach Pro Kit 30/25
a podívej se na video.... http://www.youtube.com/watch?v=PeIq-dxDA18 taky tam dává B8 a Pro Kit
Na tom videu je i vidět jak krásně a lehce vyměnit všechny tlumiče....hlavně ten zadek je rychlej....odděláš rameno....a je to....nemusí se oddělávat plasty atd....jako to dělaj skoro všude.
Super video...Když sundám moje původní tlumiče a pružinu, poznám podle nějakého čísla o jaký typ pružiny a tlumiče se jedná ? Abych náhodou při novém pořizování tlumičú si nekoupil jiné než mám ?
jiriik píše:Super video...Když sundám moje původní tlumiče a pružinu, poznám podle nějakého čísla o jaký typ pružiny a tlumiče se jedná ? Abych náhodou při novém pořizování tlumičú si nekoupil jiné než mám ?
Díky moc.
Na tlumicich byva stitek. Na pruzinach jsou akorat barevny prouzky.
Ale kdyz jim v BMW reknes svy VINko tak ti reknou co mas za podvozek.
Teda pokud ho nekdo pred tebou nemenil za jinej, popripade snizenej.
jiriik píše:Super video...Když sundám moje původní tlumiče a pružinu, poznám podle nějakého čísla o jaký typ pružiny a tlumiče se jedná ? Abych náhodou při novém pořizování tlumičú si nekoupil jiné než mám ?
Díky moc.
Na tlumicich byva stitek. Na pruzinach jsou akorat barevny prouzky. Ale kdyz jim v BMW reknes svy VINko tak ti reknou co mas za podvozek. Teda pokud ho nekdo pred tebou nemenil za jinej, popripade snizenej.
No sníženéj bude, protože když jsem to kupoval, tak u toho byl psaný sportovní podvozek a auto celkem sedí
Paulie píše:hlavně ten zadek je rychlej....odděláš rameno....a je to....nemusí se oddělávat plasty atd....jako to dělaj skoro všude.
nevim, jak jsi prisel na to, ze nemusi oddelavat plasty, kdyz na konci jasne vraci zpatky dekl C sloupku a boky operaku, pote co tam dal plato a operky hlavy .-)