Stránka 2 z 3

Napsal: sob 15.05.2010 14:38
od kim
Naftu beru za 21.00 Kč a papá mi to cca 6.5l/100km tzn. E39 530D :wink:

Napsal: ned 16.05.2010 10:43
od DirtyHarry
Já dokážu naftu udělat v pohodě i za 13 - 14 l na sto,když se chci opravdu projet (předjíždění čehokoliv,brzda-plyn,rozjezdy od semaforu na horký gumy,škádlení ochcábek a passatů...),ovšem beru za dvacet kč,tak není co řešit. Mít v ruce velkej šestihrnec a koukat,aby to nepapalo a jezdit kloboučníka,tak je asi 530 a 540 zbytečný,ne?

Napsal: ned 16.05.2010 12:44
od kim
13 - 14 l - Tuhle spotřebu snad ani nejde u 530D dosáhnout a i kdyby, nevím kde v téhle republice je na takovou jízdu prostor :roll:

Napsal: ned 16.05.2010 13:22
od dejvidek
kim píše:Naftu beru za 21.00 Kč a papá mi to cca 6.5l/100km tzn. E39 530D :wink:
Je mi jeno kde bereš naftu za tyhle prachy :-D ale jen mě zajímá, jestli jí přelejváš z kanistru nebo jestli je normálně z pumpy, protože já sem na kanistrovku dost doplatil... prej to naftě nedělá dobře když se přelejvá a přichází o kvalitu.... jak je to?

Napsal: ned 16.05.2010 14:01
od kim
Není ani tak důležité odkud kam naftu přelíváš, spíše jde o to, aby to byla nafta!
Pravda je ale ta, že s naftou je to u nás velmi neuspokojivé, jako u všeho, kde se dá pohodlně šidit, podvádět a krást. Češi :( , jó to je galérka!!!!!!!!!!!

Napsal: ned 16.05.2010 19:01
od Risa525
DirtyHarry píše:Já dokážu naftu udělat v pohodě i za 13 - 14 l na sto,když se chci opravdu projet (předjíždění čehokoliv,brzda-plyn,rozjezdy od semaforu na horký gumy,škádlení ochcábek a passatů...),ovšem beru za dvacet kč,tak není co řešit. Mít v ruce velkej šestihrnec a koukat,aby to nepapalo a jezdit kloboučníka,tak je asi 530 a 540 zbytečný,ne?
tuhle spotřebu ti nevěřim...mám naftu 2,5 a jezdim celkem rozumne(trochu nad předpisy) za 6,3L prumer a když sem fakt lítal a udělal nádrž za 2-3dny tak sem tam měl max 7,6l...18" 245...

Napsal: ned 16.05.2010 20:41
od pepicek
Čau ve spolek, tak jak tady čtu tak teda jen tiše závidím mám 34tds a jezdím jenom město a mam co dělat abych se dostal pod 10l.A to jedu opravdu tak že vím že tu spotřebu měřím,to si nedovedu představit kdybych na to občas šlápnul.Je pravda že mam,asi nakoplý čerpadlo protože mi nějak pomalu padá s otáček,možná je tím i větší spotřeba,ale to už jsem tady řešil.

Napsal: ned 16.05.2010 21:08
od Kail
To máš něco špatně,zdravé TDSo se nad 10l dlouhodobou nedostane ani s hodně těžkou nohou...

Napsal: ned 16.05.2010 21:11
od pepicek
No já vim zrovna ty jsi mi myslim odpovídal na to proč mi padá pomalu s otáček,akorád jsme neřešili jestli to má vliv i na spotřebu.

Napsal: ned 16.05.2010 21:16
od pepicek
mimochodem jak to že některý TDSo má 2 vejfuky a některý jevom 1

Napsal: ned 16.05.2010 21:17
od Kail
Tak čerpadlo určitě má,nebo může mít...Stejně tak vstřiky.Kouří to hodně?

Napsal: ned 16.05.2010 21:23
od pepicek
no to prvě vubec i gdyž mu naložím jenom tak trochu jako třeba gdejaký TDI

Napsal: ned 16.05.2010 21:34
od Levrone
pepicek píše:mimochodem jak to že některý TDSo má 2 vejfuky a některý jevom 1
Cau cau. Myslis ale dva vyfuky na jedne strane ze??? Vlevo je jedna roura nebo dve roury. Nevim kamos kupoval vyfuk u BMW a mel jednu rouru. Dalsi kupoval smejda v Polsku a mel dve roury. Jestli to souvisi s timhle nevim ale zkusim to u borcu pres BMW zjistit. To by me taky zajimalo.

Napsal: ned 16.05.2010 21:41
od pepicek
No jasne na jedne straně 1 nebo 2 roury z tlumiče.Uz jsme to s klukama taky právě řešili a na nic kloudnýho jsme nepřišli.

Napsal: ned 16.05.2010 21:49
od Levrone
pepicek píše:No jasne na jedne straně 1 nebo 2 roury z tlumiče.Uz jsme to s klukama taky právě řešili a na nic kloudnýho jsme nepřišli.
poptam a dam vedet ale vzhledem k tomu ze v narazniku je i takova priprava na 2 roury (s jednou rourou je kolem te roury takovy plast navic,kdyz tam das tlumic se 2 rourami ten plast musis dat pryc) tak to nejaky vyznam musi mit kdyz je to uz z originalu takhle nachystane takze zkusim se optat a uvidime. :!:

Napsal: ned 16.05.2010 21:53
od pepicek
O.K. Jsem zvědavej.

Napsal: ned 16.05.2010 21:54
od Levrone
StepanMatl píše:Fakt je tam tak obrovská spotřeba? Já jezdím s 530d za 6 - 8 litrů...
Cau. Vseobecne konstrukce ctyrdoby benzinovy motor ma vzdy ve stejnem obsahu vetsi spotrebu!!! Kdysi byl benzin benzin a diesel traktor ale dnes jednoznacne diesel je lepsi a ve stejnem obsahu i skoro silnejsi. Kdysi to neexistovalo!!!!!!!!!!!

Napsal: ned 16.05.2010 22:08
od RuDoSh
Kail píše:To máš něco špatně,zdravé TDSo se nad 10l dlouhodobou nedostane ani s hodně těžkou nohou...
pokud ma automat tak 10l mesto klidne muze byt :-)

Napsal: ned 16.05.2010 22:12
od pepicek
Nene.Kluc, mam manual a skoro bez plynu.Ale jak říkám musim nechat udělat to čerpadlo,jak to padá pomalu s tech otáček a uvidíme.

Napsal: ned 16.05.2010 22:15
od Levrone
pepicek píše:O.K. Jsem zvědavej.
pepicek píše:O.K. Jsem zvědavej.
Kdysi jsem vlastnil E34 525TDS a mel jsem tam jen jednu tu rouru. Kamarad tam mel 2. Ale az po vymene v servisu ale nebyl to servis BMW. Jo E34 bylo dobre auto mel jsem 95 najeto 200tis,manual. Absolutne bez problemu!!!!!!!!!!! Trosku linejsi to bylo z nizkych otacek ale pak to slo jak se tomu nalozilo!!!! Prvni slusny diesel od BMW.