Stránka 2 z 3

Napsal: čtv 11.03.2010 18:30
od gunner
No,jestli ti to dela tak casto,tak je to mozny...ze to bude nekde v kabelazi...kazdopadne dej vedet,jak si dopadl :-)

Napsal: pát 12.03.2010 11:34
od rolex
Tak jsem taky objednal originál, ale technik podle VIN říkal že tam má být taky siemens, tak uvidíme jestli bude rozdíl (když je origo.) pokud to bude pořád zlobit, asi to vážně bude někde v kabeláži. Jen mi nejde do hlavy že se to škubání a chcípání objeví pravidelně jen v konkrétní teplotě motoru (když je ručička lehce nad modrou na teploměru) jakmile se ohřeje na optimální teplotu tak neškube a nechcípá (jen pořád blbě staruje). pokud by byl někde chycenej nebo cvaklej kabel tak bych čekal že se škubání bude projevovat úplně náhodně bez jakékoli pravidelnosti.

Napsal: pát 12.03.2010 16:07
od gunner
No,me to tak dela...nahodne at je motor teplej nebo studenej.skubne a pak pohoda,dnes se mi to stalo 2x a kdyz jsem jel na diagnostiku...dojel jsem na krizovatku a chciplo to :-) Ale uz vim,ze je to to cidlo, snimac otacek kliky...
Takze objednavam v BMW a jsem zvedavej jak to bude slapat,hlavne od jakyho vyrobce to cidlo bude :roll:

Napsal: pát 12.03.2010 17:36
od JED55CZ
Takze cislo vytazeno a je to nejaky totalni "noname" - zatim menim za vyrobce Hella a uvidime, v pondeli bude auti ready, tak jsem zvedav jak dlouho mi tam to cidlo vydrzi :twisted:

Cela trasa vedeni a umisteni cidla byla zkontrolovana, kabel v pohode, nikde nezlomeny, koncovky jak novy...

Jinak tohle cidlo co tam bylo - je od Parizka ( Brno - Moravany ) s tim, ze jde o origo cidlo BMW :evil: :? :evil:

Napsal: pát 12.03.2010 21:24
od jezour
To čidlo je vlastně cívka, když ho vyndáš tak ti ho eletrikář proměří ohmetrem a řekne jestli je dobrý nebo ne. Akorát na ten konektor co je pod sánim to chce slabší ruku, je tam fajn přístup. Já dal siemens (2200,-) a zatim dobrý (cca 15tis. km).

Napsal: pon 15.03.2010 23:36
od JED55CZ
Tak mne tam dali borci nakonec taky Siemens, na cidle je dokonce pry prerazeny logo BMW, tak kua ted to musi uz frcet :twisted:

Napsal: úte 16.03.2010 01:46
od jezour
Tak přesně to samý tam mam. To logo bmw bylo přeškrtlý pájkou. Zřejmě to montujou do víc aut.

Napsal: úte 16.03.2010 17:25
od xdentist
ted jsem si privezl nove cidlo saci vacky na M54 z inveltu a stalo 2365Kc s DPH.. je na nem pekne logo BMW a uz se vylozene tesi az bude namontovane...

Napsal: stř 17.03.2010 17:57
od rolex
Tak orig. čidlo je namístě a diagnostika už ho nehlásí jako vadné. Ale pro změnu teď hlásí čidlo na klikovce :D takže jsem měl tolik štěstí že mi odešli obě :D , objednávám orig. na kliku a snad už potom bude klid 8)

Napsal: pát 02.04.2010 10:26
od gunner
Tak uz mam nove cidlo...origo v BMW za 2365kč,zatim jsem s tim ujel cca 500km a v poho...tak uvidime :-)

Napsal: ned 11.04.2010 01:09
od magorcondoria
To rolex- Teplotní čidla mají takové závady ,že při určité teplotě se zkratují nebo přeruší obvod.Při dalším zvýšení tepoty zase začnou normálně fungovat.Mohl by to být i tvůj problém.Špané starty mohou byt špatné svíčky(nemusí být ani opálené)Nebo palivové čerpadlo.(při startu s 12V a méně nemusí dávat dostatečný tlak ,při nabuzení alternátoru a 14V už OK).

Napsal: ned 11.04.2010 13:20
od gunner
pro magorcondoria:No,je pravda,ze mi to pri urcity teplote taky blbe startovalo,cca kolem 60 stupnich,ale jak jsem vymenil to cidlo,tak to byla prvni vec,ktery jsem si vsimnul...ze prestaly ty spatny starty....myslim,ze to s tim melo urcite spojitost.

Napsal: pon 12.04.2010 19:21
od fimima
rolex píše:ze začátku se to projevovalo tak, že jsem si všiml že když je motor teplej a chtěl jsem starovat, starter točil jako blazen a motor naskočil až ve chvíli kdy jsem pustil klíček, někdy třeba až na druhej pokus. Auto ztrácelo výkon a náhodně mi za jízdy škublo (jak čidlo vynechalo) a zase jelo dál. Občas se mi stane že mi při stání na semaforech při volnoběhu auto chcíplo (otáčky spadnou na nulu a zdechne) a chvilku nejde natočit, až po chvíli "odpočinku" motor naskočí a pak jede normálně. Je to radost :roll:

Tak něco podobného se stává mě na 540lpg.Auto jede na benzín po ránu nějak divně,houpou trocha otáčky a moc se mu nechce,takový váhavý mi přijde.Po zahřáti je to už docela ok ale dva krát mi už zdechlo z ničeho nic.Na plyn to ani raději nezkouším.
Jinak ho mám od pátku tak se více méně seznamuji s autem.
Trpí také osmiválce na ty snímače?

Napsal: stř 22.12.2010 20:58
od aristoloser
523 e39 -diagnostika hlásí vadné čidlo otáček,auto nenastartuje pouze když je zahřáté,10 -15 minut se nechá ,pak znova chytne,studený start ok,jinak žádné výpadky,nic.je třeba rovnou sehnat čidlo nové a vyměnit,nebo má elektrikář skoumat kabely a pod?děkuji za vaše skušenosti

Napsal: čtv 23.12.2010 00:27
od starML
Přečti si můj příspěvek na http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight= včetně dalšího odkazu uvnitř !! Potom napiš jaká diagnostika a co přesně hlásila. Může se jednat o čidlo otáček na klikovém hřídeli za 27 Euro nebo o čidlo otáček vačkové hřídele za 65 Euro. Podle mojich zkušeností to bude to čidlo na vačce, ale nemůžu to říct s jistotou, zvláště po internetu. Kabely můžeš vizuálně zkontrolovat. Ale měřákem nebo žárovkovou zkoušečkou to radši nezkoušej, musel by jsi odpojit řídící jednotku motoru.

Napsal: pát 24.12.2010 00:23
od jiriik
JED55CZ píše:Má tu někdo nápad nebo zkušenosti s tímto čidlem :?:

V průběhu 2let jsem ho již 3x měnil a po ujetí cca 5-15-20TKM má tendence odejít. Po montáži nového zase pohoda klídeček na dalších pár TKM a zničehonic se posere...už mi přijde, že ho něco likviduje :evil:

Měl jsem to na cca 3 různých diagnostikách, pokaždý to hlásí jen spodní čidlo a po jeho výměně je nějakou dobu vše OK.

Navíc to třeba ( i když je špatný ) jede třeba 2-3dny normálně a pak to začne zlobit :roll:

Naposled tam vydrželo asi měsíc .... :(

Pls HELP! Díkec


Ahoj, dělalo mi to jednou taky a měl jsem porušenou izolaci na el. drátu, který vedlo k čidlu.Někde to bylo prodřené a likvidovaloto čidlo.

Napsal: pát 24.12.2010 12:29
od aristoloser
starML píše:Přečti si můj příspěvek na http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight= včetně dalšího odkazu uvnitř !! Potom napiš jaká diagnostika a co přesně hlásila. Může se jednat o čidlo otáček na klikovém hřídeli za 27 Euro nebo o čidlo otáček vačkové hřídele za 65 Euro. Podle mojich zkušeností to bude to čidlo na vačce, ale nemůžu to říct s jistotou, zvláště po internetu. Kabely můžeš vizuálně zkontrolovat. Ale měřákem nebo žárovkovou zkoušečkou to radši nezkoušej, musel by jsi odpojit řídící jednotku motoru.

právě vyměněno,bylo to čidlo vačky,bohužel,abych to stihl do vánoc,tak mě to tady na místě v autokelly stálo 2520.-ale namontoval sem to celkem snadno ,doufám že to vydrží,než se vysere na tom křápu něco jinnýho..... :evil: děkuju za radu

Napsal: pát 24.12.2010 15:01
od aristoloser
TAK ZÁVADA PŘETRVÁVÁ,je to to druhý čidlo.... :?

Napsal: ned 26.12.2010 23:30
od magorcondoria
Pokud se závada projevuje pravidelně, nemůže být problém jí odstranit.Stačí přeměřit osciloskopem,co se tam děje.

Napsal: pon 27.12.2010 21:36
od aristoloser
zítra se měni to druhý čidlo na klikovce,tak se potom uvidí,co to dělá a co nato diagnostika