Stránka 2 z 2
Napsal: sob 13.03.2010 20:35
od Jurnec
Žádný jiný rady,tak to asi budu muset předělat komplet el. z e36
Napsal: ned 14.03.2010 13:24
od pragdejf
no ja osbne dofam, ze tam pude "nainstalovat" motorovej svazek z M50 vanos. vyvedte me kdyztak nekdo z omylu, nak hluboce sem to nestudoval.
Napsal: čtv 18.03.2010 12:03
od Jurnec
Teď tak přemejšlim,když tam dám komplet kabely z e36 tak jestli půjdou pasovat na budíky,aby mě šli kontrolky a otáčkoměr.
Napsal: čtv 18.03.2010 20:35
od pragdejf
hmmm tak to te nepostesim, kabely z E36 a E39 sou jiny, tudy cesta nevede. jako jediny kloudny reseni vidim instalaci svazku z vanosovy M50, odladeni detskejch nemoci a pak se bude videt. prave proto sem doufal, ze nekdo tu cestu proklesti a ja se pakl jenom svezu, jak je ostatne mym dobrym zvykem

Napsal: pát 19.03.2010 13:08
od Jurnec
To je v háji,motor sem si zamluvil s tím že se jen předělá a všechno bude v pohodě sedět,jak mě kdosi poradil a teď zjištuju jednu novinku za druhou,měl sem tam strčit tu 2.5 vános a bylo by to bez problémů.

Napsal: pát 19.03.2010 13:48
od pragdejf
hele vzdyt uz to nekdo nahore resil, rozdily mezi vanosovym svazkem z M50 a M52, ze to zas tak zly neni. trochu me desi IMO, ale elektronice nerozumim ani za mak, radsi se nekde zeptam. no jestli to dokopes do viteznyho konce a sepises nakej manual, mas u me flasku....

Napsal: pát 19.03.2010 14:32
od Fx
Popis zapojení immo jsem dával do tématu v trojkách, jmenovalo se to nějak jako "dodělání vanosu na M50" nebo tak... Je to celkem aktuální téma, bude někde nahoře.
Napsal: stř 23.06.2010 14:38
od Jurnec
Nakonec se 2.8 nekoná,zvolil sem místo ní 2,5vános a zpokojenost,oproti tomu lenošnýmu 2,0.
Napsal: čtv 15.11.2012 16:53
od baworM5
Menší oživení tématu plánuju zástavbu M52 2,8 místo M50 2,0 vanos. Mechanickou část už mám tak nějak vyřešenou vana, sací koš držáky z původního motoru. Motor s převodovkou 2,8 nová dvouhmota a spojka taky 2,8, táhla řazení a kardan z 2,5( kardan mám z 530i V8 délka stejná, ale jiný unašeč na diferák). Hlavní co mě zajímá je jakej je rozdíl v motorové zásuvce mezi e36 328i a e34 520i vanos to, že se musí dopojit ews vím s tím problém není e36 má navíc dva dráty ovládání klapky na výfuku, ale co ten zbytek sedí to na sebe, nebo se musí
přeházet piny v zasuvce?