Napsal: úte 08.02.2011 18:19
Ozubený kola rozhodně nejsou nesmrtelný. Jednak může být vada materiálu a opotřebení po x tisích km udělá taky svoje. Šestikvalty mají problémy se synchrony na dvojce a trojce. Na kolik je dimenzovaná nevím, ale na 800-900PS bych řekl že určitě ne. Problém je taky v tom, že není dělaná jako rozebiratelná. Nedá se normálně rozšroubovat, je do sebe lisovaná za určitých teplot. Rozebrat půjde, ale jestli půjde i složit a bude to fungovat. Navíc je to první šestikvalt od BMW. Ještě jsem neviděl, že by někdo šestikvalt nějak opravoval, vždycky radši seženou jiný.peshi píše:2boost: tak ozubený kola sou asi nesmrtelný, co tam odchází? Synchrony? Ložiska se dají sehnat, synchrony by případně někdo na zakázku udělat ne? A ta převodovka je dimenzovaná i na M5 a s bezpečností k=min 2 to bude na prenos tak 800-900hp ne? Když tam někdo nesere kvalty bez spojky apod. tak musí vydržet spoustu, nebo?