Vemu si půjčku a autoi dám do kupy i z motorem - i když někdy bych se mlátil do hlavy co jsem to koupil. Ale nechci jej zahazovat - jede dobře - v mrazech chytá perfektně - takže zase tak po smrti není... Turbo je ok,klima... Polechčující okolností je to že to má STK a EM do 01/2010.
Nebo se naseru a auto prodám na ND
zet píše: tak už je snad lepší dát těch sto (vč. dph) co momentálně stojí v BMW na 530d.Máš novou a se zárukou!
To je taky repas, ne nová skříň...
Ne ,to je nová skříň v Autecu - ptal jsem se tam před týdnem.
Jejich cena odpovídá i téhle :http://bmwfans.info/original/E39/tou/530d-M57/ECE/L/A/1999/04/mg-24/ill-24_0830/
trochu obnovím staré téma...zrovna si nechávám a jednoho zdejšího člena předělávat e46 323i automat na manuál...po mechanické stránce už je vesměs všechno vyřešený a hotový ale nastává elektrika-problém byl že nešlo nastartovat-důvod byl ten že jakože nebylo zařazeno "P" což se už vyřešilo.Teď už startér točí ale auto nechce chytnout Neví někdo čím by to mohlo být EWS nějakým způsobem
bud musis preprogramovat řj na manual, nebo dat manualni.....
jestli mas odpojenou jednotku automatu, tak nenastartujes.
Ja jsem vykuchal potenciometr z automatu a mel sem ho pro zacatek v motor. prostoru....jednotku sem nechal zapojenou a fungovalo to.
Pokud sem ji odpojil, nenastartoval sem.
pindour píše:bud musis preprogramovat řj na manual, nebo dat manualni.....
jestli mas odpojenou jednotku automatu, tak nenastartujes.
Ja jsem vykuchal potenciometr z automatu a mel sem ho pro zacatek v motor. prostoru....jednotku sem nechal zapojenou a fungovalo to.
Pokud sem ji odpojil, nenastartoval sem.
Dělá mě to známej ale co vím tak při odpojené automatové jednotce ŘJ neví co je zařazeno a tak nenastartuje(ani neotočí startérem) což se dá vyřešit proklemováním...každopádně tohle už zkoušel,teď už startér točí ale motor nechce chytnout! Zkoušela už vrátit zpět i jednotka automatu a ostatní věci ale bohužel situace je pořád stejná,jakoby se nějak zablokoval imobilizér nebo co?Jestli je to teda vůbec možné
Asi to bude chtít přehrát soft v jednotce na manuální program ale zarazila mě cenovka-jeden borec si za to řekl 8tis což se mě nezdá zrovna málo
pindour píše:bud musis preprogramovat řj na manual, nebo dat manualni.....
jestli mas odpojenou jednotku automatu, tak nenastartujes.
Ja jsem vykuchal potenciometr z automatu a mel sem ho pro zacatek v motor. prostoru....jednotku sem nechal zapojenou a fungovalo to.
Pokud sem ji odpojil, nenastartoval sem.
Dělá mě to známej ale co vím tak při odpojené automatové jednotce ŘJ neví co je zařazeno a tak nenastartuje(ani neotočí startérem) což se dá vyřešit proklemováním...každopádně tohle už zkoušel,teď už startér točí ale motor nechce chytnout! Zkoušela už vrátit zpět i jednotka automatu a ostatní věci ale bohužel situace je pořád stejná,jakoby se nějak zablokoval imobilizér nebo co?Jestli je to teda vůbec možné
Asi to bude chtít přehrát soft v jednotce na manuální program ale zarazila mě cenovka-jeden borec si za to řekl 8tis což se mě nezdá zrovna málo
preklemovat se da to P aby tocil, ale neoklames tu jednotku motoru a myslim, ze dokonce ikdyz sem odpojil ten potenciometr, ze to nechytlo.
Proste s elektriky sem tam mel jednotku komplet zapojenou, kabel k prevodovce a na konci ten potenciometr.
Dost sem s tim laboroval a nic se mi nebloklo, ale byla to e39 po face.
Tak zrovna mě ten známej volal že už to nějak rozchodil a startuje to v pohodě,akorát nefunguje tachometr a je třeba někam připojit zpátečkový světla...
K tomu automatu,nechal bych ho opravit.Delali mi opravu celeho automatu,jelikos mi litaly zelezny spony a nejake popraskane blbosti.Nemohla jsem se rozjet a cela oprava vysla na 25000. Jianak deleji to dobre a za rozumny prachy u Hradce Kralove.
Ahoj,Předělával jsem 635csi e24 z automatu na manuál,u tohohle starýho auta nebyla žádná komplikace v elektrice- stačilo jen správně propojit pár drátů,ale u e39 to bude s elektrikou složitější.i tak to byl dost ojeb a stálo mě to něco přez dvacku a to jsem to dělal sám...plus ještě bys měl nakonec zapsat změnu do TP.