Stránka 2 z 2
Napsal: ned 15.03.2009 19:48
od landys
Diagnostika nic nejistí, v Renocaru v Brně mě dali nové common-railové čerpadlo i to čidlo a stejně nic
KamilAC píše:Každopádně myslím že diagnostika to jistí.

Napsal: čtv 02.04.2009 21:14
od jura666
Jeden mechanik mi prochází elektroinstalaci v motorovém prostoru, zatím bezvýsledně. Ale nový poznatek při startování. Pokud nechce chytnout, tak točím startérem 6-8 sekund a lidi divte se, ono to vždy chytne. A bez použití plynu. Zajímavý. Tak v čem může být problém?
Napsal: ned 05.04.2009 16:37
od jura666
Tak konečně po nekonečně dlouhé době zkoumání této závady se přišlo na to, proč motor nechtěl startovat. Chyba byla v elektroinstalaci-zlomený svazek drátů u řídící jednotky, což mělo za následek i odvaření čidla vačky. To vše spraveno a nyní bmw chytá nadrc za každých podmínek. Uff.
Napsal: ned 05.04.2009 19:24
od starML
Prosím, pošli fotku, kde u řídící jednotky to bylo poškozené.
Napsal: ned 05.04.2009 20:03
od jura666
starML píše:Prosím, pošli fotku, kde u řídící jednotky to bylo poškozené.
Bohužel fotku ani nic jiného poslat nemohu, poněvadž já jsem u toho nebyl, když se to spravovalo. To jeden mechanik, který má svoji dílničku a dělá do baworáků a trochu jim rozumí. Aspoň teda to moje spravil a já jsem mu tímto za to vděčný, poněvadž kdybych to nechal dělat v origo bmw servisu, asi bych se nedoplatil a bůh ví jestli by to spravili, zkoumat auto do hloubky, proměřovat drát po drátu. A pochybuju, že prozradí, jak na to všechno přišel, to je jeho know-how a to si jen tak vzít nenechá. Každopádně mě překvapil, ani já jsem nedoufal, že nad tím vyzraje.
Co mohu tak snad jedině kontakt na něj.