Stránka 2 z 3

Napsal: ned 15.02.2009 11:03
od patriot
Ještě jsem se k tomu nedostal, ukazuje mi to pořád o těch cca 10st. více :wink: Ale určo s tím něco udělám 8)

Napsal: sob 28.03.2009 21:27
od landys
Mě ukazuje teploměr vždy o cca 7°C míň, než je skutečnost. Není v BC s navi+tv taky nějaké skryté menu, kde se to dá přecejchovat?

Napsal: sob 28.03.2009 21:50
od JED55CZ
landys píše:Mě ukazuje teploměr vždy o cca 7°C míň, než je skutečnost. Není v BC s navi+tv taky nějaké skryté menu, kde se to dá přecejchovat?


Neco tam je, ale +-3 stupne tusim...7 je moc :!:

Napsal: pon 30.03.2009 11:31
od jurasis
JED55CZ píše:
landys píše:Mě ukazuje teploměr vždy o cca 7°C míň, než je skutečnost. Není v BC s navi+tv taky nějaké skryté menu, kde se to dá přecejchovat?


Neco tam je, ale +-3 stupne tusim...7 je moc :!:


Nic takového jsem nenašel. Jediná korekce je spotřeby. Kde to je?

Napsal: pát 03.04.2009 11:52
od JED55CZ
jurasis píše:
JED55CZ píše:
landys píše:Mě ukazuje teploměr vždy o cca 7°C míň, než je skutečnost. Není v BC s navi+tv taky nějaké skryté menu, kde se to dá přecejchovat?


Neco tam je, ale +-3 stupne tusim...7 je moc :!:


Nic takového jsem nenašel. Jediná korekce je spotřeby. Kde to je?


Cece, ted se Ti to snazim najit a taky z toho nejsem zrovna chytrej, nevim, zda to bylo primo v menu navi (MK II), ale fakt uz jsem koukal na nejaky servisni manual k BC, kde mimo jine byla i korekce teploty.. Je to uz nejaky patek a kde jsem na to natrefil vzpominam marne..zkus to tady prohledat

Napsal: ned 05.04.2009 22:19
od jurasis
JED55CZ píše:Cece, ted se Ti to snazim najit a taky z toho nejsem zrovna chytrej, nevim, zda to bylo primo v menu navi (MK II), ale fakt uz jsem koukal na nejaky servisni manual k BC, kde mimo jine byla i korekce teploty.. Je to uz nejaky patek a kde jsem na to natrefil vzpominam marne..zkus to tady prohledat


Já mám hledat argumenty pro Tvé zbrklé tvrzení? Zajímavý přístup...
Právě že mám BC s navi MKII hodně prolezlou :wink: .
Navíc logika přítomnosti této korekce v navigaci je zajímavá. Mimochodem je to poslední jednotka, která by venkovní teplotu potřebovala znát (jakože třeba HKL ji používá :wink: )...

Napsal: ned 05.04.2009 22:50
od JED55CZ
jurasis píše:
JED55CZ píše:Cece, ted se Ti to snazim najit a taky z toho nejsem zrovna chytrej, nevim, zda to bylo primo v menu navi (MK II), ale fakt uz jsem koukal na nejaky servisni manual k BC, kde mimo jine byla i korekce teploty.. Je to uz nejaky patek a kde jsem na to natrefil vzpominam marne..zkus to tady prohledat


Já mám hledat argumenty pro Tvé zbrklé tvrzení? Zajímavý přístup...
Právě že mám BC s navi MKII hodně prolezlou :wink: .
Navíc logika přítomnosti této korekce v navigaci je zajímavá. Mimochodem je to poslední jednotka, která by venkovní teplotu potřebovala znát (jakože třeba HKL ji používá :wink: )...


Prr kamarade, asi jsme se nepochopili... argumenty hledat nemusis, nechtel jsem Te ohromit svoji ne/znalosti, ale prispet svoji zkusenosti k reseni Tveho problemu :wink:
Pravda je, ze jsem to nekde videl a melo to co do cineni s MK II, sam jsem na to koukal. Nicmene pokud si dobre pamatuju byla to korekce +-3 stupne...jestli to bylo primo v menu (at uz superskryte) si vazne netroufam tvrdit, proto v mem prvnim prispevku vise je uzito slovo "tusim"..

Ted by to chtelo nekoho, kdo to upresni, cely :wink:

Napsal: stř 08.04.2009 17:12
od landys
V E34 jsem měl korekci spotřeby a já nevím čeho všeho taky ve velkém BC, ale samozřejmě v servisním menu. Nevím ani, jak se do něj v MK II dostat. Poradíš, když víš?

Napsal: stř 01.07.2009 20:53
od ZaK
Zajímavý poznatek. Alespoň u e34 se středním BC. Když jsem čidlo nahradil tím termistorem 4K7, jelikož jsem tam neměl vůbec žádné, ukazovalo to teplotu téměř okamžitě. Nedávno jsem schrastil origo. Když jsem ho připojil, tak BC ukazoval -29,5. Říkal jsem si že je v ř*ti ale přece jen jsem ho zkoušel změřit a hodnota se motala kolem 4600 ohm. Tak jsem ho vrazil zpět a nechal to stát. Asi za čtyři hoďky jsem někam jel a ukazoval -24. Postupně se teplota zvyšovala ale byl to tak stupeň za hodinu. Nepomohlo ani nahřát v teplé vodě, prostě nic. na druhý den už to ukazovalo normální teplotu.
Čím pak to, že neorigo zbastlenec frčí hned a origo (sice ne nové) se srovnává tak dlouho?

Napsal: ned 12.12.2010 10:21
od radokrno
takže poprosil bych o umístění venkovního čidla..a chci se zeptat zdali je normální že mi to občas ukazuje rozdíl o 3-4 stupně...sednu ukazuje normálně po chvilce jízdy a stání na místě teplota rozdílná o 3 stupně vyšší.mám to brát za normální?
E-34 kombi

Napsal: ned 12.12.2010 12:12
od alpineman
Klekni u pravýho světla a mrkni pod čumák. Nedá se přehlédnout...

Napsal: ned 12.12.2010 12:39
od ZaK
Když stojíš, působí na něj teplo z motoru a teplota auta .Jakmile se rozjedeš tak ho začne obtékat vzduch, takže se teplota změní ...

Napsal: ned 12.12.2010 14:59
od radokrno
dá se to nějak ,jakoby resetovat...přijdu a teplota bude -3,,resetovat na aktuální opět tedy -3,pomocí BC,,podržením A-temp třeba na 10 vteřin?asi ne což?

Napsal: ned 12.12.2010 15:03
od radokrno
a cenu nového plus kde ho objednat ,,třeba info z elitu či autokelly,,nemohu ho tam najít,,jen informativně do předu a hlavně jak vypadá.díky moc

Napsal: ned 12.12.2010 16:12
od alpineman

Napsal: ned 12.12.2010 18:05
od Brátn
neblázni, nové čidlo teploty stojí přesně 9Kč najdeš ho tady http://www.gme.cz/cz/k164nk004-7-p118-009.html jedno jak ho zapojíš jen připájej ke starýmu a nebo přímo na dráty a hotovo, nenačte se hned, nech to přes noc a pojede úplně stejně jako originál za 900Kč

Napsal: ned 12.12.2010 22:13
od radokrno
takže čidlo je klasicky na bavoráckou patici samec, samice, ?
a je samec ,nebo samice shodná i se všemi ostatními E-34 paticemi,např ke světlům.
seženu termistor napájím libovolně na kabely od patice,vložim do patice a šikovno chytnu k vozu.
musí být ten termistor tak holý jak vypadá nebo ho mohu do něčeho schovat,aby se hned nezničil něčim náhodným?jde i o teplotu(bude pracovat s minimálním rozdílem)
z tohohle nevim jak je tam připojen na kabeláž,nevidim zda je tam patice či nikoli http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... struments/

a ten termistor vypadá takto ?http://www.tme.eu/html/EN/epcos-ntc-thermistors/ramka_2212_EN_pelny.html nebo tedy podobně ?
ptám se jako blbec ,ale nejsem lektrikár,ale zároven to chci udělat tak aby se to dalo znova odpojit nebo připojit,prostě na patici.nebo tam vrátit to původní,a když tam dám termistor aby tam jen tak nevysel.

Napsal: ned 12.12.2010 23:09
od ZaK
Polarita nehraje roli, je to jen proměnný odpor. Vypadá tak jak na tom odkazu, jen se bude lišit barvou . Dá se sehnat i v kovovém pouzdře , ale samozřejmě bude o hodně dražší.
Když si seženeš konektor tak to na něj jen nabastlíš a uchytíš a je to. V případě že se ti teplota liší jen o tři stupně před a při jízdě, a neukazuje ti to vyloženě -30 nebo +30 , tak bych to pak neřešil a nechal bych to být tebou tak.

Napsal: ned 12.12.2010 23:18
od alpineman
Dal sis teda načas, žes upravil svůj příspěvek a uvedl, že jde o e34...
Tam je čidlo vedle pravé mlhovky, za tím odnímatelným plastem (měl by v tom plastu být malý otvor a z něho malinko vykukovat konec čidla).

Napsal: pon 13.12.2010 05:36
od radokrno
alpineman píše:Dal sis teda načas, žes upravil svůj příspěvek a uvedl, že jde o e34...
Tam je čidlo vedle pravé mlhovky, za tím odnímatelným plastem (měl by v tom plastu být malý otvor a z něho malinko vykukovat konec čidla).

neh toho ... než jsi mi tam poslal schéma tak už to bylo. :P