Napsal: pon 15.12.2008 10:41
ted čtu že jsem se trefil na euro přesně 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Děkuju, aspoň někdo kdo ví jak to opravdu je..M3maniac píše:Máš naprostou pravdu,při běžném používání půl meg.neni co řešit.....ovšem problém je v tom že 90% aut v čr maj 200tkm po třetíShelby píše:Jen k té životnosti, na Opelu Omega TDS jsem řetěz nikdy neměnil a měla 432tkm a to byla hlava dole ve 360tkm takže jsem viděl jak to vypadá a na BMW 530d mám teď 539tkm a nevidím sebemenší důvod k výměně rozvodového řetězu! Výměna řetězu jak někdo píše ve 240tkm je blbost, vynásob to třema![]()
P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur
Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskouM3maniac píše:Máš naprostou pravdu,při běžném používání půl meg.neni co řešit.....ovšem problém je v tom že 90% aut v čr maj 200tkm po třetíShelby píše:Jen k té životnosti, na Opelu Omega TDS jsem řetěz nikdy neměnil a měla 432tkm a to byla hlava dole ve 360tkm takže jsem viděl jak to vypadá a na BMW 530d mám teď 539tkm a nevidím sebemenší důvod k výměně rozvodového řetězu! Výměna řetězu jak někdo píše ve 240tkm je blbost, vynásob to třema![]()
P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur
eric píše: Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskou
Originální a zaručeně pravou servisku k tvýmu autu ti dneska seženej každej slušnej autobazar a prodejce ojetin.[/quote]prase007 píše:Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskoueric píše: P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur
Hm až na to,že auto jsem kupoval od soukromé osoby,zásadně nekupuju v autobazarech.Auto je koupený v Autecu a ten majitel,od kterýho jsem to tehdá kupoval byl docela v pohodě týpek,s tou 540-tkou jezdila jeho manželka a on měl M5,takže proboha zrovna tenhle člověk neměl zapotřebí km stáčet,peněz měl víc než dost,auto tehdá prodával docela pod cenou,jelikož si pak kupoval cayenko a neměl čas řešit nějak dlouho prodej!No vysvětlení,že jsou kiláky stočený to napadne prostě každýho,asi nejjednodušší vysvěštlení pro všechno,že?![/quote]eric píše:Originální a zaručeně pravou servisku k tvýmu autu ti dneska seženej každej slušnej autobazar a prodejce ojetin.prase007 píše:Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskoueric píše: P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur
ale tady nikdo neřeší konkrétní auto,jen jsem prostě řekl že u 90% aut v čr to tak jeM3maniac píše:Hm až na to,že auto jsem kupoval od soukromé osoby,zásadně nekupuju v autobazarech.Auto je koupený v Autecu a ten majitel,od kterýho jsem to tehdá kupoval byl docela v pohodě týpek,s tou 540-tkou jezdila jeho manželka a on měl M5,takže proboha zrovna tenhle člověk neměl zapotřebí km stáčet,peněz měl víc než dost,auto tehdá prodával docela pod cenou,jelikož si pak kupoval cayenko a neměl čas řešit nějak dlouho prodej!No vysvětlení,že jsou kiláky stočený to napadne prostě každýho,asi nejjednodušší vysvěštlení pro všechno,že?!eric píše:Originální a zaručeně pravou servisku k tvýmu autu ti dneska seženej každej slušnej autobazar a prodejce ojetin.prase007 píše: Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskou
Taky myslím že je to o kvalitním oleji a stylu jízdy Když budu jezdit jako prase se studeným motorem tak to nevydrží věčně žádný. Ale jak jsem psal jde hlavně o bezpečnost, já osobně jsem do TDI ale zase třeba 96 A6 za tyhle prachy neseženu Passata už vůbec ne ani s padlým motoremtroutny píše:Máš 100% pravdu,uvažuju stejně.
Na tds-u jezdím od 1995 a na prvním jsem najel přes 700tis na původní rozvod.Vše je o zacházení,pak to vydrží.
Dobře uvažující tatík,lepší,než paňárovi kupovat rovnou po řidičáku např.e46 330i,že?!K tomu musí postupně dojít,já začínal na schade 120,ale pozor GLSpitris píše:Tak je jasné že za 800 éček nemůžu čekat zázrak, ale s tou výbavou a zachovalostí s tím že práci na motoru platit nebudu je to pecka, hlavně synovi je 18 a když auto vyjde i na 50000 tisíc , tak mi řekněte co bych mu mohl pořídit bezpečnějšího u nás . Dvakrát už jsem měl havárku né vlastní vinou a zaplat pámbůch že to bylo VOLVO a Galaxy nedokážu si představit jestli bych tady ted datloval kdybych jel třeba v CORSE , takže já už koukám na bezpečný těžký auto a i když to sám někam práskne tak má asi větší šanci na přežití v 525 než ve fiestě . Jak jezdit s TDS jsem ho na to připravil a jestli mu bude dávat pod vocas studenýmu tak holt bude čumět na dvoře na báwo s prasklou hlavou
No tak konečně rozumný slovo a hlavně z praxe!!Homer píše:Tak brácho mám E39 tds od nova, první čtyři roky servis v Autecu, je to můj mazlík takže má jenom to nejlepší.Ve 136 000 km vytahaný řetězy o každej o centimetr a nastal problém, protože čerpadlo dávalo jinde. Už jsem dělal dvanáct různej tds na rozvody a u osmi nebyl stopro stočenej tacháč. Ani u jednoho z nich nebylo natočeno víc jak 295 000km a všechy rozvody v hajzlu, jeden dokonce roztrženej a nakopanej.Tak si myslím, že mluvím třošku ze zkušenosti. Co ty na to?
eric píše:No tak konečně rozumný slovo a hlavně z praxe!!Homer píše:Tak brácho mám E39 tds od nova, první čtyři roky servis v Autecu, je to můj mazlík takže má jenom to nejlepší.Ve 136 000 km vytahaný řetězy o každej o centimetr a nastal problém, protože čerpadlo dávalo jinde. Už jsem dělal dvanáct různej tds na rozvody a u osmi nebyl stopro stočenej tacháč. Ani u jednoho z nich nebylo natočeno víc jak 295 000km a všechy rozvody v hajzlu, jeden dokonce roztrženej a nakopanej.Tak si myslím, že mluvím třošku ze zkušenosti. Co ty na to?
řetěz v prdeli ve 130tkm??? u bmw? hm....tak to asi někdo jezdil 130tkm jen na sprintechHomer píše:Tak brácho mám E39 tds od nova, první čtyři roky servis v Autecu, je to můj mazlík takže má jenom to nejlepší.Ve 136 000 km vytahaný řetězy o každej o centimetr a nastal problém, protože čerpadlo dávalo jinde. Už jsem dělal dvanáct různej tds na rozvody a u osmi nebyl stopro stočenej tacháč. Ani u jednoho z nich nebylo natočeno víc jak 295 000km a všechy rozvody v hajzlu, jeden dokonce roztrženej a nakopanej.Tak si myslím, že mluvím třošku ze zkušenosti. Co ty na to?
no ono se těžko zjišťuje v čr nájezd u e34 tds.....95% jich servisku nemá....nebo má,ale poslední záznam s 160tkm je z roku 95tds píše:Mám zkušenosti takové že jsou mechanici a mechanici.někteří říkají minimálně ho kontrolovat,někteří doporučují výměnu u nějakého nájezdu a někteří to vůbec neřeší.teda osobně, jsem já měl na tds natrhnutej řetěz tesně před roztržením,a na 2 autech jsem dělal vytahané řetezy jak fena (nájezd u nich byl kolem 300tis).
tds píše:Mám zkušenosti takové že jsou mechanici a mechanici.někteří říkají minimálně ho kontrolovat,někteří doporučují výměnu u nějakého nájezdu a někteří to vůbec neřeší.teda osobně, jsem já měl na tds natrhnutej řetěz tesně před roztržením,a na 2 autech jsem dělal vytahané řetezy jak fena (nájezd u nich byl kolem 300tis).