Stránka 2 z 2
Napsal: stř 19.11.2008 18:13
od Hansen
Kámoš opravuje bavoráky a říkal mně, že kromě ložisek SKF všechny jiná ložiska dost brzy odcházejí. Říkal, že se mu stalo, že ložiska Febi nevydržela 20 tisíc kilometrů. SKF ale stojí desítku.
Napsal: stř 19.11.2008 21:23
od alpineman
Právě jsem dával dozadu Febi ložiska. Tak uvidíme.
Ale měnil jsem u mých aut už hodně věcí (origo i druhovýroba) a ještě nikdy mi to neodešlo rychleji, než by bylo normální. A ani např. kotouče. A měnil jsem je u každého svého Báwa - druhovýroba, standardní kvalita a spokojenost.
Možná taky... s čím jak kdo zachází, tím také schází.?.?
Už vidím týpky, co dají sadu nových kotoučů, vletí na dálnici, taví to na Vmax. a co chvíli dobržďují za kamionem plazícím se "kilo". Se pak nedivím, že se jim kotouče kroutí.
Můj kamarád (pohodovej řidič co občas vyjede s rodinou a psem), si dal na Vochcávku - TDi dopředu OZ-zimmermann (vrtané) a není s nimi ani trošičku spokojený. 5000km a už prý vibrujou...
Myslím, že atributy KVALITA, CENA A SPOLEHLIVOST, nejsou přímo úměrné. Záleží na štěstí a hlavně jak s tím kdo zachází.
Napsal: stř 19.11.2008 21:31
od bagy
Napsal: čtv 20.11.2008 14:51
od alpineman
...jsem čuměl, na co jsem dnes kápnul.
Před pár dny se mi rozsvítila žlutá dioda OILSERVICE (po 22000 km od poslední výměny na jaře) tak jsem koupil filtr a olej, a dnes ráno vše vyměnil. I když není nutno demontovat spodní plastový kryt motoru aby se člověk dostal va vanu a výpusťák, přesto jsem jej sundal, abych se mrknul co a jak. Jak tak na to zespoda vejrám, najednou jsem si všimnul, že mezi nápravnicí a hydraulickou převodkou řízení je zapadlý kámen. Asi odletěl od kola. Tak jsem jej šroubovákem vyšťoural, vyměnil olej a jel do vedlejší obce za známým vyresetovat oilservice. Hned co jsem vyjel jsem postřehnul, že VIBRACE DO VOLANTU JSOU FUČ. NÁDHERA!!!
Kdo by to byl řekl, že to bude taková kokotina a hlavně shoda náhod... Pojebanej kámen, ku..a
