Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

vibrace, vibrace a zase jen vibrace...

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Hansen
Registrovaný
Příspěvky: 346
Registrován: ned 15.04.2007 00:00
Bydliště: Čelákovice
Klubové ID: 1589

#21 Příspěvek od Hansen »

Kámoš opravuje bavoráky a říkal mně, že kromě ložisek SKF všechny jiná ložiska dost brzy odcházejí. Říkal, že se mu stalo, že ložiska Febi nevydržela 20 tisíc kilometrů. SKF ale stojí desítku.
alpineman
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: ned 20.03.2005 01:00
Bydliště: Mar. Lázně
Klubové ID: 1712
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od alpineman »

Právě jsem dával dozadu Febi ložiska. Tak uvidíme.
Ale měnil jsem u mých aut už hodně věcí (origo i druhovýroba) a ještě nikdy mi to neodešlo rychleji, než by bylo normální. A ani např. kotouče. A měnil jsem je u každého svého Báwa - druhovýroba, standardní kvalita a spokojenost.
Možná taky... s čím jak kdo zachází, tím také schází.?.?
Už vidím týpky, co dají sadu nových kotoučů, vletí na dálnici, taví to na Vmax. a co chvíli dobržďují za kamionem plazícím se "kilo". Se pak nedivím, že se jim kotouče kroutí.
Můj kamarád (pohodovej řidič co občas vyjede s rodinou a psem), si dal na Vochcávku - TDi dopředu OZ-zimmermann (vrtané) a není s nimi ani trošičku spokojený. 5000km a už prý vibrujou...

Myslím, že atributy KVALITA, CENA A SPOLEHLIVOST, nejsou přímo úměrné. Záleží na štěstí a hlavně jak s tím kdo zachází.
bagy
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: ned 12.10.2008 00:00
Bydliště: Žamberk
Klubové ID: 3313

#23 Příspěvek od bagy »

KÁMOŠ DAL NOVÉ KOTOUČE FERODO A 3000KM A TOTAL BYLO TO NA REKLAMAČ.KU.PŘIJEL BOREC PŘÍMO Z FERODO A ŽE TO NENÍ MOŽNÉ A RAKLAMACI UZNAL ŽE JSOU TOTAL POKROUCENÉ A VYBRACE JAKO KR..A V URČITÉ RYCHLOSTI. :idea: :idea: :idea: :wink:
alpineman
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: ned 20.03.2005 01:00
Bydliště: Mar. Lázně
Klubové ID: 1712
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od alpineman »

...jsem čuměl, na co jsem dnes kápnul.

Před pár dny se mi rozsvítila žlutá dioda OILSERVICE (po 22000 km od poslední výměny na jaře) tak jsem koupil filtr a olej, a dnes ráno vše vyměnil. I když není nutno demontovat spodní plastový kryt motoru aby se člověk dostal va vanu a výpusťák, přesto jsem jej sundal, abych se mrknul co a jak. Jak tak na to zespoda vejrám, najednou jsem si všimnul, že mezi nápravnicí a hydraulickou převodkou řízení je zapadlý kámen. Asi odletěl od kola. Tak jsem jej šroubovákem vyšťoural, vyměnil olej a jel do vedlejší obce za známým vyresetovat oilservice. Hned co jsem vyjel jsem postřehnul, že VIBRACE DO VOLANTU JSOU FUČ. NÁDHERA!!!
Kdo by to byl řekl, že to bude taková kokotina a hlavně shoda náhod... Pojebanej kámen, ku..a :mad:
Odpovědět