Stránka 2 z 2

Napsal: pát 08.10.2010 20:09
od radokrno
něco jsem našel,,je potřeba povolit šroub na chladiči a asi i na bloku motoru ale nevim kde ho hledat??a nevim kterej odvzdušnovací šroub mám hledat ??
a nebo u TDS se nic jako odzvdušnovací šroub jako u 524 td nenachází?
a stačí tedy povolit víčko,potom šroub na chladiči,šroub na bloku motoru a nechat vytéct?
vypoští se teplá voda,otevřou se elektromagnetický ventily a to tak že se otočí kolečkama pro teplo na plno,pak baterii odpojím od mínusu a následně to co jsem psal výše???
nebo nejdřív otočím kolečkem tepla na plno a apk baterii??

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ED+%9Aroub
tak šrou pro vypuštění na pravé starně bloku motoru po směru jízdy tedy pod spolujezdcem bych měl,,a ted jestli se to tedy odzvdušnuje a jak?

Napsal: sob 09.10.2010 09:00
od DirtyHarry
Vypouštěcí šroub dole na chladičové stěně ven a párkrát protoč motor. Zasereš trochu podlahu,ale je hned po všem.

Napsal: sob 09.10.2010 13:16
od radokrno
DirtyHarry píše:Vypouštěcí šroub dole na chladičové stěně ven a párkrát protoč motor. Zasereš trochu podlahu,ale je hned po všem.

hmmm...asi nejrychlejší a nejsnažší...

Napsal: stř 13.10.2010 15:40
od radokrno
povolil jsem hadici i vypouštěcí šroub na levé straně chladiče ,trochu protočil motor aby pumpa vodu popohnala,a trochu i fouknul do nádržky a to teprve voda lítala ven,,dolito zhruba7,5litru kapalin,takže mi někde 1,5 chybí.

Napsal: pon 26.10.2015 11:51
od Hoody4
Nechci zbytečně zakládat nové téma, takže to tu oživím.
Chystám se na výměnu chladící kapaliny v E60, 545i (N62B44).

Je něco na co si dát při výměně pozor? Předpokládám že bude stačit povolit výpouštecí šroub pod autem, nechat ji vytéct, zavřít, napustit novou a odvzdušnit.

1. Kolik litrů chladícího média si je potřeba pro tento motor +- pripravit?
2. Jaký typ kapaline ideálně použít? (Poměr nemrznoucí chladící kapalina / destilka 1:1 je ok ?)
3. Jak postupovat při odvzdušnění?

Předem díky za rady. :)