Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 30.10.2008 18:37
od Zbynca
Suhlasim s iankom nemyslim si ze by byl diesel spatnej motor,naopak. Ale spis se bojim ty údržby, hlavně vstřiků (je jich tam šest ku..a)

a aby jsem rekl pravdu tak nejsem moc příznivcem čipů a jinejch powerboxů. Ale urcitě to bude hezký svezení 500 Nm.

Napsal: čtv 30.10.2008 20:45
od jurasis
Zbynca píše: Ale urcitě to bude hezký svezení 500 Nm.

Než se Ti rozsype převodovka...

Napsal: čtv 30.10.2008 20:55
od Demostenes
Whizkyn píše: 530d +chip a máš to taky ale s 500 nm krouťákem.
Demence.

Napsal: čtv 30.10.2008 21:03
od Cyp_the_Trestacz
Copak čip.. Hele vim co... Kup 530i a dej na ní 4 turba z traktoru. Pak to vočipuj, dej tam přímý sání. Polep víčka nádrže (to kvůli bezpečnosti), nějakej ten spojler, nalep fiktivní nádechu na kapotu (jak maj některý felcky) a garantuju Ti, že nějaký načiplý 530D s 500Nm se může jít zahrabat.. Takže benzín stejně vždycky rulez..
Napsal: čtv 30.10.2008 21:04
od surfman55
530i,
spotřeba dlouhodobý průměr vč. města 10,2l/100km
mimo město 8,5..... (i po dálnici klíďo 160)
Napsal: čtv 30.10.2008 21:24
od prase007
já mám sice už E60, ale spotřeba je dlouhodobě na 10,5 - žádná tragédie, benzín, už jen pro ten zvuk ..
Napsal: čtv 30.10.2008 22:15
od Helldiver
prase007: ale ty mas uz valvetronicovy motor, nie? to je velky skok v technologii, tam sa moze spotreba dost lisit.
Napsal: čtv 30.10.2008 22:53
od panacek
chtel bych videt spotrebu u 530i do 10 litru tak na neutral., mam 528i a jezdim za 13l i vic, ale je fakt ze tomu slapu.je fakt ze benzin ma zvuk, a je jednodussi na udrzbu.ale nafta ma kroutak a stokrat lip tahne.a spotreba do 10 litru, pri moji jizde.

ale kdyz se to vysere tak je to ranec, ale kdyz se oto pekne staras.

Napsal: čtv 30.10.2008 23:06
od Bulda
ja si myslim ze vsechno je o udrzbe a stylu jizdy a jak si kdo dokaze vsechno udelat tim se hodne setri penize kdyz clovek plati jenom matros a ma jeste slevy na dily proto sem vzal D a sem max spokojen vykon s chipem a kroutak
Napsal: čtv 30.10.2008 23:47
od Tashiro
jurasis píše:Zbynca píše: Ale urcitě to bude hezký svezení 500 Nm.

Než se Ti rozsype převodovka...

a to se ti líbit nebude ... věř mi ))))
Napsal: pát 31.10.2008 08:49
od Whizkyn
jurasis píše:Zbynca píše: Ale urcitě to bude hezký svezení 500 Nm.

Než se Ti rozsype převodovka...

S tou převodovkou máš pravdu v tom že dostává hodně zabrat, ale pokud nejsi kretén kterej dává pořád jedna dva plnej knedlík tak se ti nemá co rozsypat. Trojku už můžeš mydlit jak chceš.

Napsal: pát 31.10.2008 08:51
od Whizkyn
Ale to už se bavíme o něčem jiným. Hele pokud chceš benzín kup si benzín, benzín je super, vo tom žádná. Ale nefta je taky ok, jede dobře a spotřeba na dálky je 7 a to nejedeš 150. Takže jestli jseš z toho moudrej nevím, ale rozhodně ti přeju ať vybereš dobrej kus. Hodně štěstí. Ahoj.
Napsal: pát 31.10.2008 11:55
od Cyp_the_Trestacz
Jako já taky souhlasim, že nafta je super.. Koneckonců jí tu mam a nemůžu si stěžovat. Jede to úžasně, na nafťáka to má nádhernej zvuk, ale vim za kolik v tom jsem a kdybych si teď šel koupit bafo, tak 530i
Napsal: ned 02.11.2008 14:52
od selkie
chtel jsem 530i, ale proste nejsou, takze jsem skocil do 530d - zatim spokojenost (ale jenom cekam na to, az se vysype turbo, pujdou srat vstriky a podobny namky

)
na benziny nedam dopustit, kor od bmw
Cyp ma recht, zvuk tyhle nafty je proste bozi

Napsal: ned 02.11.2008 18:47
od Cyp_the_Trestacz
Jenom tak pro zajímavost.. Včera jsem jel a auto se chovalo jako 1.9D z roku 1988.. Na pár sekund jelo normálně a pak zase umřelo.. Uplně mě to vyděsilo a už jsem si představoval, co to bude stát.. Po dalším nastartování vše OK.. Nechápu.. Asi váha vzduchu či co..
Napsal: čtv 06.11.2008 01:07
od luky
Jestli bavora tak jedině benzín mam 530d E61 necelej rok a narval sem tam 100t za opravy:vstřiky,hardy spojka,bluetoot jednotka,vlnovec atd.Pořád se něco sere

Předtím sem měl tři roky benzínáka 540 E39 a až na tu spotřebu 14l bez větších problémů

Napsal: čtv 06.11.2008 02:22
od Cyp_the_Trestacz
Kromě vstřiků jsme na tom uplně stejně .. 530D E39. Hardy spojka, Turbo, vlnovec, a teď už zase něco nefunguje..
Napsal: čtv 06.11.2008 10:06
od Whizkyn
luky píše:Jestli bavora tak jedině benzín mam 530d E61 necelej rok a narval sem tam 100t za opravy:vstřiky,hardy spojka,bluetoot jednotka,vlnovec atd.Pořád se něco sere

Předtím sem měl tři roky benzínáka 540 E39 a až na tu spotřebu 14l bez větších problémů

Ahoj, o tom jsem taky něco slyšel že s e60 a e61 to je špatný, e39 je na tom prej daleko líp.

Napsal: pon 10.11.2008 12:13
od Cofisek
Koukám tu na tu diskuzi a můj názor je, že pokud je to mladej kluk, co mu nevadí trocha peněz za benzín navíc, tak benzín je super volba. Pokud to chce proto, že je to pekný velký auto a plánuje najet hodně kilometrů do budoucna, občas odjet nějakou tu dovolenou, pak je nafta jasná volba. Není to o tom, že by nafta byla mrdka, kde každou chvíli něco odejde.Když si dá člověk čas, najde dobrej kus a nebude srát na běžnej servis a nebude se chovat k tomu autu jako prase,pak je to držák. Já bych si teda už nikdy nekoupil E39 obecně. Měl jsem jak benzín tak naftu a nakonec jsem novější dyzajn opustil a skočil do E34 z 95týho, pravda, nafta je pouze 2.5 TDS ale když si s tim člověk vyhraje, může to mít taky slušný kw a hlavně krouťák. Podle mě je to poslední auto, který bavorák dělal pořádně. Od E39 dál jsou to modernizovaný sračky. Já třeba neviděl E39 přežít 350tis km. Moje 34 má najeto poctivých 370 000 (do dneška má vedenou servisku) a kdo to auto vidí, km mi nevěří,výkon drží, není to žádná výkonová zdechlina,jak se často traduje u starších aut a 230 dá taky a to při spotřebě někde kolem 10 litrů,jinak do 180 cca 8.3. Jediný kde je to znát, je už vyleštěnej volant a kůže u řídičova sedadla. Takže můj názor je :"Jezdi s čím chceš, pokud se budeš chovat jako dobytek, nevydrží ti nic, není to až tak o autech,ale o lidech."
Napsal: pon 10.11.2008 12:19
od Helldiver
Já třeba neviděl E39 přežít 350tis km
Tak to si toho este hodne nevidel:).