Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
koupit e39 530i nebo 530d
-
Demostenes
- Registrovaný
- Příspěvky: 1498
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
Cyp_the_Trestacz
- Registrovaný
- Příspěvky: 42
- Registrován: pon 07.05.2007 00:00
Copak čip.. Hele vim co... Kup 530i a dej na ní 4 turba z traktoru. Pak to vočipuj, dej tam přímý sání. Polep víčka nádrže (to kvůli bezpečnosti), nějakej ten spojler, nalep fiktivní nádechu na kapotu (jak maj některý felcky) a garantuju Ti, že nějaký načiplý 530D s 500Nm se může jít zahrabat.. Takže benzín stejně vždycky rulez..
chtel bych videt spotrebu u 530i do 10 litru tak na neutral., mam 528i a jezdim za 13l i vic, ale je fakt ze tomu slapu.je fakt ze benzin ma zvuk, a je jednodussi na udrzbu.ale nafta ma kroutak a stokrat lip tahne.a spotreba do 10 litru, pri moji jizde.
ale kdyz se to vysere tak je to ranec, ale kdyz se oto pekne staras. 
-
Cyp_the_Trestacz
- Registrovaný
- Příspěvky: 42
- Registrován: pon 07.05.2007 00:00
-
Cyp_the_Trestacz
- Registrovaný
- Příspěvky: 42
- Registrován: pon 07.05.2007 00:00
-
luky
-
Cyp_the_Trestacz
- Registrovaný
- Příspěvky: 42
- Registrován: pon 07.05.2007 00:00
-
Whizkyn
- Registrovaný
- Příspěvky: 222
- Registrován: čtv 22.03.2007 01:00
- Bydliště: Třebíííč
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, o tom jsem taky něco slyšel že s e60 a e61 to je špatný, e39 je na tom prej daleko líp.luky píše:Jestli bavora tak jedině benzín mam 530d E61 necelej rok a narval sem tam 100t za opravy:vstřiky,hardy spojka,bluetoot jednotka,vlnovec atd.Pořád se něco serePředtím sem měl tři roky benzínáka 540 E39 a až na tu spotřebu 14l bez větších problémů
Koukám tu na tu diskuzi a můj názor je, že pokud je to mladej kluk, co mu nevadí trocha peněz za benzín navíc, tak benzín je super volba. Pokud to chce proto, že je to pekný velký auto a plánuje najet hodně kilometrů do budoucna, občas odjet nějakou tu dovolenou, pak je nafta jasná volba. Není to o tom, že by nafta byla mrdka, kde každou chvíli něco odejde.Když si dá člověk čas, najde dobrej kus a nebude srát na běžnej servis a nebude se chovat k tomu autu jako prase,pak je to držák. Já bych si teda už nikdy nekoupil E39 obecně. Měl jsem jak benzín tak naftu a nakonec jsem novější dyzajn opustil a skočil do E34 z 95týho, pravda, nafta je pouze 2.5 TDS ale když si s tim člověk vyhraje, může to mít taky slušný kw a hlavně krouťák. Podle mě je to poslední auto, který bavorák dělal pořádně. Od E39 dál jsou to modernizovaný sračky. Já třeba neviděl E39 přežít 350tis km. Moje 34 má najeto poctivých 370 000 (do dneška má vedenou servisku) a kdo to auto vidí, km mi nevěří,výkon drží, není to žádná výkonová zdechlina,jak se často traduje u starších aut a 230 dá taky a to při spotřebě někde kolem 10 litrů,jinak do 180 cca 8.3. Jediný kde je to znát, je už vyleštěnej volant a kůže u řídičova sedadla. Takže můj názor je :"Jezdi s čím chceš, pokud se budeš chovat jako dobytek, nevydrží ti nic, není to až tak o autech,ale o lidech."
