Napsal: pát 13.03.2009 00:41
Ahoj Strošku,
v první řadě je blbost stáčet kotouče po 8mi tis.
za druhé - funguje to - neřeš to.
A dále co jsi napsal je teoreticky i prakticky naprostá pravda.
Musí se vyrobit trn - jako náboj,kterej , a to je důležité, se musí při každém upnutí na soustruh přetočit ( čelo a středící průměr - díra ).
Pak upneš brzdící kotouč na tento trn ,klasicky na šrouby a pravým a levým nožem to najednou přetočíš.!!! Na jedno upnutí !!!
Dělal jsem několik brzdových kotoučů takto a nikdy nebyl žádný problém.
Samozřejmě ale musí být zaručena min tlošťka kotoučů.1 mm pod nic neudělá ale žiletky jsou zkrátka v pr...li.
PP[/b]
v první řadě je blbost stáčet kotouče po 8mi tis.
za druhé - funguje to - neřeš to.
A dále co jsi napsal je teoreticky i prakticky naprostá pravda.
Musí se vyrobit trn - jako náboj,kterej , a to je důležité, se musí při každém upnutí na soustruh přetočit ( čelo a středící průměr - díra ).
Pak upneš brzdící kotouč na tento trn ,klasicky na šrouby a pravým a levým nožem to najednou přetočíš.!!! Na jedno upnutí !!!
Dělal jsem několik brzdových kotoučů takto a nikdy nebyl žádný problém.
Samozřejmě ale musí být zaručena min tlošťka kotoučů.1 mm pod nic neudělá ale žiletky jsou zkrátka v pr...li.
PP[/b]