Ahoj Strošku,
v první řadě je blbost stáčet kotouče po 8mi tis.
za druhé - funguje to - neřeš to.
A dále co jsi napsal je teoreticky i prakticky naprostá pravda.
Musí se vyrobit trn - jako náboj,kterej , a to je důležité, se musí při každém upnutí na soustruh přetočit ( čelo a středící průměr - díra ).
Pak upneš brzdící kotouč na tento trn ,klasicky na šrouby a pravým a levým nožem to najednou přetočíš.!!! Na jedno upnutí !!!
Dělal jsem několik brzdových kotoučů takto a nikdy nebyl žádný problém.
Samozřejmě ale musí být zaručena min tlošťka kotoučů.1 mm pod nic neudělá ale žiletky jsou zkrátka v pr...li.
PP[/b]
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
brzd. kotouče
PavelP píše:Ahoj Strošku,
- neřeš to.
Už mi nemusíte odpovídat - už se na to vyserte

Nechal jsem si stočit kotouče na maximálně přesným soustruhu, dělal to dobrej soustružník - ale posral to - já nevěděl, že nemá levej držák na nůž. On to dělal na 2 upnutí. I když to pečlivě vyrovnal, tak to samozřejmě bylo v prdeli.
Nakonec mi kotouče stočil nějakej zkušenej děda na pravěkým stroječku, ale ---- a to je nutná podmínka úspěchu - na jedno upnutí. Jinak to prostě nejde.
Takže předem díky za další odpovědi na dané téma - všichni mě oslovujte, komolte přezdívku a odpovídejte na věc, která už asi rok není aktuální a byla cca 200x vyjasněna 450 lidmi, kteří na to nezávisle na sobě odpovídali. Díky.

