Stránka 2 z 2
Napsal: stř 16.02.2011 10:43
od Netopyr
tenhle týden jsem se byl podívat na jednu krásnou 530dA, před dvěma lety vezená z "D" se 140kkm, teď má o 20kkm víc a majitel se chlubil, že celou dobu tam leje půl litru nejlevnějšího motoráku z tesca na nádrž, že mu to doporučil člověk na baworáky (někde v okolí Jesenice, ale Bychl to prej nebyl)... myslim, že vstřikům to (obzvláště v zimě) rozhodně neprospívalo, ale běh motoru byl naprosto krásný a hladký...
co na to ale filtr pevných částic těžko říct :c)
Net.
Napsal: stř 16.02.2011 18:51
od beny-maser
já si myslím,že na toto téma co člověk to názor a všichni budou mít svou pravdu,
u starších dieslů se vstřikovacím čerpadlem se dá provozem na olej čerpadlo vyčistit,vyděl jsem to i v jednom servisu na staré astře jak si tam klokotala na M7AD s hadicema svedenejma do 4lit kanystru,nedylo to proto,aby se čerpadlo promazalo,ale protože motorový olej obsahuje aditiva,které rozpouští usazeniny a jiný bordel,té astře to tenkrát pomohlo,
asi by nebylo moc rozumné přilévat olej do motoru s filtrem pevných částic,na druhou stranu u všech ostatních přidáním decky oleje do nádrže nic nepokazíš,kámošovo tatík lil do Renauta Mogul TSF co jsme měli do simsonů, on ale nikdy netankoval u pumpy a stále tam lil naftu kdoví odkud,
takže když to schnu když budete tankovat u pořádný pumpy tak není potřeba tam cokoliv dolévat,pokud šmelíte s naftou a nevíte odkud to přesně je a komu to prošlo pod rukama tak bych tam pro klid v duši tu decku cvaknul
Napsal: čtv 17.02.2011 13:48
od cabatomas
Já si taky koupil aditiva TDA od Castrolu,250ml stojí tak 190kč a vydrží to na 250litrů nafty....mam 530d a je to znát...
Napsal: čtv 17.02.2011 14:10
od M3maniac
ja dávám každou druhou nádrž VIF vyhrál v testu a piksla myslím 160,-kaček .Každou druhou proto, že se mi nechce si smradit pracky

Napsal: čtv 17.02.2011 16:28
od Kantry
taky pouzivam VIF, setri vstriky a maze cerpadlo.. spotreba mi s nim klesla o litr a motor stichl tak o 30%.. luxusni zalezitost, spotrebuju ho asi 2 litry za rok
Napsal: čtv 17.02.2011 16:43
od jiriik
Koukám, že tady je zajimavé téma

Nedovno jsem si koupil SONAX na pročištěni vstřikování, a palivové soustavy... má to přej vyčistit komoru .-)Ma s tím někdo zkušenosti jestli to je k něčemu ? Nádobka měla 250ml a nalije se to do celé nadrže, tak jsem zvědavéj co to udělá
Napsal: čtv 17.02.2011 16:48
od M3maniac
jiriik píše:Koukám, že tady je zajimavé téma

Nedovno jsem si koupil SONAX na pročištěni vstřikování, a palivové soustavy... má to přej vyčistit komoru .-)Ma s tím někdo zkušenosti jestli to je k něčemu ? Nádobka měla 250ml a nalije se to do celé nadrže, tak jsem zvědavéj co to udělá
komoru?

tu si musíš uklidit sám

Napsal: čtv 17.02.2011 17:00
od jiriik
M3maniac píše:jiriik píše:Koukám, že tady je zajimavé téma

Nedovno jsem si koupil SONAX na pročištěni vstřikování, a palivové soustavy... má to přej vyčistit komoru .-)Ma s tím někdo zkušenosti jestli to je k něčemu ? Nádobka měla 250ml a nalije se to do celé nadrže, tak jsem zvědavéj co to udělá
komoru?

tu si musíš uklidit sám

Ouuuu

Pro nenechavce upřesním... myslel jsem spalovací komoru

Napsal: čtv 17.02.2011 18:06
od BMW530DRoman
tds píše:Němci na BMW A MB klubech doporučují přidávat do CR motorů polosyntetický olej pro dvou takty v poměru 1:500 na prodloužení životnosti čerpadla a CR vstřiků.to je pravda
TO SAMÉ LEJOU I NĚMCI DO OCTAVII
na prodloužení životnosti čerpadla a CR vstřiků.to je pravda
Napsal: čtv 17.02.2011 18:07
od BMW530DRoman
TO SAMÉ LEJOU I NĚMCI DO OCTAVII
na prodloužení životnosti čerpadla a CR vstřiků.to je pravda
Napsal: čtv 17.02.2011 19:32
od Martas99
Já bych se asi bál nalejt do auta nějaký přípravek na pročištění palivové soustavy př TEC 3000 nebo něco podobného, protože to uvolní usazeniny a ty pak proženou přes čerpadlo vstřiky ventily a může to udělat pěknej průser. Radši bych nechal palivovou soustavu vyčistit zvlášt- nádrž a hadice, čerpadlo a vstřiky, je to sice zdlouhavé a dražší ale hodně účinné