Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě BMW E 39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#21 Příspěvek od Maxiczech »

Já to sem zase musím nacpat. :lol:
Mám 520i Touring a nejni to žádná líná mr..a. Jezdím ve služebním BMW 530D a rozhodně bych do toho nešel. Možná, že tahá při vyžších otačkách víc, ale to není to, proč bych šel do 3 litra.
Můj skvostnej benzíňáček Touriňáček. Spíš bych šel do dvoulitra po Faceliftu. Vybíral bych od roku 2001. To už má vanos a výkon 170 koní. Povinné ručení v pohodě a kombi spotřeba 8,9 litrů. A nebavím se o tom, že prostor vůbec neřeším a to mám 3 děti ve věku 5 - 15 let. A co je nejdůležitější, je to držák! Nic se nesere. Jediné, co jsem měnil během posledních tří let byla visco spojka a čidlo na vačce.
Zlatý autí hale.., zlatý autí.. :palec:
corle
Registrovaný
Příspěvky: 239
Registrován: pon 14.07.2008 00:00
Bydliště: Praha

#22 Příspěvek od corle »

jak tak koukám, tak každý si tu vychvaluje přesně to co má - a je to v pořádku, chválím to co mám. Takže, já mám 2,5 tds a musím říci, že jsem naprosto spokojený, předtím jsem měl oba v benzínu a taky dobrý. Na silnici nezávodím, protože k tomu naše silnice nejsou zrovna uzpůsobené a hlavně nejsou kvalitní. Ta pohodlnost při jízdě je báječná. Opravy jen co je běžné, nikdy mě nenechal někde stát. Ve městě si bere, tak 8,5, venku se dá jet i za míň, podle toho jak se na něj šlape. Klidně bych šel do toho samého znovu. A povinné ručení mám nízké. Nikdy žádná bouračka z mé viny, takže mám bonusy od pojišťovny a platím pouze 1.450,- čtvrtletně. A co je určitě pravdou, že hodně záleží na tom, kdo to měl přede mnou. A ještě víc záleží na tom jak se o to starám já.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#23 Příspěvek od tds »

Maxiczech píše:Já to sem zase musím nacpat. :lol:
Mám 520i Touring a nejni to žádná líná mr..a. Jezdím ve služebním BMW 530D a rozhodně bych do toho nešel. Možná, že tahá při vyžších otačkách víc, ale to není to, proč bych šel do 3 litra.
Můj skvostnej benzíňáček Touriňáček. Spíš bych šel do dvoulitra po Faceliftu. Vybíral bych od roku 2001. To už má vanos a výkon 170 koní. Povinné ručení v pohodě a kombi spotřeba 8,9 litrů. A nebavím se o tom, že prostor vůbec neřeším a to mám 3 děti ve věku 5 - 15 let. A co je nejdůležitější, je to držák! Nic se nesere. Jediné, co jsem měnil během posledních tří let byla visco spojka a čidlo na vačce.
Zlatý autí hale.., zlatý autí.. :palec:
kolik km jsi za ty 3 roky najel?
bmwdawlet
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 24.08.2008 00:00

#24 Příspěvek od bmwdawlet »

540david píše:Kdybys měl na M3, tak mi věř, že si nekupuješ pětku s nejslabším motorem! :roll: Ale proti gustu.....

:mad: :D , neznaš lidi
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#25 Příspěvek od Maxiczech »

[quote="tds"][quote="Maxiczech"]Já to sem zase musím nacpat. :lol:
Mám 520i Touring a nejni to žádná líná mr..a. Jezdím ve služebním BMW 530D a rozhodně bych do toho nešel. Možná, že tahá při vyžších otačkách víc, ale to není to, proč bych šel do 3 litra.
Můj skvostnej benzíňáček Touriňáček. Spíš bych šel do dvoulitra po Faceliftu. Vybíral bych od roku 2001. To už má vanos a výkon 170 koní. Povinné ručení v pohodě a kombi spotřeba 8,9 litrů. A nebavím se o tom, že prostor vůbec neřeším a to mám 3 děti ve věku 5 - 15 let. A co je nejdůležitější, je to držák! Nic se nesere. Jediné, co jsem měnil během posledních tří let byla visco spojka a čidlo na vačce.
Zlatý autí hale.., zlatý autí.. :palec:[/quote]kolik km jsi za ty 3 roky najel?[/quote]

Něco pod 40 tis. km. Sorry, zapoměl jsem napsat motorové náplně a filtry, ale to už snad se nebudeme bavit o tom, kolik jsem do toho nalil benzínu. 8)
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#26 Příspěvek od Radek »

mel jsem 535iA a byl jsem s tim naprosto spokojen....spotreba na dalky od 8,5 do 10,5 dlouhodoba cca. 11,5l...slaby to neni, na silnici to neprekazi a oproti 540 je tu mnohem mensi pravdepodobnost ze odejde automat a co jsem tak koukal, tak i ten 3,5l vypada spolehlivejsi,ale mozna je to dano tim, ze s 540 asi mnoho lidi jezdi "zavodneji"....
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#27 Příspěvek od 540david »

bmwdawlet píše:
540david píše:Kdybys měl na M3, tak mi věř, že si nekupuješ pětku s nejslabším motorem! :roll: Ale proti gustu.....

:mad: :D , neznaš lidi

kup si klidně 520i, ale nemel tady blbosti o M3!! :mad:
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Marten »

M3 E36 nebo M5 E34 už nejsou tak drahé tak proč ne, že??
bmwdawlet
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 24.08.2008 00:00

#29 Příspěvek od bmwdawlet »

540david píše:
bmwdawlet píše:
540david píše:Kdybys měl na M3, tak mi věř, že si nekupuješ pětku s nejslabším motorem! :roll: Ale proti gustu.....

:mad: :D , neznaš lidi

kup si klidně 520i, ale nemel tady blbosti o M3!! :mad:
, jedinej kdo tu mele blbosti jsi ty,tak se sklidni. :mad:
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#30 Příspěvek od 540david »

já jsem klidnej, ale aspoň ty svoje bláboly piš spisovně. Zklidni se píše se "Z"! :mad:
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#31 Příspěvek od Maxiczech »

Nebyl tady náhodou dotaz na e-39? Tak co tady vy dva klaubi řešíte? :)
Odpovědět