Stránka 2 z 2

Napsal: pát 01.08.2008 10:49
od tds
turbo mohu nabídnout je na něm poctivých 112 tis. a je z bouračky je to Mitsubishi.TD04-11G-4/ za 2tis.

Napsal: sob 02.08.2008 18:21
od Marten
Jsem rád, že se kolem toho rozvinula taková zajímavá diskuze co se ochmatávaní hadic týče.. :lol:
A teď vážně, jelikož to nehulí asi tam nepůjde nafta a tak vyzkouším to čidlo tlaku (která dává impuls do ŘJ aby přidala naftu). Potom dám vědět.
:wink:

Napsal: úte 05.08.2008 17:58
od Marten
Tak jsem se k tomu teprve dnes dostal a myslím, že závada byla po ohledání víc než jasná... Ještě jsem ji neodstranil, ale bude to ono. :!:
Byly přerušené dráty od čidla tlaku vzduchu, které vedou do ŘJ. Proto nedávala naftu a nejelo to. :idea:

Napsal: stř 10.09.2008 22:43
od Marten
Tak jsem ty dráty dnes opravil ale vůbec se nic nezměnilo. :( Je třeba zajet na diagnostiku a vymazat nějakou chybu??

Napsal: čtv 11.09.2008 00:22
od BMWPower
Myslím, že diagnostikou nic nezkazíš... :wink:

Napsal: pát 31.10.2008 00:14
od MGSnake
Ja mam tak isto taky problem, auto nedymi ,nic nepiska ani nehuci a auto slabucko taha.Bol som na diagnostike a servisak mi povedal ze mam strasne slaby tlak (asi tak tretinovy) .Co by som mohol urobit ale pohladat nejaku chybu? neviete nahodou?

Napsal: pát 31.10.2008 18:07
od fafejta
xx.

Napsal: pát 31.10.2008 22:37
od Marten
Tak jsem připájel dráty a auto pořád nejede. Na diagnostice špatnej snímaš tlaku turba. Dal jsem z druhýho auta a je to pořád stejný... Ten původní byl stejně dobrej. Co s tím?? 8O

Napsal: pát 31.10.2008 23:19
od fafejta
xx

Napsal: sob 01.11.2008 09:52
od srad96
fafejta píše:Tak můžeš udělat tlakovou zkoušku od výstupu z turba až po vstup do sacího paroží.Jednu stranu ucpi a tu druhou natlakuj tak cca 1.5 bar jestli si to udží tlak.
Pokud máš TDS s plastovým potrubím tak ho prohlídní,praskaly,u těch Al to nehrozí.No a pakliže si to tlak udrží,tak je cesta včetně interkuleru těsná a zbývá pak jen to turbodmychadlo.Na tom můžeš v domácích podmínkách tak zjistit jestli nemáš zatuhlou regulaci waste-gate či pootevřenou klapku bypassu.


Ako sa dá otestovať waste-gate a bypass?

Napsal: sob 01.11.2008 19:54
od fafejta
xx