Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 29.03.2012 15:28
od hogi
Díky za odpo., na konektor normálně na pohodu dosáhnu , asi to bude tím, že u 2,0i M54 je pramálo pikačovin, nežli u silnějších motorizací. Nebo jsem šahal na špatný konektor :o , ale taková lama snad nejsem.

Jinak moooooooooooc Tě dodatečně děkuji za nastavení houkání alarmu, US DRL, zamykání při rozjezdu atd........byl jsem u tebe v práci , cca 1-2 roky naz5 :lol:

Napsal: sob 29.09.2012 21:56
od MotoMoto
Zdravim chlapci,
Mam podobnej problem, jen se mi to chova trochu jinak. Auto za studena ok. O neco hur startuje. Ale necuka, obcas ztraci vykon,ale ok. Kdyz se ale motor ohreje a chci ho vytocit, tak v 5500rpm cukani jak v omezovaci...tatata...muze to byt cidlo kliky??. Vackove se menilo a diagnostika obcas napsala phase sensor...jinak nic. Po vymazu chxb jede auto perfektne, ale za 20 vterin opet problem naskoci,ale diag.to vzdy nenapise. Diagnostika Inpa. Citim dost benzin,jak za studena,tak i za tepla....spotreba je vyssi. Jedna se o motor m44 318is

Napsal: sob 29.09.2012 21:58
od MotoMoto
A omlouvam se,ze to resim zde na 5r. U nasi3r si nikdo nevi rady a ja uz jsem bezradnej. Diky..

Napsal: pon 01.07.2013 18:28
od 3KILL
Čaute, mám podobný problém.
Před půl rokem mi začla lítat ručička teploty do červených hodnot, i když motor rozhodně nebyl přehřátý, auto chcípalo až nakonec nešlo nastartovat vůbec.

V servise (Sotea Ostrava- už nikdy více), výměna palivového čerpadla, čidla klikové hřídele, termostatu - Cena 7000Kč

Jezdilo to týden..po týdnu jsem tam byl zase, z ničeho nich chcal chladič, opět lítala teplota nahoru i když byl motor studený, nakonec zase nestartovalo. Předpokládal sem,že to bude reklamace předchozí opravy.

Vytáhli ze mě další 2500Kč, prý rozebrání a vyčíštění nádrže, kontrola plováku, dolití benzínu a chladící kapaliny, výměna těsnění chladiče a nějaký domeček termostatu-či co.

Vše jim strašně trvalo, ve finále jsem v autě skoro měsíc nejezdil.
Když sem si pak všiml, že nějak více žere (kolem 10, namísto 8,5-9) a že od spodu moc netáhne, že to musím více točit atd, tak jsem si myslel, že se mi to jen zdá, že sem byl výkonem uchvácen zezačátku po koupi a teď už to přešlo a bude nutné přesedlat na 540i :)

No ale když odešla elektrika ve dveřích řidiče a šel sem na diagnostiku, zjistilo se vadné čidlo váčky. Na fóru jsem se dočetl, že diagnostika to někdy ukazuje naopak. Jak poznám jestli je to skutečně váčka, nebo opět odešlo čidlo kliky?

Napsal: úte 02.07.2013 04:44
od jezour
No ale když odešla elektrika ve dveřích řidiče a šel sem na diagnostiku, zjistilo se vadné čidlo váčky. Na fóru jsem se dočetl, že diagnostika to někdy ukazuje naopak. Jak poznám jestli je to skutečně váčka, nebo opět odešlo čidlo kliky?[/quote]

Diagnostika by to měla najít. Já když ho měnil, tak než jsem šel kupovat nový, tak jsem si to starý nechal změřit od elektrikáře ohmtrem. Ten mi řek to zahoď, protože nemá odpor co má mít a bylo jasno.

Napsal: úte 02.07.2013 09:18
od thundercat
čao,
před časem mě taky zlobilo startování za tepla
obyčejná diag hlásila snímač vačkového hřídele
než jsem ale koupil snímač, tak jsem raději zajel na lepší diag
ta nahlásila magnetický ventil vanos - vačkový hřídel výfuku
samozřejmě to hlásilo i ten snímač, ale ten šel z chyb vymazat
borec mi říkal, že to je ten magnetický ventil, že diagnostika vyhodí i ten snímač, ale ten se zobrazí jenom kvůli tomu ventilu
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

je pravda, že někdy poslední dobou při vytočení motoru sem začal registrovat slabé vynechávání

je tomu skutečně tak a mám shánět magnetický ventil?
dík