Stránka 2 z 2

Napsal: stř 02.07.2008 22:08
od jurasis
Tomas2008 píše:to fafejta: me je jedno jak to funguje ja to nevyrabim a ani o tom nedelam seminarku, kdyz to ted vim jsem zase o kousek chytrejsi ale LuCKy69 ma pravdu ze tohle vedet nepotrebuju a podle chovani bych rekl ze jsi spis takovej eunuch =) kazdopadne dik za upresnenito LuCKy69: jak je to s tim solenoidem ? staci ho jen vysroubovat nebo to bude nejakej jezek v kleci a az ho oddelam vypadnou mi z nej soucastky ? =) dik verim ze aspon ty poradis
V pohodě ho vyšroubuj. Nic se na Tebe nevysere. Průser je, že čidlo vačky je připojené v polovině pod sacím potrubím. Někteří tvrdí, že potrubí musí jít dolů. Volovina. Já to zapojil bez demontáže.Myslím, že u 2,8my byl výdrb ještě s hadicí od oleje ( musela se povolit). Jinak oprava easy...

Napsal: čtv 03.07.2008 16:01
od Tomas2008
oki dik to jsem chtel vedet ... v pondeli jedu pro cidlo a v utery ho tam dam ... pak napisu =)

Napsal: čtv 03.07.2008 16:51
od LuCKy69
Ako píše jurasis, nič Ti nevypadne. Vo vnútri síce je oska s valčekmi a strunkou ale tá zostane na mieste (ak ju nebudeš chcieť vybrať :D ).
Sanie dávať dole je fakt blbosť (aspoň na týchto motoroch určite), stačí zhodiť ten vrchný stredový úzky kryt a vytiahnuť umelú vrúbkovanú trubicu odvetrávania vačky. Potom odpojiť konektor solenoidu a odkrútiť samotný solenoid. Tak sa dostaneš k imbusovému šroubu čo drží snímač vačky.
Zo solenoidu Ti vytečie trošku oleja, tak sa nezľakni. Ak si pedant, tak si pred jeho odkrútením podlož podeň handričku, nech Ti nepokvapká motor. :lol:

PS: bude trošku drbačka s vytiahnutím konektora snímača, keďže je pod saním ale ak máš tenšie ruky, tak to zvládneš, hlavne konektor najskor odisti a potom ťahaj (systém istenia [stlačiť a potiahnuť] zistíš z nového snímača či konektoru solenoidu). Ale pozor, motor najskôr radšej nechaj vychladnúť, nech si nepopáliš ruku na kryte olejového filtra!



LuCKy

Napsal: čtv 03.07.2008 17:05
od LuCKy69
fafejta píše:No jen tak mimochodem,to čidlo mají i motory bez vanosu,takže je vidět,že tomu teda rozumíš.Ale ty ho určitě máš delší,jak jinajk.Spokojný?


OK, aj neVANOS majú čidlo vačky, nepovedal som, že nemajú ale hovoríme o VANOSe. Keď som mal snímač vačky v péčku ja, tak som sa nahľadal dosť info o tom ako vlastne VANOS funguje a rôzne info okolo toho a takto som to pochopil. Ale ak to funguje inak, tak nech sa páči, môžeš vysvetliť, nehovorím, že sa nemôžem mýliť a rád sa niečo nové dozviem. :wink:

PS: kúpil som nový neorigo snímač, nefungoval. Hľadal som chybu v mojom báwe (konektory, káble, RJ,...) žiadny problém som nenašiel. Nakoniec po dlhom hľadaní na nete som narazil na nejakého angličana, ktorý mal rovnaký problém (kúpil neorigo snímač a nefungoval), tak kúpil ďalši neorigo inej značky, tiež nefungoval, nakoniec kúpil origo a fungoval, tak som dúfal, že mám rovnaký problém. Kúpil som teda origo Siemens, nahodil, zdiagnostikoval a čuduj sa svete, VANOS funkčný! To je dôvod, prečo som Tomas2008 radil, nech dá radšej origo a má pokoj (ak má zlý snímač a nie niečo iné). Netvrdím, že všetky neorigo snímače nefungujú ale je možné, že fungovať nebudú, tak načo si robiť problémy...



LuCKy

Napsal: pát 04.07.2008 15:55
od Tomas2008
super diky moc za rady aspon se trosku odreaguju od prace praci v klidku na aute =)

Napsal: pát 04.07.2008 20:52
od LuCKy69
Tomas2008 píše:super diky moc za rady aspon se trosku odreaguju od prace praci v klidku na aute =)


Rado sa stalo. :wink:
Ak som pomohol, tak som rád. Pekný week.



LuCKy

Napsal: pon 07.07.2008 16:48
od Tomas2008
tak jsem to dneska obednal a asi ve stredu mi zavolaji at si prijedu takze ok a v BMW stoji 2135 Kč =)

Napsal: úte 08.07.2008 13:03
od LuCKy69
Tomas2008 píše:tak jsem to dneska obednal a asi ve stredu mi zavolaji at si prijedu takze ok a v BMW stoji 2135 Kč =)


OK. :wink: Potom daj vedieť, či je všetko OK.



LuCKy

Napsal: sob 12.07.2008 14:25
od Tomas2008
tak cidlo je vymeneny a vyfuk pretesnenej, je znat ze to dost udelalo ale stejne to jeste neni ono, dlouho startuju a kdyz zrychluju tak to jemne pocukava ... nevite nekdo ?

to LuCKy69 : delal jsem to podle toho jak jsi napsal a naprosta pohoda jen mam trosku odreny ruce jinak rychlovka diiiiky :Poklona:

Napsal: pon 14.07.2008 08:57
od LuCKy69
Tomas2008 píše:tak cidlo je vymeneny a vyfuk pretesnenej, je znat ze to dost udelalo ale stejne to jeste neni ono, dlouho startuju a kdyz zrychluju tak to jemne pocukava ... nevite nekdo ?

to LuCKy69 : delal jsem to podle toho jak jsi napsal a naprosta pohoda jen mam trosku odreny ruce jinak rychlovka diiiiky :Poklona:


V poho, som sa s tým dosť udrbal, tak viem čo a ako. Tie ruky, paráda, čooo...? :lol:
Skús ešte prečistiť tú hadičku odvetrávania vačky (tá čierna vrúbkovaná, ktorú si odpájal). Vyber ju a vnútro (steny sú zakarbónované) zoškrab najakým drôtom so zahnutým koncom. Len pozor aby si tú hadičku nezlomil.
Tiež skús prečistiť klapky na saní.



LuCKy

Napsal: stř 16.07.2008 23:13
od Tomas2008
Jo ty ruce sou poskrabany jeste ted ale stalo to za to, az bude trosku casu zase tak zkusim procistit tu hadicku a ty klapky ... btw. staci houbicka a technickej benzin nebo redidlo ?

Napsal: čtv 17.07.2008 07:58
od LuCKy69
Povlak v tej trubke je dosť tvrdý, ja som to vyškrabával drôtom, ktorý som na konci zohol (cca o 90°)... :)



LuCKy