Stránka 2 z 3
Napsal: ned 25.05.2008 00:05
od fidzi
fotobobo píše:Diesela v manualu uz bych v zivote nechtel....
A důvod? My máme 530d v manuálu a spokojenost...
Napsal: ned 25.05.2008 12:18
od BMWPower
Číhej na pořádnýho krasavce a řazení neřeš...co bude,bude...

Napsal: ned 25.05.2008 14:26
od gamers
Tak tak
BMWPower píše:Číhej na pořádnýho krasavce a řazení neřeš...co bude,bude...

Napsal: pon 26.05.2008 11:10
od jacob
BMWPower píše:Číhej na pořádnýho krasavce a řazení neřeš...co bude,bude...

taky to nakonec tak vidím
Napsal: pon 26.05.2008 13:51
od Whizkyn
Manuál manuál manuál. Automat si kup až ti bude 60

. Manuál je nejlepší, automat žere a jede míň a ještě je to nuda, fakt nuda. Takže MANUÁL

Napsal: pon 26.05.2008 13:52
od Whizkyn
fotobobo píše:Diesela v manualu uz bych v zivote nechtel....
Nechápu proč ne??? Důvod???
Napsal: pon 26.05.2008 14:03
od Whisky
Eric: Heh ta smrskla petka v tvym avataru vypada docela cool

)
Napsal: pon 26.05.2008 14:06
od jacob
Whizkyn píše:Manuál manuál manuál. Automat si kup až ti bude 60

. Manuál je nejlepší, automat žere a jede míň a ještě je to nuda, fakt nuda. Takže MANUÁL

proč by 4.4litr v automatu nejel ?

))) ja myslim že to pojede až až, nebo ne ?

Já bych to teda nějak neřešil, ale skutečně se mi ten manual v tý pětce trochu příčí, myslím, že to tam tak trochu patří. Rozhodně to vidět ve trojce tak se držim za vlasy, ale 5er ?
Napsal: pon 26.05.2008 14:10
od Whisky
kamos co ma servis nesehnal v manualu 4litr, tak to predelaval na manual a pokud chces jezdit ze 4l na dedka, tak si ho nekupuj a kup si 3ldiesel v automatu. vec nazoru. taky zalezi co budes jezdit. bejt v praze a jezdit praha, dalnice atd..pracovne, tak asi taky automat. ale pro me, co tak nejezdim, tak si rad uziju s manualem.
Napsal: pon 26.05.2008 14:15
od jacob
Tak já teda nevim, ale lidi, co tu 540i maj, mi zase píšou ber v automatu, že se steptronicem neni co řešit. A co jsem tak pozoroval videa youtube, tak nenabývám myšlenkou, že by ten steptronic byl nějak línej nebo nejel. 530d a 540i je výkonem asi rozdíl a že by ten výkon nějak extrémě brzdil automat?
Tak je mi jasny ze si něco navíc ten automat veme, že časová prodleva u steptronicu v zařazení určitě nějaká bude... Sice stim nemám praktickou zkušenost, ale dle toho, co tu psal player a ostatní, dle videí jsem se toho nějak přestal bát. Navíc jak už se tu psalo, 540 shánět v manualu asi bude hrozná sranda...
Napsal: pon 26.05.2008 14:27
od jacob
no a jinak v Praze sice taky jezdím, ale bydlím za prahou. Takže mám denně takovou tu kombinovanou jízdičku i po dálnici, navím můj denní nájezd zase netkví v převratných číslech, proto je spotřeba nejspíš to poslední, co bych měl řešit, ale jak to tu je skoro u všech lidí, auto pro mě neni jen dopravní prostředek, ale i hobby, takže to je jeden z dalších důvodů proč osmiválec.
Napsal: pon 26.05.2008 14:44
od Whizkyn
Hele ten automat výkon trochu bere, ale je jasný že v 540i to tak nepoznáš. Hlevně jde o to co s tím autem chceš dělat. Já bych automat koupil max v sedmičce. Mám 530D v manálu a super. Ale ty v tom budeš jezdit, tak dej hlevně na sebe. ČUS.

Napsal: pon 26.05.2008 14:49
od jacob
co v tom budu dělat ?

no jezdit nejspíš... takže aby to jezdilo

))
Napsal: pon 26.05.2008 15:23
od Demostenes
jacob píše:Tak je mi jasny ze si něco navíc ten automat veme, že časová prodleva u steptronicu v zařazení určitě nějaká bude...
Ztrata u bezneho automatu neni ani tak v dobe razeni, jako v hydrodynamickem menici. Lopatka ze strany motoru se vzdy toci rychleji nez ta ze strany prevodovky. Uzamknuti na vyssich rychlostnich stupnich maji az novejsi verze automatu, nejsem si uplne jisty, jestli to e39 automat umi. A to uzamknuti se pak projevi hlavne pri jizde konstantni rychlosti, pokud zrychlujes 0-100, tak to moc nepomuze protoze to stejne meni rychlosti rychle. Odhaduju, ze automat oslabi auto tak o 10%.
Ale stale si myslim, ze je to vykoupeno vyhodami.
Napsal: pon 26.05.2008 15:35
od jacob
Ok, díky za info, imho můj názor je, že při volbě tohoto obsahu není třeba až tolik řešít ztrátu výkonu automatem...
Napsal: pon 26.05.2008 15:57
od Demostenes
jacob píše:Ok, díky za info, imho můj názor je, že při volbě tohoto obsahu není třeba až tolik řešít ztrátu výkonu automatem...
Souhlas, ja mam take v planu koupit e39 540 a bude to automat.
Napsal: pon 26.05.2008 19:05
od eric
Whisky píše:Eric: Heh ta smrskla petka v tvym avataru vypada docela cool

)
Dík,snažím se,aby to trošku vypadalo,ale jen tak decentně

Napsal: pon 26.05.2008 19:31
od Srandik32
Já jsem byl taky tvrdej zastánce manuálu a jako zasloužilej kamioňák

jsem prostě byl zvyklej na klacek.Pak jsem změnil firmu a strčily mi do ruky automat,no a od tý doby se ho nemůžu nabažit.
A v 540ce je úplně ideální,teda pro mě.Nemyslím si že e39 je auto na kravení,spíš je to klidná limuzína s bestií pod kapotou
Jo a jinak s tou spotřebou to není vůbec špatný,mám dlouhodobou 11,2 a jinak Vary-Praha jsem jel i za 9.9 a to jsem jel tak nějak normálně,takže to podle mě není tak zlý.
Takže já zvedám ruku pro automat

Napsal: pon 26.05.2008 19:36
od eric
jacob píše:Tak já teda nevim, ale lidi, co tu 540i maj, mi zase píšou ber v automatu, že se steptronicem neni co řešit. A co jsem tak pozoroval videa youtube, tak nenabývám myšlenkou, že by ten steptronic byl nějak línej nebo nejel. 530d a 540i je výkonem asi rozdíl a že by ten výkon nějak extrémě brzdil automat?
Tak je mi jasny ze si něco navíc ten automat veme, že časová prodleva u steptronicu v zařazení určitě nějaká bude... Sice stim nemám praktickou zkušenost, ale dle toho, co tu psal player a ostatní, dle videí jsem se toho nějak přestal bát. Navíc jak už se tu psalo, 540 shánět v manualu asi bude hrozná sranda...
Prosimtě,nenech se tady zbytečně rozptylovat názorama na dědkovatost s automatem a ztrátou výkonu.Prostě a jednoduše,se 6-kvaltem je 1-2-3 s kratším převodem,tím pádem to má větší zrychlení o 0,2s na 100km/h,no to je teda fakt rozdíl.

Nehledě na to,že tady taky nikdo neřekl,že stačí v manuálu trochu pozdějš zařadit a ztráta je smazána,kdežto automat to tam sází bez chyb,když je tedy v pořádku?!Na rychlé projíždění zatáček po okreskách a jiný kravnutí pětka stejně není,je to velký auto,na to je ideální trojka a nejlépe v kupíčku!Takže s klidným srdcem kup toho automata,hlavně jak tady už někdo psal,soustřeď se na to,aby ta kára byla ok,co tam bude za převodovku už ti může bejt jedno,s ani jednou neprohloupíš.Spíš,když se ti vyse... ten manuál,tak se bude asi těžko shánět jinej,kdežto automatů je mraky.Ale v podstatě každej,kdo má 540-tku v automatu si nestěžuje,kickdown je fakt hustá věc,hlavně to auto tě naprosto vyklidní a budeš z něj hotovej i po delší době,já ji mám už 3 roky a furt se jí nemůžu nabažit!!

Napsal: pon 26.05.2008 22:26
od jacob
ok díky za rady
