Stránka 2 z 3

Napsal: sob 21.03.2009 09:55
od mario42
Susi píše:Setrvák podle mě víc vydrží v automatu..


Automat nikdy nemá dvouhmotový setrvačník

Napsal: sob 21.03.2009 12:27
od PetacekBE
rozvody u TDS maj životnost 500 000 km ??? Jak se pozná že jsou už na konci životnosti u TDS ??

Napsal: sob 21.03.2009 13:52
od troutny
Tak budou slyšet,a motor po vytočení se ti bude ve vysokých otáčkách 4-5tis potkávat,tedy budou si výfukové ventily dávat pusinky s panem pístem.
A stává se také,že při přidání a ubrání plynu se ti rozsvítí kontrolka vstřiku se závadou řídící vstřik(snímač zdvihu jehly),že nejde prostřednictvím řj DDE doregulovat předvstřik.

Napsal: sob 21.03.2009 13:54
od troutny
airbone píše:nevie z vas nahodou niekto aka je idealne axialna vola medzi oboma odpruzenymi castami u dvojhmotneho zotrvacnika u e39 530d (ked je novy)?


No co jsem zkoušel tak minimální až žádná.

Napsal: sob 21.03.2009 21:40
od airbone
Ziadna? to asi nie, nejaku volu musi mat par mm..
Hm, tento zotrvak co mam ma najazdenych vraj 5000km (to mi povedala firma od ktorej som ho kupil). Medzi oboma castami na vonkajsom obvode ma volu odhadom cca 1cm, (len na dotyk pruzin). Skus mrknut na video ci to je ok:
http://www.youtube.com/watch?v=dJQFSMjkB3g

Napsal: sob 21.03.2009 22:11
od troutny
Ale to co tam ukazuješ je vůle radiální(kolmá na osu otáčení) a axiální je osová,a pakliže to jde takhle volně vzájemně ty hmoty pootáčet tak je ten setrvák v háji.
Tato radiální tam být také nemá,zkouší se to momentovým klíčem přes přípravek který se namontuje na setrvák a k úhlovému natočení dochází až od určitého momentu v Nm,ale né rukou!
Přesnou hodnotu bohužel nevím.

Napsal: sob 21.03.2009 22:30
od airbone
tak sorry za nespravne pojmy, ide teda o radialnu volu.
ak sa mrknes na toto video, tak je vidiet, ze aj uplne novy zotrvak ma nejaku malu volu, mozno par mm. Je tam porovnanie stareho ktory je KO a noveho.
http://www.youtube.com/watch?v=3vENIk8U ... re=related
Tu volu myslim len v takom rozsahu, ked pruziny nekladu este ziadny odpor.

Napsal: ned 22.03.2009 22:03
od patriot
Mám e39 528i, najeto 288 tis km a bude mě čekat asi první výměna spojky v životě.... Mám pár otázeček.

Co stojí spojka na e38 528i? Co je třeba ještě všechno vyměnit ? Jak hodně je to pracné a co to bude stát v servisu ?

Jinak auto když přidám a mám těch cca 3500 a více ot, tak to začíná hučet,... podle mě to bude načlá spojka, ale nevím, nidky jsem s tím problém neměl. Jak dlouho to ještě vydrží ? Podotýkám, že auto normal. jezdí, jen při vyšších otáčkách a při sešlápnutí plynu se to ozývá ... Tak nevím s kolika km můžu ještě počítat... :? :?

Všem moc děkuji za případné rady a odpovědi ... :wink:

Napsal: úte 24.03.2009 16:30
od DCX11
Já mám takovou možná blbou otázku- když jedu a jen lechtám plyn tzn. ani akcelerace ani decelerace, tak slyším takový podivný zvuk ze zadu. Nevím odkud to jde a je to slyšet jen uvnitř auta. Zní to, jako když vychází z repráku takovej podivnej zvuk mezi písničkama... Sakra nevím jak bych to popsal. Ale samozřejmě to jde slyšet ikdyž mám vyplý rádio!
Nevíte někdo co to může dělat? Diferák, ložiska, vetr, mrtvola v kufru...???
Jo mám 530d.

Napsal: úte 24.03.2009 17:08
od tukan
musel bych to slyšet ale takovej divnej zvuk mi dělalo to ložisko na uložení diferáku uprostřed auta taky jsem myslel že to jde zezadu a bylo to tohle. Ložisko mělo vuli nepatrnou ale ten zvuk byl hodně nepříjemnej

Napsal: úte 24.03.2009 18:40
od DCX11
MNo težko říct... Jak to mám zjistit? Jo ještě bych dodal, že to děla jen nad 90km/h. Do 90ti je ticho a nic to neděla at zkouším, jak zkouším... :?

Napsal: úte 24.03.2009 20:27
od tukan
hm tak mě to dělalo i v menších rychlostech to ti tam vibruje nějaká kktina obejdi lišty kolem auta, značku podběhy atd. jinak nevim :(

Napsal: stř 25.03.2009 10:46
od bagy
nemáš tam nivo?to dělá randál(motorek dofukování měchů) 8O

Napsal: stř 25.03.2009 12:14
od DCX11
Mno je to zajmavý. Ale divný je na tom to, že to děla, jen když lechtám plyn... Sedan má taky nivo? Já myslel, že to mají jen kombajny...? :?

Napsal: stř 25.03.2009 12:40
od bagy
nevím přesně jestli to sedan má taky ale mrkni do kufru jestli tam nemáš nějaké hadičky nebo motorek a pak uvidíš.

Napsal: stř 05.08.2009 20:57
od DCX11
Už je vše O.K. byla to jen aerodinamická prkotina... :lol:

Napsal: čtv 01.10.2009 19:53
od Delebre
Susi píše:Výměna setrváku v origo BMW až 30 tis. Ale to je total max.
Rozhodně budu hledat levnější řešení, holt nejsem ten týpek, co si ho odvezl z fabriky... :?


Já kupoval setrvák bráchovi na 525TDS E34 a koupil jsme setrvák a komplet spojku takže 4 ks za 11560 Kč je to firma Valeo.. Cena byla super pač dělám v autodílech :lol:

Napsal: ned 11.10.2009 20:10
od kubadrzahuba
Já měnil na E39 525TDS 336 tis km spojku i setrvak. Maloobchodni cena jenom za dily byla spojka LUK cca 9 tis. a setrvak LUK cca 19 tis

Napsal: stř 14.10.2009 09:07
od mantrabeach
Já minulej týden měnil asi při 250t.km na e34tds komplet spojku taky.spojková sada luk byla výměnou za škodu 100 v zachovalým stavu :lol: ale pak se zjistilo že je špatnej i dvohmotovej setrvák.Na volnoběh rachtal,když se zmáčkla spojka tak přestal.takže novej a ten byl za 14600.snad bude od toho na dlouho pokoj.celková investice do oprav byla 21200 kč s prací.a to se dělaly ještě jiný věci.nevím kolik bych dal v bmw :?

Napsal: stř 14.10.2009 14:11
od GG
Čauky, já mám na 523i e39 najeto 187.000km a zatím původní bez problémů.