Stránka 2 z 2

Napsal: sob 07.06.2008 13:25
od Kriznik
bylo tam original z fabriky a taky tam bude nadale

nejsem zadnej bastl kokot, kterej mrvi auta, zvlast ne eMka

Napsal: pon 09.06.2008 21:07
od Kriznik
takze dle benley manualu to jde nastavit, je to teda docela laboratorni pulmilimetrova prace ale jde to ...

ve zkratce:

1. auto na jamu
2. odpojit paku
3. nalozit do kufru 200kg
4. nastartovat
5. nastavit vysku auta regulovanim osicky
6. zaaretovat osicku, kdyz je auto tam kde ho chcete mit
7. nasadit paku (v pripade potreby pohnout z napravy), vse podotahovat
8. vyndat veci z kufru
9. pockat az se zreguluje vyska
10. znovu nalozit
11. pockat az se zreguluje vyska
---
pokud je vse OK, nivo je nastaveno

BLE

Napsal: pon 09.06.2008 23:11
od psena
Kriznik píše:bylo tam original z fabriky a taky tam bude nadale

nejsem zadnej bastl kokot, kterej mrvi auta, zvlast ne eMka

Muzu Ti rict, ze KW var.2 za ktery jsem to nivo vymenil jsou podstatne lepsi a predpokladam ze i praktictejsi, nez 18 let stary nivo.

Napsal: čtv 12.06.2008 00:14
od Kriznik
vsak ja ti nerikam ze ne, jen mam rad auta original :)

Napsal: čtv 12.06.2008 14:52
od Rendis
psena píše:
Kriznik píše:bylo tam original z fabriky a taky tam bude nadale

nejsem zadnej bastl kokot, kterej mrvi auta, zvlast ne eMka

Muzu Ti rict, ze KW var.2 za ktery jsem to nivo vymenil jsou podstatne lepsi a predpokladam ze i praktictejsi, nez 18 let stary nivo.


a kolik Tě to KW stálo?

Napsal: čtv 12.06.2008 16:05
od psena
Kriznik píše:vsak ja ti nerikam ze ne, jen mam rad auta original :)

Jasne , to chapu a respektuji.Sry za OT.

Napsal: pon 16.06.2008 14:22
od blankito
nazdar. po vymene vz.vakou e39 to bude maksie?