Stránka 2 z 5
Napsal: pon 26.05.2008 09:40
od Strosek
elektrik píše:.... a vyvážit a hádejte!!!! vibrace nezmizeli. ...

sdílím tvé rozhořčení, já už se s tím taky seru nějak moc dlouho. Udělal jsem zhruba to co ty.
Zítra zejedu na geometrii - ta se musí dycky udělat po výměně dílů na přední nápravě a uvidím. Pokud bude geoška OK, o čemž silně pochybuju - podle mě mám rozhozenou jízdní osu - a bude to dál srát, tak budu muset omrknout kardan,.... věci na zadku.
A co věci okolo stabilizátorů, díval jsi se ?
S tím utahováním až na zemi - to jsem taky nevěděl.

Budu to muset povolit a poutahovat znova.

Napsal: pon 26.05.2008 10:40
od Helldiver
Citujem z E34.net:
Installation is reverse of removal but don't tighten the 22mm nut holding the arm to the frame all the way. You will need to lower the car to the ground to tighten the thrust arm bushing nut under load (127 Nm, 90 ft-lb). If you have ramps it is time to use them.
Napsal: pon 26.05.2008 13:50
od elektrik
no takže povolit a zase utahnout nebo co s tim? Je možný že kvůli tomu špatnýmu postupu při utahování to dělá ty vibrace? geometrii mam udělanou,ale jak říkam .....kroutí se to přes nerovniosti až je to nepříjemný a ty vibrace děs a hrůza. ještě mam v plánu zkusit jiná kola a očistit dosedací plochy i pod kotoučema no ,ale moc nevěřim že to pomůže.
Napsal: stř 28.05.2008 21:28
od Strosek
elektrik píše:no takže povolit a zase utahnout nebo co s tim? Je možný že kvůli tomu špatnýmu postupu při utahování to dělá ty vibrace?
.... ještě mam v plánu zkusit jiná kola a očistit dosedací plochy i pod kotoučema no ,ale moc nevěřim že to pomůže.
Asi ne. Tím to nebude. Očištění dosedacích ploch asi taky nepomůže. Dneska jsem to udělal a hovno.
Mám vše OK - všechny čepy, siláče,....,....

všechny tyhle mrdky jsou OK, geoška taky oukej.
A furt píča, kurva v 90 klepačka, mrdačka, sere mě to.
Auto mrdka zechcaná.
Tak budu muset asi sundat vejfuck a tradá demontáž kardanovy mrdky a šup někam dovést na zkoušku jestli ta blbá trubka nevibruje víc než je zdrávo při určitých točkách.
Možná bych to ještě zkusil bez sundavání vejfučáku tak, že bych dal diff s jiným poměrem, pak by to muselo vibrovat v jiný rychlosti - kdyby to vibřilo v jiný rychlosti, tak by to byla kardanka. A přišle bych na to tím, že bych vyměnil diff. Takže pak bych stejně musel sundat vefuk,...
Mě se do toho nechce.
Kde to uměj dobře s kardanama, poradí někdo ? Kurva.
Napsal: stř 28.05.2008 21:48
od fafejta
Takovejch sprostejch slov,ty snad jezdíš hovnocůcem né?

Napsal: stř 28.05.2008 22:13
od Strosek
fafejta píše:Takovejch sprostejch slov,ty snad jezdíš hovnocůcem né?

Dík za radu.
Aspoň jsem upoutal trošku pozornost.
Halooooooo

to je jedno
Napsal: stř 28.05.2008 22:22
od Fx
Dane, a co kotouče? Já teď vyměnil přední a rázem je to mnohem lepší, ještě převážit kola (který se mi předtím rozvážily vždy do dvou měsíců a teď jsem je půl roku nevyvažoval) a myslím, že to bude OK...
Napsal: čtv 29.05.2008 07:16
od Strosek
Fx píše:Dane, a co kotouče? Já teď vyměnil přední a rázem je to mnohem lepší, ještě převážit kola (který se mi předtím rozvážily vždy do dvou měsíců a teď jsem je půl roku nevyvažoval) a myslím, že to bude OK...
Vepředu má nový kvalitní - žádný sračky, asi origo. V zádu mám chlazený a vypadaj taky velice dobře.
Ale je fakt, že občas při brždění se něco trošku rozvibruje - jen někdy - sporadicky.
Asi budu muset zajít za nějakým odborníkem na problematiku vlastních kmitů, protože tady asi není člověk, kterej by to věděl ze zkušenosti - asi tu je, ale nehodlá se o svou zkušenost dělit.

Napsal: čtv 29.05.2008 19:23
od 524td
Cau Dane, tak koukam, ze ty kola nepomohly. Tak asi ten kardan, jak rikas.
Napsal: čtv 29.05.2008 19:48
od Helldiver
Trosku odveci mozno, ale tiez to suvisi s podvozkom E34, dneska som bol dat vymenit tie dva velke silnty napravnice (jeden drzal, druhy bol uz uplne strhnuty) za powerflexy a mam usmev od ucha k uchu, dneska vecer sa pojdem vozit len tak (a to mam zlu lambdu momentalne, takze odpojenu a spotreba k 20l/100km...), najlepsia pozitivna zmena co som na aute urobil - a to som daval servotronic prevodku riadenia (to tiez dost pomohlo), komplet nove tlmice (bilstein B4) a ulozenia, powerflexy do vsetkych ramien vpredu, nove tycky stabiku... Ked su silace v zadnej napravnici strhnute, tak to velmi negativne ovplyvnuje jazdne vlastnosti aj komfort, auto poskakuje pri uberani/pridavani plynu, zadok na nerovnostiach skace, zo zadnej napravnice ide buchot a neprijemne vibracie do celeho auta. Skontrolujte si to urcite.
Napsal: čtv 29.05.2008 20:06
od Strosek
Helldiver píše:Trosku odveci mozno, ale tiez to suvisi s podvozkom E34, dneska som bol dat vymenit tie dva velke silnty napravnice (jeden drzal, druhy bol uz uplne strhnuty) za powerflexy a mam usmev od ucha k uchu, dneska vecer sa pojdem vozit len tak (a to mam zlu lambdu momentalne, takze odpojenu a spotreba k 20l/100km...), najlepsia pozitivna zmena co som na aute urobil - a to som daval servotronic prevodku riadenia (to tiez dost pomohlo), komplet nove tlmice (bilstein B4) a ulozenia, powerflexy do vsetkych ramien vpredu, nove tycky stabiku... Ked su silace v zadnej napravnici strhnute, tak to velmi negativne ovplyvnuje jazdne vlastnosti aj komfort, auto poskakuje pri uberani/pridavani plynu, zadok na nerovnostiach skace, zo zadnej napravnice ide buchot a neprijemne vibracie do celeho auta. Skontrolujte si to urcite.
Doufám, že tvoje auto někdy uvidím. V každým přpadě až ho budeš prodávat, tak mám předběžně zájem.
Jasná věc - silentbloky nápravnice jsou kurevsky důležitý, to znám už z E30. Je fakt, že na pravý straně ho mám trochu horší, ale je to pořád v normě - není utrženej, spadlej.
Napsal: čtv 29.05.2008 20:11
od Strosek
524td píše:Cau Dane, tak koukam, ze ty kola nepomohly. Tak asi ten kardan, jak rikas.
Čau, ty se tady jmenuješ 524td - neměl by jsi to aktualizovat na 540i ?

V každým případě to jede o něco málo líp.
Je skoro 100% jistý, že vibrace nedělá nějak rozhozená geometrie. Jsou to nějaký vlastní kmity něčeho co rotuje a není vyvážený - přesně v 90km/h dochází k rezonanci a tu já cejtím pod prdelí. A sere mě to kurva.
Přece nebudu muset odstavit auto a kuchat kardan - to mě poser. Mám ho mrdku cca 2 měsíce a pořád něco - furt se prcá. Rozkopu ho krumpáčem a bude.
To může udělat jenom blbec - prodat bezchybně fungující auto a spadout do hoven.

Napsal: čtv 29.05.2008 20:19
od 524td
Neztracej nadeji, vyresi se to a budes uz jenom jezdit. Asi to opravdu bude neco kolem toho kardanu. Tobe se moc nechce do sundavani vyfuku ze?
Napsal: pát 30.05.2008 12:00
od Strosek
524td píše:Neztracej nadeji, vyresi se to a budes uz jenom jezdit. Asi to opravdu bude neco kolem toho kardanu. Tobe se moc nechce do sundavani vyfuku ze?
Potřebuju, aby se mi nějakej dobrej kamarád stavil v Německu u svých kamarádů pro dobrou hadry spojku a uložení kradanu - to ložisko.
Oni mu to tam daj zadarmo, aby mi to prodal nějak za dobře.
Nabyl jsem přesvědčení, že to bude hadry nebo to uložení.
Napsal: sob 31.05.2008 23:17
od elektrik
už se to neklepeeeeeeeeeeeeee už se to neklepeeeeeeeeeeeee
závada nebyla u mě na voze ,ale v pneuservisu!!!!
zajel jsem tam na převážení ukazovalo to jen na jednom kole +5 tak to dovyvážili a odjíždim a klepačka furt stejná. Nedalo mě to a sundal jsem kolo a objel s nim další 3 pneuservisy. Nebudete věřit jaký hodnoty jsem tam viděl. Hned první pneuservis a ono to ukazovalo 15 20 tak na to čumim jak vejr a řikam nechte to bejt jak to je ještě jedu jinam:)
druhej pneuservis 0 40 ...to už se mě nechtělo ani věřit tak jsem zajel ještě do třetího a zase 15 20
Tam jsem to nechal už vyvážit a nechal dodělat ostratní a rozjel se. Zrychluji na 100 a auto pořád v klidu. vytáčim trojku 160 a po vibracích ani památky:)))) ani jsem tomu nechtěl věřit....tak ještě překvapenej najíždim na dálnici a dávam to do berouna a zpět snad všema jízdníma stylama až po maximálku a ani jedna vybrace ani při přejíždění spár na mostě. Pánové teď už vim kam do pneuservisu jet a kam raději ne. A pokud máte problemy s vibracema tak doporučuju si udělat podobnou zkoušku jako jsem ji dělal já. Mějte se
Napsal: pon 02.06.2008 23:58
od 524td
Strosek píše:524td píše:Neztracej nadeji, vyresi se to a budes uz jenom jezdit. Asi to opravdu bude neco kolem toho kardanu. Tobe se moc nechce do sundavani vyfuku ze?
Potřebuju, aby se mi nějakej dobrej kamarád stavil v Německu u svých kamarádů pro dobrou hadry spojku a uložení kradanu - to ložisko.
Oni mu to tam daj zadarmo, aby mi to prodal nějak za dobře.
Nabyl jsem přesvědčení, že to bude hadry nebo to uložení.
To se musime nejak dohodnout, ale myslim si, ze bych ti to dokazal sehnat i u nas za dobrou cenu. Kazdopadne starsi dil z nemecka ti klidne privezu, akorat bych se trochu bal toho loziska. Kdyz ho budu mit v ruce, tak tezko poznam jestli je OK.
Napsal: úte 03.06.2008 01:50
od elektrik
Strosek píše:524td píše:Neztracej nadeji, vyresi se to a budes uz jenom jezdit. Asi to opravdu bude neco kolem toho kardanu. Tobe se moc nechce do sundavani vyfuku ze?
Potřebuju, aby se mi nějakej dobrej kamarád stavil v Německu u svých kamarádů pro dobrou hadry spojku a uložení kradanu - to ložisko.
Oni mu to tam daj zadarmo, aby mi to prodal nějak za dobře.
Nabyl jsem přesvědčení, že to bude hadry nebo to uložení.
Jen si troufnu malej nápad. Kdybys nadzvednul zadní kola a sundal je a potom pěkně nastartoval a zařadil pětku a budeš pomalu přidávat a uvidíš jestli nastoupí vibrace. Tak zjistíš jestli je kardan ok a můžeš se v klidu soustředit na předek.

Napsal: stř 04.06.2008 07:29
od Strosek
elektrik píše:
Jen si troufnu malej nápad. Kdybys nadzvednul zadní kola a sundal je a potom pěkně nastartoval a zařadil pětku a budeš pomalu přidávat a uvidíš jestli nastoupí vibrace. Tak zjistíš jestli je kardan ok a můžeš se v klidu soustředit na předek.

To sis troufnul fakt hodně.
Máš dobrej nápad. Prostě to rozjedu na těčh kritickejch cca 90 a uvidím.
Doufám, že je snímání rychlosti na předních kolech

- "pojedu" 250km/h pořád nic a já budu furt přidávat..
Já už, ale jdu jen po tom kardanu. Na předku jsem vyměnil všechno. I řidiče.
Kupím si novou hadryspojku a doufám, že bude fakt na hadry a bude to tím. Jinak bude muset jít auto ze skály, ještě před tím z něho vyndám M60,...

Napsal: stř 04.06.2008 08:53
od 524td
Tak bacha, az pojedes tech 250km/h, aby ti to z tech spalku nespadlo.

Napsal: čtv 05.06.2008 18:18
od aDAm_2
Zdravím pánové.
Tak mě taky potkal problem vibrujícího auta mezi 90 a 110km/h
Auto mám cca měsíc, byly na něm zimáky a ty klepaly skoro furt, tak sem pořídil letní Dunlopky SP3000A, zajel přezout a ty vibrace co byly na zimákách přestaly ale oběvily se ty okolo 90-110km/h, nevibruje tedy celé auto jak tady některým v tématu ale klepe se jen volant, není to nic extrémního ale štve mě to a chtěl bych mít auto tip top. A další věc co jsem zpozoroval je že to mírně táhne doprava
Když jsem přijel z pneuservisu z přezouvání tak jsem projistotu změřil tlaky v kolech a byly nevývažené tak jsem to srovnal a to táhnutí do strany se zlepšilo ale ještě to není ono, stále trochu táhne.
Tak nevim jestli je to teda gumama, že jsou nové nebo špatným vyvážením
Auto je 525iX od Miguela takže možná někteří znáte, dle jeho slov je přední náprava dělaná až teda na ramena.
Nemá někdo tucha co to může být? Nechce se mi jen tak jezdit do pneuservisu a nechat tam 5ti kilo za převážení, když tady čtu jak co servis to originál
