Stránka 2 z 2
Napsal: úte 24.06.2008 12:07
od Fugo
spotřeba oleje, když už o tom diskutujete tak se schválně podívejte do manuálu k autu co tam píšou, řekl bych že většina z vás bude mít toleranci 1l/1000km, kupř M70 má 1.5l/100km zkrátka čim více těsněných ploch - míst tím bude spotřeba větší.
Napsal: úte 24.06.2008 12:14
od Strosek
ilegaltuner píše:taky mi při noční projíždce fouklo těsnění, emulze na víčku,a hned se to zahřeje
hlava už j venku tak to snad rychle poskládám z5

Tak se taky nezapomeň mrknout na blok - styčná plocha často není rovná, v okolí šroubů bývaj takový "kopečky". To je potřeba nechat srovnat - zaškrabat, přebrousit,...
Napsal: úte 24.06.2008 21:35
od ilegaltuner
Strosek píše:ilegaltuner píše:taky mi při noční projíždce fouklo těsnění, emulze na víčku,a hned se to zahřeje
hlava už j venku tak to snad rychle poskládám z5

Tak se taky nezapomeň mrknout na blok - styčná plocha často není rovná, v okolí šroubů bývaj takový "kopečky". To je potřeba nechat srovnat - zaškrabat, přebrousit,...
jj dík za radu
jinak ke spotřebě já jsem měnil olej před zimou a nespozoroval bych od té doby že by se něco ztratilo
Napsal: čtv 26.06.2008 11:45
od mika_hakkinen
zdravím, mám 525tds se mě asi něco podobného stalo v pondělí kdy jsem zůstal vyset v koloně na dálnici, venku teplo 32, klima zapnuta. asi po 5min stání na místě docela dost zakolísali otáčky motoru, motor skoro chcípnul, jsem si řikal asi sepl ventilátor před chladičem, ventilátor v motoru jde stále. po dalším čekání teplota začala pomalu stoupat, jsem se šel podívat jestli teda se ten ventilátor točí, točil se. otevřel jsem kapotu hadice od vody se docela třepali a byly na tlakovaný tak jsem pootevřel expanzku abych odpustil tlak. od pondělí ten motor nějak netáhne, ve vyšších otáčkách cuká a kouří, usuzuji asi do jednoho z válců teče voda. ale voda se zatím neztrácí. Nevíte kde by se mi na to v brně mohli podívat, popř i opravit.
Napsal: čtv 26.06.2008 12:18
od tds
mika_hakkinen píše:zdravím, mám 525tds se mě asi něco podobného stalo v pondělí kdy jsem zůstal vyset v koloně na dálnici, venku teplo 32, klima zapnuta. asi po 5min stání na místě docela dost zakolísali otáčky motoru, motor skoro chcípnul, jsem si řikal asi sepl ventilátor před chladičem, ventilátor v motoru jde stále. po dalším čekání teplota začala pomalu stoupat, jsem se šel podívat jestli teda se ten ventilátor točí, točil se. otevřel jsem kapotu hadice od vody se docela třepali a byly na tlakovaný tak jsem pootevřel expanzku abych odpustil tlak. od pondělí ten motor nějak netáhne, ve vyšších otáčkách cuká a kouří, usuzuji asi do jednoho z válců teče voda. ale voda se zatím neztrácí. Nevíte kde by se mi na to v brně mohli podívat, popř i opravit.
Autoservis Morisák, borec na BMW a ceny víc než přijatelné. kontakt najdeš na webu
Napsal: pon 30.06.2008 13:57
od Hoonnza
Jo a prosímvás na kolik zhruba vyjde takhle komplet repase hlavy ..?