Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 17.04.2008 22:28
od Caris
jednoduchy. Chytni za remen co honi alternator jestli je volny nebo ne. Pokud je volny sundej plastovej kryt co je nahore nad prsama(bez nej se to dela lepsi ale jde to i s nim) a pajcrem nebo velkym sroubovakem zapac tak aby tlimic kmitu ( vypada to jako zadni tlumic z babety ale hodne malej cca 10cm dlouhej) nasponoval remen. staci jenom asi kousek pak pravdepodobne skoci a dosponuje se. Zrejme se dostal do krajni polohy kde neni ochozeny a kousnul se. Pokud to bude jak popisuji, mas dve moznosti koupit novej (ccca 1500,-) nebo ohrnout manzetu a nalejt do nej olej jako jsem to udelal ja. Zatim se rozchodil a nemam problem.
Napsal: čtv 17.04.2008 22:31
od Caris
to houpani motoru pri zatezi alternatoru me dela taky. alternator si vezme treba 10koni podle zateze
Napsal: sob 19.04.2008 10:56
od fafejta
To je nějaký nesmysl.Takový příkon,to by ten alternátor musel mít zadřený ložiska.Příkon se dá přeci spočítat,když máš výkon alternátoru/14V*120A/ a běžnou účinnost alternátoru cca 50%.

Napsal: sob 19.04.2008 22:38
od nevron
Caris píše:to houpani motoru pri zatezi alternatoru me dela taky. alternator si vezme treba 10koni podle zateze
Taky jsem měl problém z otáčkami (kolísání) při zátěži, po repasi čerpadla je to OK.
Napsal: stř 23.04.2008 12:09
od mari
Měl jsem naprosto stejný problémy s TDS, šponovák mě vyšplouch dvakrát. Začla problikávat kontrolka dobíjení tak jsem mu šroubovákem pomohl a čas jsem měl pokoj až mě jednoho dne vyšplouch znova.Nejhorší je že s tim nikam nedojedeš protože to honí komplet všechno a hlavně vodní pumpu,takže bys to uvařil.Odtah a výměna řemene kterej byl už vytahanej to u mě vyřešil. Blbina ale dokáže zavařit. Bez knihy Jak na to?? bych byl v pr.....