Stránka 2 z 2
Napsal: pát 29.02.2008 04:24
od lenoch
tds píše:lenoch píše:tds píše:buď rád že tě to stojí 6. já dal před 5 lety 15.
A poznal jsi nějak zvýšení výkonu? Čudí to víc? Má to menší spotřebu - o kolik?
nečudí, ńastavil jsem ještě vyšší plnící tlak na 1,25 a jede to úplně jinak než tds bez chipu je to fakt hlavně znát při nižších otáčkách.menší spotřebu nevím, nikdy jsem na spotřebu nejezdil t.j. dálnice min.160 a okresky jak se zadaří ale nikdy jsem neměl víc jak 9l teda jednou 9,2 když jsem letěl po dálnici asi 250 km pořád 180-220.vše měřeno plná nádrž ujeté km a zase plná, žádné od oka.jo zapoměl jsem dodat že už jsem na tom čipu najel ca.130.000km.jinak chip mám KERSCHER
Plnící tlak 1.25... to jako 1.25Baru? Jak jsi to měřil? To je prostě max plnící tlak turba, kdy už začne ta klapka omezovat a víc nedá? Ten plnej plnící tlak vyvine turbo cca od 1800ot/min?? Myslíš si, že na výrobci toho chipu taky dost záleží? Jj o to mi hlavně jde - větší krouťák odspoda...
Napsal: pát 29.02.2008 04:33
od lenoch
tomascz2 píše:přes 190 čudí, neznám nikoho kdo by čipoval a pak jezdil jak pos.... na spotřebu
Já sem rodinnej typ. Fascinuje mě myšlenka, snížit spotřebu byt jen o pulitr. Ono jezdit s takovym autem třebas za 7litru / 100km je famozní... v tomhle žeru 1.9TDi s jejich pšti litrama. Ale mě se prostě líbí bmw... A samo že taky rád někdy ukazuju, co starý bmw dokáže...

)) Je supr mít auto, který když chci tak natrhne kdekoho, ale nedělá vír v nádrži při rozumný jízdě:) Ted mám 24td e30 a se spotřebou jsem na 7litrech. Ale e30 je malá (pro mě a mou trodinu) a začíná to být celkem dost obstarožní věc (chromák, který má dost matný lak - vyšisovaná červená...)
Napsal: pát 29.02.2008 07:47
od gyrous
Dá se poznat když je na autě?
Jaké má chování za studena a za tepla?
Dá se vymazat? například dlouhodobým vytáhnutím baterky, či neopatrným resetem chyb?
Napsal: pát 29.02.2008 08:21
od bmwfil
gyrous píše:Dá se poznat když je na autě?
Jaké má chování za studena a za tepla?
Dá se vymazat? například dlouhodobým vytáhnutím baterky, či neopatrným resetem chyb?
Ano.
Normální jako auto předtím.
Ne, jedině přehráním softu.
Napsal: pát 29.02.2008 08:28
od tds
lenoch píše:tds píše:lenoch píše:
A poznal jsi nějak zvýšení výkonu? Čudí to víc? Má to menší spotřebu - o kolik?
nečudí, ńastavil jsem ještě vyšší plnící tlak na 1,25 a jede to úplně jinak než tds bez chipu je to fakt hlavně znát při nižších otáčkách.menší spotřebu nevím, nikdy jsem na spotřebu nejezdil t.j. dálnice min.160 a okresky jak se zadaří ale nikdy jsem neměl víc jak 9l teda jednou 9,2 když jsem letěl po dálnici asi 250 km pořád 180-220.vše měřeno plná nádrž ujeté km a zase plná, žádné od oka.jo zapoměl jsem dodat že už jsem na tom čipu najel ca.130.000km.jinak chip mám KERSCHER
Plnící tlak 1.25... to jako 1.25Baru? Jak jsi to měřil? To je prostě max plnící tlak turba, kdy už začne ta klapka omezovat a víc nedá? Ten plnej plnící tlak vyvine turbo cca od 1800ot/min?? Myslíš si, že na výrobci toho chipu taky dost záleží? Jj o to mi hlavně jde - větší krouťák odspoda...
Na plnící tlak mám tlakoměr který jsem napíchl na turbo,navíc mám diagnostiku která mi ukazuje LIVE DATA.ten maximální tlak vyvine turbo někde u 2800 ot.Těžko říct jestli záleží na výrobci chipu, ale já když do auta něco implementuji a navíc když jde o takovou věc tak chci mít kvalitu,přece jenom je to firma která se tunningem už nějaký pátek zabývá.Větší krouťák od spoda budeš zcela jistě mít.
Napsal: pát 29.02.2008 08:34
od tds
dzonnek píše:Takže já mám najeto 260tis a je to TD prej je ten motor v dobrém stavu. Já tomu moc nerozumím nevím jak to poznat ale prej tlaky a tak jsou ok nekouří to a co já vím co ještě k tomu říci. Samozřejmě že s diesel motory mám již nějakou zkušenost a vím že nejdříve je potřeba piánkem prohřát motor a před vypnutím dochladit turbíčko..pak by to mělo jezdit a jezdit..ale určitě by to chtělo někoho kdo těm motorům rozumí aby se na to podíval asi i na diagnostice napích a zjistilo se co a jak a pak by se dalo uvažovat o chipu..ale jen na doporučení abych se přiznal z tohodle mám strach ale rozhodně bych se nezlobil kdyby tam bylo pod tou kapotou o nějakého toho poníka navíc. Ono to TD jich nemá na rozdávání.
Na diagnostice atd. moc nepoznáš o stavu motoru.pokud chceš chip u těchhle km tak doporučuji vyměnit rozvody nastavit čerpadlo a potom dát chip.přece jenom bude zaručený správný časování,statickej předvstřik.potom bych dál zvyšoval výkon motoru.v zásadě by to tomu motoru i při těchhle km nemělo ublížit.
Napsal: pát 29.02.2008 09:31
od dzonnek
Na čerpadlo se chystam houpe to a to mi pije krev. Ne vzdy ale dělá to. Takže říkáš vyměnit i řetez udělat to čerpadlo a pak to chipnout. Ok kdyžtak bych se ozval bo te tipuji na člověka co se v tom vyzna podle příspěvků a do mikulova to mám kousek a zastavil bych se na odbornou radu:) Diky čao
Napsal: pát 29.02.2008 09:42
od tds
Klidně, můžem to napíchnout i na diag. a uvidíme co a jak.
Napsal: pát 29.02.2008 09:52
od tomascz2
lenoch píše:tomascz2 píše:přes 190 čudí, neznám nikoho kdo by čipoval a pak jezdil jak pos.... na spotřebu
Já sem rodinnej typ. Fascinuje mě myšlenka, snížit spotřebu byt jen o pulitr. Ono jezdit s takovym autem třebas za 7litru / 100km je famozní... v tomhle žeru 1.9TDi s jejich pšti litrama. Ale mě se prostě líbí bmw... A samo že taky rád někdy ukazuju, co starý bmw dokáže...

)) Je supr mít auto, který když chci tak natrhne kdekoho, ale nedělá vír v nádrži při rozumný jízdě:) Ted mám 24td e30 a se spotřebou jsem na 7litrech. Ale e30 je malá (pro mě a mou trodinu) a začíná to být celkem dost obstarožní věc (chromák, který má dost matný lak - vyšisovaná červená...)
chceš čipovat 24TD nebo 25TDS? S TDS se dá jezdit za 6,5 i bez čipu, pokud jsi rodiný typ a nechceš do toho cpát peníze tak bych se na čip vy..... . TDS má v "základu" přes 100kW, trochu solidní motor to přetlečí přes 200 a to kdejaká ochcávka taky neumí. Korunky si schovej na akce typu čerpadlo ....
Co se týká životnosti. Čipuješ v podstatě celý auto, výšší výkon se projeví na všem motor, spojka, převodovka, přes kardan po brzdy
Napsal: pát 29.02.2008 18:13
od dell
Já osobně čip doporučuji. Mám 318tds a od začátku koupě jsem nebyl spokojen s tím jak auto jezdilo. Rozhodl jsem se bez většího prověření dát čip protože motor olej nežere, nekouří jeví ce celkem v pohodě. Auto má najeto cca. 270000km. Po čipu jsem byl velice překvapen co to může s autem udělat, hlavně kroutící moment, to je bomba. Tam kde mě to zařazená rychlost už nebrala, teď v pohodě bez podřazení zrychluji. Spotřeba je 5,8L v městě a dálka 5,2L.