Stránka 2 z 2

Napsal: úte 29.01.2008 18:24
od pepus
jo, sorry, bral sem to asi vic obecne... ale stejne nechapu co je na 750i prestiznejsiho nez na 740, mozna pro sberatele, ale pro nekoho kdo ma auto na jezdeni?

Napsal: úte 29.01.2008 18:30
od Kail
No podle papírových hodnot je možná ekonomičtější 740i,ale o prestižnosti dvanáctiválce myslím není pochyb - viz příklad na 840i vs. 850i...No je to prakticky jedno,každej podle svého,jen říkám že bych chtěl 750i,když už tak už :D :wink:

Napsal: úte 29.01.2008 18:58
od gogoho
Tak se kurna nehádejte ne... :lol: jesli V8 nebo V12...Já měl obě..... A jako oba jezdili superově... u V8 super spotřeba..Bohatě to stačilo.... Ale když se koukneš do manuálu, kde je tabulka se zrychlenim Jak 0-60 tak 0-120 a 0-160 tak na to prostě V8 nemá...... na 160 je to asi o 2s rychlejc..... Když to ted zpátky porovnám...Ted jezdim s V12 .....Tak je to opravdu rozdíl....Vě větší rychlosti V8 zrychluje podtatně pomaleji....Ale tim nechci ani jeden z motorů nijak pomlouvat...Jsou to obě špičky s kterejma jsem a byl jsem hooodně spokojenej.....

Napsal: stř 30.01.2008 08:21
od RedBaron
Přesně, komu stojí o 15% vyšší výkon za 40% nárůst spotřeby, ten jde do V12.

Napsal: stř 30.01.2008 09:12
od Kail
RedBaron píše:Přesně, komu stojí o 15% vyšší výkon za 40% nárůst spotřeby, ten jde do V12.




Njn,každý musí sám vědět co chce :) ...Ale myslím že z dvanáctiválce musí mít člověk uplně jinej pocit než z osmičky,je to jako skok mezi 4-válcem a šestihrnkem,třeba mají stejnej papírovej výkon,jistě má čtyřvál menší spotřebu,ale přesto je šestivál chápán jako něco víc,a já bych ho za čtyřválec taky neměnil...


No a ten krásnej vyváženej klidnej chod dvanáctiválce,to musí dostat snad každýho,osmivál se pořád převaluje jak v náklaďáku :D