Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 04.09.2008 08:29
od Maxiczech
To je kravina. Natočit to musíš i po měsíci stání. Tedy za předpokladu, je-li baterka v poho. Jednou mi to taky překvapilo. Koupil jsem pro jistotu 100 Ah a mám klid. Je pravdou, že baterie dostává hodně zabrat při jízdě po městě. Start, stop, start, stop. To se logicky ty starty nestačí dobít a po několika dnech takového ježdění prostě jednou nenastartuješ. Někdo tady psal, že to co ti vezme start z baterie se dobije cca po 20ti minutách. Já delší stání řeším solárním panelem, který mi sic baterii nějak extra nedobíjí, ale udržuje jí v poho a dává nějaké mA právě pro stanby režim a alarm.. 8)

Napsal: čtv 04.09.2008 18:52
od Marten
Maxiczech píše:To je kravina. Natočit to musíš i po měsíci stání. Tedy za předpokladu, je-li baterka v poho. Jednou mi to taky překvapilo. Koupil jsem pro jistotu 100 Ah a mám klid. Je pravdou, že baterie dostává hodně zabrat při jízdě po městě. Start, stop, start, stop. To se logicky ty starty nestačí dobít a po několika dnech takového ježdění prostě jednou nenastartuješ. Někdo tady psal, že to co ti vezme start z baterie se dobije cca po 20ti minutách. Já delší stání řeším solárním panelem, který mi sic baterii nějak extra nedobíjí, ale udržuje jí v poho a dává nějaké mA právě pro stanby režim a alarm.. 8)


Pokud má auto v klidu odběr 0,5A tak ti to 100Ah baterku uplně vybije za 200 hodin, což je 8 dní a něco.. Takže to kravina asi nebude. Já mám jen 88Ah a je uplně nová BOSH Silver.
Pokud se tedy denně nejezdí a baterie se nedobíjí, logicky bude za týden KO.
Ale stejně je to divný... :?

Napsal: čtv 04.09.2008 21:30
od wEnC
Mám baterku v autě už asi dost starou, datum na ní není vidět, a vypadá snad jak původní.
Když si pustím v garáži muziku tak po hodině už nenastaruju. Buď to sériový rádio tolik žere, nebo kapacita baterie už za ta léta hodně poklesla.

Ale zas i po 14dnech kdy sem měl v zimě auto odstavené tak vpohodě naskočilo.
Dobíjet se stačí i při ježdění 10 minutových tras po městě, nikdy se nestalo že bych zničeho nic nenatočil.
Ale na nastartování benzínu asi stačí jen zlomek energie oproti dieslu :D

Napsal: pát 05.09.2008 09:07
od voski
hodnota odběru při klidovém režimu by neměla přesáhnout max 80mA. a i to už je velmi na hraně.

Napsal: sob 06.09.2008 09:00
od Maxiczech
[quote="Marten"][quote="Maxiczech"]To je kravina. Natočit to musíš i po měsíci stání. Tedy za předpokladu, je-li baterka v poho. Jednou mi to taky překvapilo. Koupil jsem pro jistotu 100 Ah a mám klid. Je pravdou, že baterie dostává hodně zabrat při jízdě po městě. Start, stop, start, stop. To se logicky ty starty nestačí dobít a po několika dnech takového ježdění prostě jednou nenastartuješ. Někdo tady psal, že to co ti vezme start z baterie se dobije cca po 20ti minutách. Já delší stání řeším solárním panelem, který mi sic baterii nějak extra nedobíjí, ale udržuje jí v poho a dává nějaké mA právě pro stanby režim a alarm.. 8)[/quote]

Pokud má auto v klidu odběr 0,5A tak ti to 100Ah baterku uplně vybije za 200 hodin, což je 8 dní a něco.. Takže to kravina asi nebude. Já mám jen 88Ah a je uplně nová BOSH Silver.
Pokud se tedy denně nejezdí a baterie se nedobíjí, logicky bude za týden KO.
Ale stejně je to divný... :?[/quote]


Tak to nemáš kámo něco v pohodě.
Je vyloučené, aby ti v režimu STANBY ukazoval měřák půl ampéry :!:

Napsal: pon 08.09.2008 09:16
od Marty_
Tak ja jsem vyresenej, meril jsem to spatne :oops: resp dobre ale kratce:o) hned po zastaveni auta - coz je samo chyba, merak ukazoval tech 0,6.. Kdyz jsem "jakobyzamkl:)" kufr tak to kleslo na 0,25A, auto jsem nechal ca 40min stat a merak uz ukazova 0,01-0,02A.. Takze parada, jedu koupit novou baterku:)

Napsal: pon 08.09.2008 14:49
od Marten
A to kleslo hned po zamčení nebo až po nějaké době??

Napsal: pon 08.09.2008 15:18
od Marty_
Marten píše:A to kleslo hned po zamčení nebo až po nějaké době??

Jak pisu - po "zamceni" kufru to kleslo z 0,6 na 0,25 a po ca pul-hodine na meraku svitilo onech 0,01-0,02..

Napsal: pon 08.09.2008 15:38
od Marten
Já to teda taky vyzkouším. :wink:

Napsal: úte 09.09.2008 10:22
od ras11
ano, aj u mna to bolo rovnako - kleslo mi to na tych 60mA az po tusim 15-20 minutach cca... tusim som to tu v nejakom topicu aj detailne rozpisal...

Napsal: úte 09.09.2008 20:24
od Maxiczech
A to se bavíme o výbavě s alarmem nebo bez? To bude určitě rozdíl, ne?

Napsal: pát 12.09.2008 15:39
od Bulda
ja mam po hodine 0.080 a to mam full vybava navigace automat atd.

Napsal: sob 13.09.2008 20:46
od karr
takze borci, Jednotlive rady Bmw tzv. usinaj jinak.
samozrejme zalezi na vybave,ale i na dobastlene vybave(alarm,HF...atd)
ja osobne jsem dukladne otestoval e39 a ta usina NA 3 faze,kdy ta posledni skutecne nesmi presahnout 15min,po teto dobe musi byt klidovy odber mensi nez 0,009A(zde prave zalezi na te vybave)poud je odber vyssi opravdu nezbyva nic jineho nez poctive promerit kazdou pojistku,ale i tak neni vyhrano ,protoze na jedne pojistce je i nekolik spotrebicu energie.takze hodne zdaru.
pokud mate klidovy odber v poradku ,auto vam tyden stoji a nenakopnete,pak je baterie spatna a nebo neumerna vybave(tzn.ma minAH nez ma mit predepsana)