Napsal: sob 02.02.2008 01:07
no to jo znam jednoho unás co je fakt majstro
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
těžko, každý co už něco podobnýho dělal ví že to je spousta práce a zdaleka ne jen se svářečkou.dist01 píše:koho koliv kdo umi dobře svařovat COčkem
jj taky ho na každý auto hned namontuju, už mi to přijde divný jezdit bez nějWinCent píše:no vidíš proto mám budík na tlak turba a mám jistotu a jasno
daj nejake tipy ako to tam dostat co najsetrnesjie (co najmenej zasahov do povodnych veci), pripadne tip na osvedceny budik + cidlo, dik...Fazeey píše:jj taky ho na každý auto hned namontuju, už mi to přijde divný jezdit bez nějWinCent píše:no vidíš proto mám budík na tlak turba a mám jistotu a jasno
hadičku mam připojenou do hliníkový trubky která je mezi IC a EGR, a je vedena pod pravym filtrem do interieru, tam je připojenej budík.. ty se daj sehnat kdekoliv, já mam obyč manometr kterej se používá na vedení plynů atd, má velkou výhodou proti těm "tuningovejm" že je plněnej glycerinem takže je uplně tichej.. nevýhoda je že neni podsvětlenejras11 píše:daj nejake tipy ako to tam dostat co najsetrnesjie (co najmenej zasahov do povodnych veci), pripadne tip na osvedceny budik + cidlo, dik...Fazeey píše:jj taky ho na každý auto hned namontuju, už mi to přijde divný jezdit bez nějWinCent píše:no vidíš proto mám budík na tlak turba a mám jistotu a jasno