Stránka 2 z 2

Napsal: sob 02.02.2008 01:07
od dist01
no to jo znam jednoho unás co je fakt majstro

Napsal: sob 02.02.2008 11:33
od pysta
Asi bullshit, ale sanie z tds tam nepasuje? Nikdy som to nemal v ruke, len viem ze je kovove. Omega, Landrover je tiez plast?

Napsal: sob 02.02.2008 13:19
od WinCent
dist01 píše:koho koliv kdo umi dobře svařovat COčkem

těžko, každý co už něco podobnýho dělal ví že to je spousta práce a zdaleka ne jen se svářečkou. :idea:

Napsal: sob 03.05.2008 17:48
od Fazeey
tak kdyby někoho zajimalo jak to dopadlo - celou zimu sem na to kašlal a moc na plyn nešlapal, ale teď jak se vyrojili joudové s upravenejma škodovkama atd tak mě to začlo srát když sem nemoh jet rychle tak jak chci - znamej z prace mi nabid cely turbo, koupil jsem jenom plechovku regulace, šílenej voser to vyměnit a žádná změna, předtim jsem ještě vyměnil hadičky k regulaci který už jsou jaksi na pokraji smrti, minulej tyden jsem vyměnil čidlo tlaku a taky nic, a pak mi už zbejval jenom el. ventil co na kterej je napojená baňka a samozřejmě ta poslední věc to byla :) takže pokud se vám někdy bude zdát že auto jede hůř a víc kouří, nechal bych si otestovat kolik tlačí turbo, pokud bych tlak neviděl pokaždý před očima tak by asi turbo bylo dávno v kopru kvůli takový blbosti

Napsal: pon 05.05.2008 00:11
od WinCent
no vidíš proto mám budík na tlak turba a mám jistotu a jasno :idea:

Napsal: pon 05.05.2008 18:29
od Fazeey
WinCent píše:no vidíš proto mám budík na tlak turba a mám jistotu a jasno :idea:


jj taky ho na každý auto hned namontuju, už mi to přijde divný jezdit bez něj :D

Napsal: pon 05.05.2008 21:19
od ras11
Fazeey píše:
WinCent píše:no vidíš proto mám budík na tlak turba a mám jistotu a jasno :idea:


jj taky ho na každý auto hned namontuju, už mi to přijde divný jezdit bez něj :D


daj nejake tipy ako to tam dostat co najsetrnesjie (co najmenej zasahov do povodnych veci), pripadne tip na osvedceny budik + cidlo, dik...

Napsal: pon 05.05.2008 22:23
od Fazeey
ras11 píše:
Fazeey píše:
WinCent píše:no vidíš proto mám budík na tlak turba a mám jistotu a jasno :idea:


jj taky ho na každý auto hned namontuju, už mi to přijde divný jezdit bez něj :D


daj nejake tipy ako to tam dostat co najsetrnesjie (co najmenej zasahov do povodnych veci), pripadne tip na osvedceny budik + cidlo, dik...


hadičku mam připojenou do hliníkový trubky která je mezi IC a EGR, a je vedena pod pravym filtrem do interieru, tam je připojenej budík.. ty se daj sehnat kdekoliv, já mam obyč manometr kterej se používá na vedení plynů atd, má velkou výhodou proti těm "tuningovejm" že je plněnej glycerinem takže je uplně tichej.. nevýhoda je že neni podsvětlenej