Stránka 2 z 5
Napsal: sob 02.02.2008 22:17
od gyrous
Vypadá to nějak takto
http://www.allegro.pl/item300274270_zle ... _odss.html
ten odkaz je jen ilustrativní, nic z toho nemám ani tím nevydělám. Jen, že to existuje. Pokud se tím člověk nechce bastlit, určitě něco takového existuje i tady.
Pokud ti to dělá jen baterka, tak stačí koupit novou aspoň 100Ah. Přeci je to jen 2,5 obsah a kompresi má jako náklaďák a zahřátý motor to asi potřebuje protočit pořádně.
Napsal: sob 02.02.2008 22:37
od nevron
OK, díky. Až to pořídím a nainstaluji, dám vědět.
Napsal: úte 05.02.2008 17:50
od mari
Taky mě napadlo to stim stálim žhavením, ale nevěděl sem jak to vymňouknout.Je to určitě dobrej nápad teda jestli to bude potom fungovat. Tak jestli to někdo uděláte,dejte vědět jestli je to pak v pohodě. Když tam není jiná závada tak je to určitě řešení i když ne na pořád.Super že to někdo zmínil.Gyrous asi ví o čem mluví.
Napsal: úte 05.02.2008 18:01
od mari
Kde se ta krabička dá sehnat v Čechách? Co se dá od Těch poláků vyčíst tak to prodávaj jako účinný řešení když nechytaj Oply 2,5 TD a BMW TDS.
Napsal: úte 05.02.2008 18:07
od momento
nevron píše:gyrous píše:
mělo by to být čidlo pod č.9
Mám stejný problém, tak jako asi všichni z 525tds po 200000km, prostě teplé těžce startuje a jelikož už má toho dost za sebou, tak nechci investovat do repase čerpadla a toto by bylo přijatelné řešení. A proto, jsi si jistý, že je to č.9, u toho čidla se píše, že je to pro vozidla z klimatizací a spojkou přívěsu, ale systém žhavení mají všechna tds stejné, ne?
je to cidlo č.8.... 9 je čidlo pro spínání větráku klimatizace
Napsal: úte 05.02.2008 20:03
od nevron
OK, díky, taky se mi to nezdálo, 9. je spínač, a žhavení by mělo ovládat čidlo, Resp.ovládat DDE.
Napsal: úte 05.02.2008 23:38
od nevron
mari píše:Kde se ta krabička dá sehnat v Čechách? Co se dá od Těch poláků vyčíst tak to prodávaj jako účinný řešení když nechytaj Oply 2,5 TD a BMW TDS.
Tak jsem si přihodil na tom alegru a už mi to jde domů, z polákem je dobrá domluva, ale ten návod v polštině je hrozný. Ten polák rozumí česky, tak jako já polsky, ale nakonec mi nafotil kam to nabastlovat a poslal schema jak to zapojit, a je to docela srozumitelné. Až to dorazí a namontuji, tak dám vědět.
Funguje to tak, že se to zapojí mezi čidlo a DDE, když otočíš klíčkem, tak to odpojí jednotku, ta se přepne do nouzového režimu a sepne žhavení, po nastartování se čidlo opět připojí a přepne se z nouzového do provozního režimu.
Napsal: stř 06.02.2008 09:24
od mari
Tak to sem zvědavej jak to bude fungovat. Kdyžtak se s tebou nějak spojim skrz nějaký info.
Napsal: stř 06.02.2008 21:59
od sobol
mari píše:Taky mě napadlo to stim stálim žhavením, ale nevěděl sem jak to vymňouknout.Je to určitě dobrej nápad teda jestli to bude potom fungovat. Tak jestli to někdo uděláte,dejte vědět jestli je to pak v pohodě. Když tam není jiná závada tak je to určitě řešení i když ne na pořád.Super že to někdo zmínil.Gyrous asi ví o čem mluví.
uz jsem to udelal asi trikrat(bez krabicky)a vsechno v poho,nikdo si nestezoval,vsichni koukali na ,zazrak, asi by byl nejmensi problem natahnout draty dovnitr a udelat to na spinac...
Napsal: čtv 07.02.2008 14:34
od mari
Sobol:A neměl bys chuť to vymňouknout i na mojem autě ??
Napsal: čtv 07.02.2008 15:55
od nevron
mari píše:Tak to sem zvědavej jak to bude fungovat. Kdyžtak se s tebou nějak spojim skrz nějaký info.
Jestli to klapne, tak ti dám vědět.
Napsal: čtv 07.02.2008 20:54
od sobol
mari píše:Sobol:A neměl bys chuť to vymňouknout i na mojem autě ??
klidne

Napsal: pon 10.03.2008 21:24
od oldaf
Náhodou jsem narazil na toto téma, měl jsem taky problém že mi TDS špatně teplé startovalo a vyřešil jsem to tím že to čidlo co je v hlavě jsem odpojl a na ten konektor jsem připojil stejné čidlo ale nemám ho zašroubované v hlavě. A žhavení jde při každém startování
Napsal: pon 10.03.2008 23:20
od nevron
To podle mě nebyl dobrý nápad, odpor toho čidla, který se mění v závislosti na teplotě, vyhodnocuje DDE a jestli se nemění během jízdy, tak to řídící jednotka (DDE) vyhodnocuje jako chybu a přepne se do nouzového režimu, takže jezdíš v nouzovém režimu. Nech si udělat diagnostiku a uvidíš, že mám pravdu. Proto se tam dává ten vypínač, kterým to čidlo odpojí a po nastartování opět připojí. Jak už zde bylo několikrát uvedeno, závada je ve vytlačené hlavě čerpadla.
Jinak ta krabička z Polska i se schématem zapojení mi už přišla, ale mezi tím jsem nechal vyměnit hlavu na čerpadle, seřídit ho i se vstřiky a je po problému z teplým startem.
Takže, kdyby měl někdo zájem je k mání, funguje jako ten vypínač, ale automaticky. Při každém zapnutí se odpojí to čidlo v hlavě a po nastartování se zase připojí. Montáž je velmi jednoduchá.
Napsal: úte 11.03.2008 00:22
od dzonnek
a houpaly ti predtim i otacky nebo auto jen spatne startovalo???
Napsal: úte 11.03.2008 01:30
od oldaf
Taky jsem si myslel žeto bude dělat nějakou neplech ale jezdím s tím asi 3 měsíce . Když by to bylo v nouzáku tak by to asi jelo nějak hůř néé?Jede to v pohodě 200 , nežere. Není tam třeba tohle čidlo jen kvůli tomu žhavení a pro informace o teplotě pro řídící jednotku tam není nějaký jiný čidlo? Jak se to chová v nouzáku?
Napsal: úte 11.03.2008 12:35
od nevron
dzonnek píše:a houpaly ti predtim i otacky nebo auto jen spatne startovalo???
Mě houpaly otáčky i špatně startovalo teplé.
Napsal: úte 11.03.2008 12:44
od nevron
oldaf píše:Taky jsem si myslel žeto bude dělat nějakou neplech ale jezdím s tím asi 3 měsíce . Když by to bylo v nouzáku tak by to asi jelo nějak hůř néé?Jede to v pohodě 200 , nežere. Není tam třeba tohle čidlo jen kvůli tomu žhavení a pro informace o teplotě pro řídící jednotku tam není nějaký jiný čidlo? Jak se to chová v nouzáku?
V hlavě jsou jen dvě čidla a dva spínače, spínače 6 - je pro ovládání žaluzií před chladičem, 9 - spíná větrák klimatizace. Čidla 7 - ukazatel teploty na přístrojovce, 8 - pro řídící jednotku motoru (DDE), předpokládám, že jsi vyřadil čidlo č.8.
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1329/
Napsal: úte 11.03.2008 12:52
od oldaf
V hlavě jsou jen dvě čidla a dva spínače, spínače 6 - je pro ovládání žaluzií před chladičem, 9 - spíná větrák klimatizace. Čidla 7 - ukazatel teploty na přístrojovce, 8 - pro řídící jednotku motoru (DDE), předpokládám, že jsi vyřadil čidlo č.8.
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1329/[/quote]
Jojo 8 jsem vyřadil. A jak se projevuje nouzák u tohodle motoru? U TDI to v nouzáku přestalo táhnout, ale tohle jede normálně.
Napsal: úte 11.03.2008 13:24
od nevron
oldaf píše: A jak se projevuje nouzák u tohodle motoru? U TDI to v nouzáku přestalo táhnout, ale tohle jede normálně.
To nevím, ale mělo by to víc žrát a vyšší otáčky na volnoběh, já jezdím za 8l/km a delší štreky za 7l/km. Rozhodně by ti to ale řekla diagnostika.