BMWHonza píše:o kopci nemluvím, to je otřes... přesně jak píšeš....za jedna a ještě s odřenýma ušima....
No chtěl jsi poradit seřízení předvstřiku, tak si sundej rozvody prsa a pak se koukni jestli to máš dobře nasazený, nejspíš to skočilo o zub u čerpadla(klínový řemen že jo). To seřizování, o kterém se tu baví a ke kterému se dostaneš z vrchu ti seřizuje především volnoběžný otáčky, klidně si to vyzkoušej, startni motor, povol šrouby a pohybuj čerpadlem... (velmi opatrně a aby se to nekouslo, je to risk)
To je dalsi bullshit.Takto se v zadnem pripade neserizuji volnobezne otacky!!!!!!!!!!!!Zamysli se nez neco napises.Pokud by ti cerpadlo ''skocilo o zub'' v kazdem pripade prvne kup novy remen a kladku.Predvstrik se nastavuje presne tak jak jsem ti rikal.A URCITE BYCH NELABOROVAL S NASTARTOVANYM MOTOREM A POVOLENYM CERPADLEM
BMWHonza píše:o kopci nemluvím, to je otřes... přesně jak píšeš....za jedna a ještě s odřenýma ušima....
No chtěl jsi poradit seřízení předvstřiku, tak si sundej rozvody prsa a pak se koukni jestli to máš dobře nasazený, nejspíš to skočilo o zub u čerpadla(klínový řemen že jo). To seřizování, o kterém se tu baví a ke kterému se dostaneš z vrchu ti seřizuje především volnoběžný otáčky, klidně si to vyzkoušej, startni motor, povol šrouby a pohybuj čerpadlem... (velmi opatrně a aby se to nekouslo, je to risk)
To je dalsi bullshit.Takto se v zadnem pripade neserizuji volnobezne otacky!!!!!!!!!!!!Zamysli se nez neco napises.Pokud by ti cerpadlo ''skocilo o zub'' v kazdem pripade prvne kup novy remen a kladku.Predvstrik se nastavuje presne tak jak jsem ti rikal.A URCITE BYCH NELABOROVAL S NASTARTOVANYM MOTOREM A POVOLENYM CERPADLEM
čau /vlukasek/ souhlasím s tebou maximálně! tady je každá rada marná borci servisujou auta po svém.
radši se neúčastním jinak se naseru!
jedine co souhlasím s Gyrousem tak s touhle frází ´´doporučuju generální prohlídku´´.
BMWHonza píše:Tak to nějak skusím, každopádně se mi zdá že to auto je sakra líné, od spodu vůbec nejede, když se rozjede tak na dálnici z toho dostanu tak 140 - 150 km/h ekonoměr se zastaví na 15 litrech a to i přesto že mám nohu na podlaze..... Jeětě jeden dotaz, jaký vliv na výkon tohoto motoru má řídící jednotka ? Mám pocit že je v tahu.... na diagnostice se na ni ani nenapíchly..nekomunikuje. Může to mít vliv?
Nikds jsem se nesvezl v jiném autě takže nemám srovnání....
Honza
Pokud seženeš někoho, kdo by ti půjčil na zkoušku obě řídící jednotky, zejména tu na množství dodávky paliva, tak to zkus prohodit. Přesně tak se chovala moje bývalá E34 2,4td. Sehnal jsem jinou jednotku a auto jelo zase bezvadně. Výměna jednotek je práce asi na 10min. Pokud by jsi měl zájem, tak mám kontakt na kamaráda, který má obě řídící jednotky na 524td doma. Jsou na 100% funkční, protože jsou z mého bývalého vozu. Kamarád bydlí v Plzni. Hodně štěstí při opravě.
Ja mel taky 524td a spjeni s ridici jednotkou byl problem hlavne na carsoftu. Serizrni predvstriku neni ubec zadny problem, vubec se toho neboj. Povol srouby a lehounce s nium hybej. Budes slzset jak chod motoru tvrdne, kdyz budes tlacit od sebe a na druhou stranu bude meknout az bude mit tendenci zdechat, ty vsak musis trefit neco mezi. Delal jsem to mockrat, protoze nastaveni na budik neni vzdy to prave. Ja s tim laboroval a autobylo i bez ridiciho vstriku jak raketa (protoze mi odesel a ja setril, tak z nejakeho nepochopytelneho duvodu to jezdilo kdyz jsem tam zapoijil libovolne teplotni cidlo - jedinej problem byl, ze se to trosicku hadalo nez se to cidlo ohralo cca 1min), vzivote jsem s lepsi 524td nejel ! A jestli turbo tlaci, se da zjistit pouhym pohledem, ze se ti nafukujou hadice, kdyz mu utnes plnej ! Jinak nevim jakej tam mas system regulace turba? Pokud tam mas nekde napodbehu ventil co ovlada dedka na turbu, zkus tu hadicku od dedka napojit pres tecko k hadicce co vede od sani do cidla tlaku v potrubi a pri plnym plynu by jsi mel videt, ze turbo odfoukne (respektive se pohne ta tycinka co vede z toho dedka). Hoden stesti
Tak k tomuto tématu, "nastavit rozvody" musí tam být značky, drážka u hřídele čerpadla má být a taky drážka na setrvačníku obě mají sedět stejně. Jestli né a rozhodilo se ti to, tak bohužel.
Stalo se, že u jiného vozu značky nebyly a to byla teprv sranda a navíc u těch nových aut se za boha nedají jen tak obyč. sundat víka ventilů a zjistit horní úvrať tak to je seřizování bez diagnostického programu na týden práce.
Mimochodem k tomuhle tématu jsem se splet, místo předvstřik jsem řešil počátek vstřiku, tehdy jsem si myslel, že to je jedno a to samý...
BMWHonza píše:Cele to nastalo takhle..... auto mi přestalo jet, úplně. Dlouho jsem laboroval, el.šla, naftu to dávalo občas to i chytlo ale hrozně to hulilo. povolil jsem čerpadlo hnul celým předvstřikem a auto šlo znatelně lépe(Ptoto bych potřeboval nastavit to nějak přesněji ) kouknul jsem na rozvody a ejhle, na čerpadle o dva zuby.....
Nastavil jsem, a auto chytá studené i teplé , jede ale tak jak jsem popsal výše. Řekl bych že to bylo línější i před tou událostí. Na autě jsou nové filtry (vzduchvý, palivový, olej samo taky ) teplotu drží krásně, voda netlakuje, nikde neprosakuje atd...... Turbo jsem neměřil, nemám jak ale dával jsem jiné ( vůle minimální, na osičce ) proti tomu co tam bylo.
Neznáte někoho v oklí Mělnicka kdo tyhle auta dělá?
Honza
No kamarádovy se stalo to samé...auto bez výkonu a do mírného kopce za jedna jinak v řiti!
Kouknul na rozvody a o tři zuby vedle tak udělal rozvody a ještě k tomu zjistil že má v pr**** podávací čerpadlo tak ho taky vyměnil a auto jede jak má...
udělej (nebo si nech udělat) pořádně rozvody a pak řeš další věci.
Pokud Ti turbo nepíská tak nemusí být v háji - může to být prorvaná embrána na ventylu co je hned u turba.
Mě jezdila 200 bez obláčku.