Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 25.10.2007 07:42
od PavelP
Ty hliníkové trubky jdou nad motorem pod sacím kanálem to je Ok,ta slabší je napojena na výstup z radiátoru topení a jde k termostatu a je právě pořád studená a tím to netopí.Ta silnější jde také právě k termostatu ta je normálně horká - to je ten okruh topení jak píšeš.Ale proč je studená ta slabší trubka? Ještě dotaz není v tomhliníkovým díle jak spojeje hlavy nějaký zpětný ventil?? nebo u termostatu popř.v termostatu ? Proč se ptám - Když přepnu na topení z akumulátoru latentního tepla tak by se asi mělo něco uzavřít na hlavním okruhu nebo ne? To čerpadlo je na čele motoru a termostat je nad ním a ty trubky se schází někde mezi tím.
Dík za odpověď
PavelP

Napsal: pát 26.10.2007 07:19
od Birkoff
Pavle vydrž po víkendu. Vezmu starou pumpu a kouknu jak to tam vlastně je. Pak dám vědět. Ještě kouknu jak mi to tam vlastně vede. Zkusím taky zkontrolovat ty teploty trubek, jak jsi psal.

Napsal: pát 26.10.2007 08:43
od PavelP
Čau , já to všechno ještě jednou shrnu co jsem dělal a kontroloval a po víkendu Ti pošlu SZ.
Dík PavelP

Napsal: stř 31.10.2007 10:44
od PavelP
Birkoff píše:Pavle vydrž po víkendu. Vezmu starou pumpu a kouknu jak to tam vlastně je. Pak dám vědět. Ještě kouknu jak mi to tam vlastně vede. Zkusím taky zkontrolovat ty teploty trubek, jak jsi psal.


Zdravím,máš SZ
PavelP

Napsal: čtv 01.11.2007 20:36
od PavelP
Tak jsem se znovu odhodlal a chtěl bych se zeptat na jednu věc.Týká se to samozřejmě ,toho,že auto netopí.Když jsem tak zkoumal systém el.ventilů v levém podběhu auta,tak podle mého názoru by měli být oba ventily při jízdě a v režimu topení na okruh motoru zavřeny.A v režimu REST oba otevřeny.Neví někdo jak to má být správně,nebo je to jinak?
Nebo neví někdo co ovládá tyto ventily v podběhu auta?
Děkuji za odpovědi

Napsal: pát 02.11.2007 08:02
od Birkoff
PavelP píše:
Birkoff píše:Pavle vydrž po víkendu. Vezmu starou pumpu a kouknu jak to tam vlastně je. Pak dám vědět. Ještě kouknu jak mi to tam vlastně vede. Zkusím taky zkontrolovat ty teploty trubek, jak jsi psal.


Zdravím,máš SZ
PavelP


Pavle vydrž, přes weekend jsem se na to nedostal, v pondělí jsem byl celý den na cestách a až do včera se vracím domů potmě. Hned jak budu něco vědět tak se ozvu.

Napsal: pát 02.11.2007 08:06
od PavelP
Díky,vydržím
PavelP

Napsal: pon 05.11.2007 08:25
od Birkoff
Takže jediné co jsem stihnul bylo zkouknout tu pumpu. Jsem přesvědčen že termostat opravdu jen uzavírá přívod vychlazené vody z chladiče, protože všechno (velká, malá trubka a expanzka) vedou před něj přímo do pumpy. Takže tam bych nehledal.
Napadla mě jiná věc. To čerpadýlko se musí točit jak na REST tak při normální jízdě. Je to motůrek a plastové lopatičky spojené přes "magnetickou spojku" Není možné že by se motůrek točil a lopatičky stály? Možná bych to rozebral a zkontroloval.
Jinak co ti dělá teplé auto při zapnutém REST?
PS: Ty trubky zkouknu (včera u nás lilo) a mrknu na ty ventily.

Napsal: pon 05.11.2007 09:08
od PavelP
Zdravím,to čerpadlo opravdu běží jak při běhu motoru tak taky při funkci REST.Ale netopí ani při funkci REST. Ta magnetická spojka by mohla být stopa,protože není možné aby čerpadlo neprotlačilo vodu zkrz radiátor.Ta spojka je elektromagnetická nebo má permanentní magnety ??Dnes Zkontroluju,zítra napíšu.Dík za nápad a radu.
PavelP

Napsal: pon 05.11.2007 12:25
od Birkoff
Jsou tam 4 nebo 5 permanentních magnetků. Překvapilo mě to svoji jednoduchostí.

Napsal: pon 05.11.2007 19:42
od PavelP
Tak pumpa je v pořádku,lopatky se točí volně ale stejně auto netopí,netopí a netopí :evil:

Napsal: úte 06.11.2007 00:09
od PavelP
Prodám zadní sedáky v barvě marineblau.A koupím Petry ,můžou být i starší s metrovou rourou a vrták do plechu průměr 115 mm.

Pěknej blábol co???Tak to jen na okraj,že neztrácím hlavu a jen tak to teda nevzdám. :lol:

Napsal: čtv 08.11.2007 00:10
od PavelP
Topíííííííííííííííííííííííííííííííí už topíííííííííííííííííííííííííííí
Ojebal jsem Helmuta.Chyba byla ne bo ještě je ve ventilech dole v podběhu nebo v ovládání těchto ventilů.Udělal jsem by-pass těchto ventilů tak ,že jsem vyřadil pouze tyto ventily a zásobník latentního tepla.A auto topím tak,že teče přední sklo :D .Když jsem celý systém tohoto uzlu zkoumal jak to asi funguje,tak jsem přišel na to,že když je jeden nebo druhý ventil při poruše otevřený ,tak vlastně čerpadlo si při poruše ventilu který neuzavírá okruh - Topení - REST, přisává vodu z výstupu na vstup sání čerpadla a tedy nemůžen tlačit vodu do radiátoru topení,protože je to uzavřená smyčka.
Tak.že nyní zkontroluji ty ventily jestli fungují na napětí a pak to budu řešit dál.Myslím to , aby tento systém fungoval tak jak má.Ale to už budu řešit na jaře.
Jinak všem děkuji za rady,návody a tipy.
PavelP

Napsal: čtv 08.11.2007 00:17
od Thunder
PavelP píše:Ojebal jsem Helmuta.


Gratuluju. :D

Napsal: čtv 08.11.2007 00:24
od PavelP
Thunder píše:
PavelP píše:Ojebal jsem Helmuta.


Gratuluju. :D


Psal jsem,že se jen tak nevzdám 8) Ale radost jsem měl,to si piš.

Napsal: čtv 08.11.2007 00:25
od Thunder
Já to chápu good job. 8)

Napsal: čtv 08.11.2007 23:07
od jurasis
:cool2: :pivo: Gratulace...

Tak takhle by se mělo postupovat... Nevím, jak dlouho bych to vydržel já, aniž bych vzal do ruky pořádnou palici... :lol: