Stránka 2 z 2

Napsal: pon 03.09.2007 01:07
od Demostenes
Vstriky bych NIKDY nekupoval pres servis. Reknou si za ne o DOST vice, nez je nakup. Myslim ze Butch tady je umel za velmi dobre ceny.

Napsal: pon 03.09.2007 09:04
od airbone
Kazdy vie ze udrzba BMW nie je lacna zalezitost, ale toto je uz naozaj vrchol :( Mna to este len caka, ale urcite si nebudem moct dovolit vymenit vsetky vstreky naraz..... Dufam, ze naraz ani neodidu, lebo inak ma trafi... 8O

Napsal: úte 04.09.2007 10:34
od rosi
mám stejný problém při sešlápnutí plynu nad 4000 otáček začne motor cukat a jako by začal brzdit když plyn povolím tak se to dá do pořádku.Při malých otáčkách to nedělá,naftu jsem vyjel a natankoval u jiné benzínky, zítra budu měnit naft.filt tak jsem zvědavej jestli to ještě bude dělat,doufám, že neodešel vstřik nebo čerpadlo.

Napsal: úte 04.09.2007 15:08
od dexter
rosi odporučuju nechat skontrolovat tlaky od čerpadla.Možná nestíhá.

Napsal: úte 04.09.2007 17:08
od mamouschek
1 injektor na CR 530d E39 r.2001 stojí 9170,- s DPH x 6 =55020,- Při výměně je ještě nutné přepsat jeho výrobní kód v řídící jednotce, jinak ho bude brát jako vadný a činnost nebude ideální.

Napsal: úte 04.09.2007 17:56
od bmw530d
no dnes jsem odvezl auto do servisu a po vašich příspěvcích jsem se hned šel ptát na cenu (vím měl jsem to udělat hned) a zjistil jsem, že mezi mnou a Bosh servise došlo k nedorozumění a to v tom, že mi nebodou měnit celé vstřiky kus za kus, ale pouze vymění celé vnitřky vstřikovačů. Cena by měla být 21.500,-Kč s prací za všech 6KS.

Napsal: úte 04.09.2007 21:16
od gtisys
Vidim, že problém je vyřešený, ale na jaře jsem měl podobný problém a na diagnostice zjistili závadu na tlakovém čidle. Je to napojené na konektor, který je mezi hlavou motoru a přepážkou předního okna. Bylo mi řečeno, že při výměně se musí rovněž měnit konektory, že zde časem dochází k přechodovému odporu a nové konektory k vůli lepší vodivosti jsou nějak lépe ošetřeny. Rozpojil jsem konektory a řádně vystříkal kontaktolem. Už víc jak půl roku OK. Pokud by Vám začaly kolísat otáčky a někdy došlo k úplnému zastavení motoru (530d) ,vyzkoušejte to, jde to poměrně snadno a nic to téměř nestojí. Vím, že to časem budu muset řešit,ale zatím vše v pohodě.

Napsal: stř 05.09.2007 10:52
od rosi
:( :(

Napsal: stř 05.09.2007 17:35
od bmw530d
vstřiky jsou spravené (repas) a auto zas jede jak má. :D cena byla skutečně 21500,-Kč s prací + 2roky záruka, doufám, že na delší dobu mám s investicema do mého povozu pokoj. :wink:

Napsal: stř 05.09.2007 18:54
od Vlasta
bmw530d píše:vstřiky jsou spravené (repas) a auto zas jede jak má. :D cena byla skutečně 21500,-Kč s prací + 2roky záruka, doufám, že na delší dobu mám s investicema do mého povozu pokoj. :wink:
Máš na faktuře rozepsaný položky, který měnili?

Napsal: stř 05.09.2007 20:01
od bmw530d
je tam 6x špička vstřiku,6x diag. stolice, montáž +demontáž

Napsal: stř 05.09.2007 20:10
od Vlasta
bmw530d píše:je tam 6x špička vstřiku,6x diag. stolice, montáž +demontáž
Tak to jde, jestli dali záruku 2 roky, je to za hubičku.

Napsal: stř 05.09.2007 21:25
od airbone
bmw530d píše:je tam 6x špička vstřiku,6x diag. stolice, montáž +demontáž


Robili to priamo v BOSCH? Pre istotu si najdem najblizsi BOSCH servis v holandsku a zistim, co stoji taky repas. Niezeby mi to trebalo, ale pre pripad... vsak raz to urcite pride...

Napsal: stř 05.09.2007 22:03
od bmw530d
byl to přímo Bosh Service Diesel Frýdek-Místek