Stránka 2 z 2
Napsal: pon 03.09.2007 01:07
od Demostenes
Vstriky bych NIKDY nekupoval pres servis. Reknou si za ne o DOST vice, nez je nakup. Myslim ze Butch tady je umel za velmi dobre ceny.
Napsal: pon 03.09.2007 09:04
od airbone
Kazdy vie ze udrzba BMW nie je lacna zalezitost, ale toto je uz naozaj vrchol

Mna to este len caka, ale urcite si nebudem moct dovolit vymenit vsetky vstreky naraz..... Dufam, ze naraz ani neodidu, lebo inak ma trafi...

Napsal: úte 04.09.2007 10:34
od rosi
mám stejný problém při sešlápnutí plynu nad 4000 otáček začne motor cukat a jako by začal brzdit když plyn povolím tak se to dá do pořádku.Při malých otáčkách to nedělá,naftu jsem vyjel a natankoval u jiné benzínky, zítra budu měnit naft.filt tak jsem zvědavej jestli to ještě bude dělat,doufám, že neodešel vstřik nebo čerpadlo.
Napsal: úte 04.09.2007 15:08
od dexter
rosi odporučuju nechat skontrolovat tlaky od čerpadla.Možná nestíhá.
Napsal: úte 04.09.2007 17:08
od mamouschek
1 injektor na CR 530d E39 r.2001 stojí 9170,- s DPH x 6 =55020,- Při výměně je ještě nutné přepsat jeho výrobní kód v řídící jednotce, jinak ho bude brát jako vadný a činnost nebude ideální.
Napsal: úte 04.09.2007 17:56
od bmw530d
no dnes jsem odvezl auto do servisu a po vašich příspěvcích jsem se hned šel ptát na cenu (vím měl jsem to udělat hned) a zjistil jsem, že mezi mnou a Bosh servise došlo k nedorozumění a to v tom, že mi nebodou měnit celé vstřiky kus za kus, ale pouze vymění celé vnitřky vstřikovačů. Cena by měla být 21.500,-Kč s prací za všech 6KS.
Napsal: úte 04.09.2007 21:16
od gtisys
Vidim, že problém je vyřešený, ale na jaře jsem měl podobný problém a na diagnostice zjistili závadu na tlakovém čidle. Je to napojené na konektor, který je mezi hlavou motoru a přepážkou předního okna. Bylo mi řečeno, že při výměně se musí rovněž měnit konektory, že zde časem dochází k přechodovému odporu a nové konektory k vůli lepší vodivosti jsou nějak lépe ošetřeny. Rozpojil jsem konektory a řádně vystříkal kontaktolem. Už víc jak půl roku OK. Pokud by Vám začaly kolísat otáčky a někdy došlo k úplnému zastavení motoru (530d) ,vyzkoušejte to, jde to poměrně snadno a nic to téměř nestojí. Vím, že to časem budu muset řešit,ale zatím vše v pohodě.
Napsal: stř 05.09.2007 10:52
od rosi
Napsal: stř 05.09.2007 17:35
od bmw530d
vstřiky jsou spravené (repas) a auto zas jede jak má.

cena byla skutečně 21500,-Kč s prací + 2roky záruka, doufám, že na delší dobu mám s investicema do mého povozu pokoj.

Napsal: stř 05.09.2007 18:54
od Vlasta
bmw530d píše:vstřiky jsou spravené (repas) a auto zas jede jak má.

cena byla skutečně 21500,-Kč s prací + 2roky záruka, doufám, že na delší dobu mám s investicema do mého povozu pokoj.

Máš na faktuře rozepsaný položky, který měnili?
Napsal: stř 05.09.2007 20:01
od bmw530d
je tam 6x špička vstřiku,6x diag. stolice, montáž +demontáž
Napsal: stř 05.09.2007 20:10
od Vlasta
bmw530d píše:je tam 6x špička vstřiku,6x diag. stolice, montáž +demontáž
Tak to jde, jestli dali záruku 2 roky, je to za hubičku.
Napsal: stř 05.09.2007 21:25
od airbone
bmw530d píše:je tam 6x špička vstřiku,6x diag. stolice, montáž +demontáž
Robili to priamo v BOSCH? Pre istotu si najdem najblizsi BOSCH servis v holandsku a zistim, co stoji taky repas. Niezeby mi to trebalo, ale pre pripad... vsak raz to urcite pride...
Napsal: stř 05.09.2007 22:03
od bmw530d
byl to přímo Bosh Service Diesel Frýdek-Místek