Stránka 2 z 2

Napsal: stř 15.08.2007 09:08
od Cardomain
Kaspi píše:A dokazes si predstavit kolik by si musel palit toho motorovyho oleje aby se stalo to co popisujes? :lol: By si mel vetsi spotrebuju oleje nez nafty :lol:


prave ze spotreba oleje v mem pripade je uplne minimalni!!

Napsal: stř 15.08.2007 16:25
od tds
Wolfi píše:Jsi si jistý že vyčištění váhy nemá vliv na přesnost jejího měření....já když jsem tu moji starou měnil byla tak zajebaná od černého mazutu, že jsem čekal, že se začne každou chvíli měnit na černé uhlí :lol:

Mám dojem že e36 taky nemá váhu vzduchu u tds je váha vzduchu až u e39.mám dojem že máš namysli EGR ventil ale ten v tomhle případě nemá nic co do činění s příznaky co popisuje kolega.

Napsal: stř 15.08.2007 16:27
od tds
Wolfi píše:
tds píše:Stejně se mi co se týče tahu a výkonu za tepla a studena chovala 325 TDS kvůly špatné Lambda sondě.....

??????? člověče to ti předpokládám řekli v servisu a zkásli tě o 5 litrů ne?a jenom ti vyměnily porezní hadičku do tlakoměru.(jen můj tip)od kdy má tds lamdasondu?


Já su kokot, myslel jsem samozřejmě váhu vzduchu...díky za opravu TDSi....

Projevovalo se to tak, že ráno než jsem ujel tak 8km tak jsem si musel dávat hodně majzla abych nebyl brzou silničního provozu. prostě to auto jelo jak 120LS mého dědy..... do kopce jsem musel uhnout ke krajnici aby mě Liazka jedoucí za mnou mohla ve 40 km/h předjet....Po výměně VÁHY VZDUCHU, jezdilo auto cca 2000km dobře a pak to začalo hulit jak na V3S na vojenských manévrech. Spravily to 4000kč za kompletní vyčištění sání, vstřiků a nastavení čerpadla a turba na které nikdo do té doby (150000km) nešáhl......od té doby jedí auto zase jak z praku......

PS: Jinak, borec říkal že vstřiky tam tu naftu nestříkali nýbrž ukapávali, takže jsem měl být rád že nemám TDi, protože bych už měl údajně na 100% podpálené ventily......[/quote]
ne podpálené ventily ale propálené písty!! :!: pokud netěsní vstřiky.

Napsal: čtv 16.08.2007 13:59
od Wolfi
tds píše:
Wolfi píše:Jsi si jistý že vyčištění váhy nemá vliv na přesnost jejího měření....já když jsem tu moji starou měnil byla tak zajebaná od černého mazutu, že jsem čekal, že se začne každou chvíli měnit na černé uhlí :lol:

Mám dojem že e36 taky nemá váhu vzduchu u tds je váha vzduchu až u e39.mám dojem že máš namysli EGR ventil ale ten v tomhle případě nemá nic co do činění s příznaky co popisuje kolega.


No budeš se muset smířit s tím, že v E36 TDS Váha vzduchu je ... viz kalalog Autokelly, Elit apod.

A né že by ty vstřiky netěsnily, to oni byly zajebané a zacpané solidně....servisák mě podezíral, že jezdím na fritovací olej..... :lol:

Napsal: čtv 16.08.2007 14:18
od tds
Wolfi píše:
tds píše:
Wolfi píše:Jsi si jistý že vyčištění váhy nemá vliv na přesnost jejího měření....já když jsem tu moji starou měnil byla tak zajebaná od černého mazutu, že jsem čekal, že se začne každou chvíli měnit na černé uhlí :lol:

Mám dojem že e36 taky nemá váhu vzduchu u tds je váha vzduchu až u e39.mám dojem že máš namysli EGR ventil ale ten v tomhle případě nemá nic co do činění s příznaky co popisuje kolega.


No budeš se muset smířit s tím, že v E36 TDS Váha vzduchu je ... viz kalalog Autokelly, Elit apod.

A né že by ty vstřiky netěsnily, to oni byly zajebané a zacpané solidně....servisák mě podezíral, že jezdím na fritovací olej..... :lol:

píšu že mám dojem ne že to tak je.ale e34 každopádně nemá.

Napsal: pát 17.08.2007 06:24
od gyrous
??? to snad nemyslíš vážně co tu píšeš?? jakej snímač?jaký zatuhlý olej clověče? olej není sádlo!!!když se olej dostane do sání tak teda nedojde k přepálení ventilů to teda ne,pokud už podpálené nejsouv sacím traktu je pouze čidlo teploty nasávaného vzduchu a to meří teplotu stejně ať je od oleje nebo ne.jelikož vzduch proudící kolem čidla ho samožrejmě od větších nánosů oleje čistí.Jak chceš spravit setrvačník???a proč???No jo milej zlatej vyhodil jsi 25 litrů protože jsi nedodržel to co jsem ti psal tady já, kdyby jsi si nechal udělat kompletní diagnostiku jak píšu tady kolegovi tak přesně zjistíš kde je chyba.
To gyrous: gyrous nemá to tvé auto zelenou metalízu a není to sedan?[/quote]

Už jsi viděl, aby z turba tekl čistý olej? Mě teda ne. 8O
Podpálený ventily či přepálený, chyba volby slova, určitě víš o čem mluvím. A když je to takový humus co pouští turbo, tak se na těch ventilech stopro nějaký mikročástečky usadí.
I kdyby to mělo být čidlo teploty vzduchu. Vyčistit sání, uvidí jak to poletí a na jak dlouhou dobu. A navíc úplně jsem zapoměl a mohls to připomenout, je tam ventil ještě před sáním, který se samozřejmě tím sajratem taky zanese, pokud pouští turbo olej, ten bude dobré profouknout.
Pokud to trošku teče u čerpadla, tak to jsou asi špatné rozvody motoru, hlavně to není čerpadlem, mě mystifikovaly snad všechny servisy na ostravsku jako je AutoVálek, Sotea, Bosh Frýdek a já cáloval 25t. :cry:
Na setrvačníku je jakýsi systém, kterým se řídí snímač otáček, jestli je v pohodě celý setrvačník, dalo by se to ještě pořešit s tím snímačem jinač. Protože setrvačník stojí majlant a samotný snímač asi 5t. A mám podezření, že zpomalená reakce plynu dělá právě setrvačník. Osobně jsem se setkal s TDSem, který měl plyn úplně v pořádku a jel do otáček jak má a né zpomaleně.
Auto mám zelený a je Touring, nevěděl jsem, že jsi z ostravska? 8O

Napsal: pát 17.08.2007 07:19
od tds
Ne ne nejsem,ale jednou jsem spravoval tady u nás jedno tds a tomu klukovi jsem poradil aby to radši poslal do světa protože jen do motoru by byli investice cca.60tis jen za díly.on to udělal a šlo právě někam navrch kolem ostravy.ale to byl sedan takže to vono není.
Na setrvačníku vůbec nic není,je tam pouze čidlo otáček a na setrváku takový plíšek jen aby čidlo vidělo otočku motoru..tím to v žádném případě nebude!bez toho by ti to vůbec nejelo.!Tohle vůbec neřeš!!!!!
V sání je pouze egr ventil.
Zpomalené na reakce plynu?těžko říct můžeš dělat závěry když je vše 100% nastaveno včetně čerpadla vstřiků rozvodů a po kontrole všech čidel.potom můžeš dělat závěry co je a co není.v tvém případě je to bohužel nemožné.

Napsal: pát 17.08.2007 20:06
od Kaspi
gyrous píše:Už jsi viděl, aby z turba tekl čistý olej? Mě teda ne. 8O
Podpálený ventily či přepálený, chyba volby slova, určitě víš o čem mluvím. A když je to takový humus co pouští turbo, tak se na těch ventilech stopro nějaký mikročástečky usadí.
I kdyby to mělo být čidlo teploty vzduchu. Vyčistit sání, uvidí jak to poletí a na jak dlouhou dobu. A navíc úplně jsem zapoměl a mohls to připomenout, je tam ventil ještě před sáním, který se samozřejmě tím sajratem taky zanese, pokud pouští turbo olej, ten bude dobré profouknout.
Pokud to trošku teče u čerpadla, tak to jsou asi špatné rozvody motoru, hlavně to není čerpadlem, mě mystifikovaly snad všechny servisy na ostravsku jako je AutoVálek, Sotea, Bosh Frýdek a já cáloval 25t. :cry:
Na setrvačníku je jakýsi systém, kterým se řídí snímač otáček, jestli je v pohodě celý setrvačník, dalo by se to ještě pořešit s tím snímačem jinač. Protože setrvačník stojí majlant a samotný snímač asi 5t. A mám podezření, že zpomalená reakce plynu dělá právě setrvačník. Osobně jsem se setkal s TDSem, který měl plyn úplně v pořádku a jel do otáček jak má a né zpomaleně.
Auto mám zelený a je Touring, nevěděl jsem, že jsi z ostravska? 8O


To chces jako rict,ze kdyz spalis do 1L oleje na 10000Km tak ti hrozi spaleni ventilu 8O :) Pochybyju ze saze a olej ma sanci zanechat nakej otisk na tvrdym sedle ventilu.Na EGR ventilu se po najeti hodne kilometru udela cernej maz.Pres ventil se vraci cast vyfukovych plynu ktery se znova spalujou.Usazujou se tam saze ze spalin a olej,ale nic co by zabranilo jeho funkci.Ten ventil otviraji vyfukovy spaliny,tycka zmackne membranu ve ventilu a cidlo to zaznamena.Pokud ti ten EGR ventil tak lezi v zaludku tak ho zaslep :D A co se tyka sani,to bude trochu od oleje vzdycky,ale jinak se tam nema sanci naka extra silna vrstva udrzet,si skus vytocit motor k 5000 a vraz ruku do sani.Te sezere i s botama :lol:
A co si jako mam predstavit pod touhle vetou?
Pokud to trošku teče u čerpadla, tak to jsou asi špatné rozvody motoru.To snad nemyslis vazne? 8O

Napsal: sob 18.08.2007 14:56
od tds
naprostý souhlas s Kaspim! mám takhle oči když to čtu,a s tím tekoucím čerpadlem mi došel dech! :D :D 8O
akorát že EGR-ko otvírá podtlak přes el.mag.ventil

Napsal: sob 18.08.2007 15:16
od Kaspi
tds píše:naprostý souhlas s Kaspim! mám takhle oči když to čtu,a s tím tekoucím čerpadlem mi došel dech! :D :D 8O
akorát že EGR-ko otvírá podtlak přes el.mag.ventil


No v ty bance u EGR ventilu je membrana kterou zmackne tycka co je v ty roure pred sanim naproti privodu vejfukovejch spalin.Tlak bude ve vejfuku asi dost velkej na to aby ji zmacknul a z ty banky vede hadicka kde ta membrana vytvori tlak a prenese to na cidlo(cernou kosticku) a pocitac dostane info ze je to otevreny,aspon tak sem to pochopil ja. :oops:

Napsal: sob 18.08.2007 16:35
od tds
Kaspi píše:
tds píše:naprostý souhlas s Kaspim! mám takhle oči když to čtu,a s tím tekoucím čerpadlem mi došel dech! :D :D 8O
akorát že EGR-ko otvírá podtlak přes el.mag.ventil


No v ty bance u EGR ventilu je membrana kterou zmackne tycka co je v ty roure pred sanim naproti privodu vejfukovejch spalin.Tlak bude ve vejfuku asi dost velkej na to aby ji zmacknul a z ty banky vede hadicka kde ta membrana vytvori tlak a prenese to na cidlo(cernou kosticku) a pocitac dostane info ze je to otevreny,aspon tak sem to pochopil ja. :oops:

ne ne otvirá to podtlak,při určitých otáčkách to elektr.otevře podtlak a tím otevře egerko

Napsal: sob 18.08.2007 17:29
od Player1
Jojo, přesně tak. A zkoušel jste už někdo jestli jde poznat rozdíl když je EGR zaslepenej? jede to líp? :lol: Teoreticky by mohlo, ale stejně jen nepatrně. Já jsem to zkoušel a žádnej rozdíl jsem nepoznal.

Napsal: pon 20.08.2007 05:10
od gyrous
Pokud ti ten EGR ventil tak lezi v zaludku tak ho zaslep :D [/quote]

8O Tak to zkus, já to zkusil a má to menší tah od vyšších otáček.

A co se tyka sani,to bude trochu od oleje vzdycky,ale jinak se tam nema sanci naka extra silna vrstva udrzet,si skus vytocit motor k 5000 a vraz ruku do sani.

Jo a mám ruku špinavou jak po pětihodinové práci. :? A jak vypnu motor tak to tam zůstane do opětovného nastartování a zahřátí.

Pokud to trošku teče u čerpadla, tak to jsou asi špatné rozvody motoru.To snad nemyslis vazne? 8O[/quote]

A jak to vysvětlíš, pod pojmem teče nafta pod čerpadlem ze strany rozvodů.

Napsal: pon 20.08.2007 22:44
od Kaspi
gyrous píše:Pokud ti ten EGR ventil tak lezi v zaludku tak ho zaslep :D


8O Tak to zkus, já to zkusil a má to menší tah od vyšších otáček.

A co se tyka sani,to bude trochu od oleje vzdycky,ale jinak se tam nema sanci naka extra silna vrstva udrzet,si skus vytocit motor k 5000 a vraz ruku do sani.

Jo a mám ruku špinavou jak po pětihodinové práci. :? A jak vypnu motor tak to tam zůstane do opětovného nastartování a zahřátí.

Pokud to trošku teče u čerpadla, tak to jsou asi špatné rozvody motoru.To snad nemyslis vazne? 8O[/quote]

A jak to vysvětlíš, pod pojmem teče nafta pod čerpadlem ze strany rozvodů.[/quote]



Jak muzes vedet,ze to ma mensi tah ve vysokejch otackach,kdyz ta tvoje mrtvola jede v nouzaku? Nebo uz se ti to rozjezdilo. A proc to teda ma kazdej druhej zaslepenej? Asi aby mu to hur jelo? :lol: Jenom to vraci cast spalin z vejfuku kvuli emisim.Takze kdyz tam pude ve vysokejch otackach jen cistej vzduch od turba,tak to nemuze ject hur. No nevim co ty mas za sracky v sani,ale ja ho mam lehce cerny od oleje a sazi z EGR. Kdybych ho cistil tak budu mit ruce spinavy taky,cisty to sani nikdy nebude tak uz to pochop :roll: Jestli si myslis,ze ho celej den budes lestit zubnim kartackem a bude se ti to po projizdce porad lesknout jako psi kule,tak ses blazen.Nekde sem cet,ze mas novy turbo,ano i novy turbo pousti olej(a olej bude vdycky hnusnej cernej i kdyz ho vymenis,dostavej se do nej saze,to je proste diesel)
Tece nafta zespoda na cerpadle ze strany rozvodu.Nechapu co na tom chces vysvetlovat,to v ty vete je jasne napsany ne? :D
Tece ti cerpadlo,ale to prece neznamena,ze sou spatny rozvody.
Rozvody budou spatny,kdyz budes mit hodne najeto cca 500000km+ a vytahaj se retezy,napinaky uz tolik netahnou,ozubeny kola se taky trosku ocesaj a muze to skocit o zub a je to vlastne porad navzajem blbe nastaveny,protoze sou volny retezy.Sem tak procital tvoje problemy s motorem a divim se,ze si hned nesehnal nakej jinej z bouracky,mohl si uz ted vesele vrcet.Plno dobrejch rad ti dal uz kdysi TDS,ale ty si porad meles svou a nedas si rict,tak ses tam kde ses.

Napsal: úte 21.08.2007 07:00
od gyrous
Jak muzes vedet,ze to ma mensi tah ve vysokejch otackach,kdyz ta tvoje mrtvola jede v nouzaku?

Moje mrtvola jezdí teď jak je zde popsané, studené netahá, hádá se, při zvýšení otáček se auto roztřepe, asi rozvody :oops: .
Teplé nestartuje, tehdy jsem psal, že jsem na to vymyslel takový fígl abych nastartoval ihned. Proto mu doporučuju, že at se vyprdne na čerpadlo, že to tím není, jak zde někteří poučují a přeskočí to co jsem zbytečně vyměnil a dal 25t a vrhne se na rozvody a typickou údržbu jako filtry olej.

A proc to teda ma kazdej druhej zaslepenej?
Mě to například v Bosh servise zaslepili automaticky s opravou...
Asi aby mu to hur jelo? :lol: Jenom to vraci cast spalin z vejfuku kvuli emisim.
Tak tomu vůbec nerozumím, to znamená, když ten ventil není zaslepený, tak mi tam bude turbo hnát spaliny do sání kvůli emisím, nebo jak?

Jestli si myslis,ze ho celej den budes lestit zubnim kartackem a bude se ti to po projizdce porad lesknout jako psi kule,tak ses blazen.
V servise doporučili, že to mám občas profouknout.

Napsal: úte 21.08.2007 07:54
od tds
pokud se motor hádá tak to není rozvodama,ale máš v hajzlu vstřiky.nech si je zkontrolovat,uvidíš!rozvody nech až nakonec,pokud si je necháš dělat v servisu tak za to vyvalíš 30tis.