Stránka 2 z 2
Napsal: stř 15.08.2007 14:26
od Bruno75
mike525 píše:Ne to ne, ale kdyz se nehlidam (pres ten maly volant nevidim na budiky) tak se mi uz parkart stalo ze mi to radilo i "6" ku....

A to aký máš automat?! Neviem o tom, že by sa do e34 dával 6-rýchlostný.
BTW ja mám v aute Steptronic (5-rýchlostný) a neviem ako by som ho prinútil radit len po "4", jedine že by som ho prepol do manual modu a radil si všetko ručne (fajn zábava na horské cesty, ale v meste ma to neba)
Napsal: čtv 16.08.2007 13:31
od mike525
Bruno75 píše:mike525 píše:Ne to ne, ale kdyz se nehlidam (pres ten maly volant nevidim na budiky) tak se mi uz parkart stalo ze mi to radilo i "6" ku....

A to aký máš automat?! Neviem o tom, že by sa do e34 dával 6-rýchlostný.
BTW ja mám v aute Steptronic (5-rýchlostný) a neviem ako by som ho prinútil radit len po "4", jedine že by som ho prepol do manual modu a radil si všetko ručne (fajn zábava na horské cesty, ale v meste ma to neba)
Ona to samozrejme neni 6ka a automat je 5ti rychlostni(5HP18)... Vpodstate jde o to, ze automat si postupne zaradi 1,2,3,4,5 a potom zamkne "chleba"(prevodnik krout. momentu) a otacky klesnou jako pri razeni takze to vypada jako 6ka ...
zacal jsem tomu rikat 6ka tehdy, kdyz jeden znamy koupil 525 M20 se 4kv. prevodovkou(4HP22) a proste si nenechal vysvetlit ze ho prodavajici ojebal a ze ma 4kv.. ne, on tam napocita 5rychlosti a hotovo
Tak od te doby mi automat radi "6ku" ..
PS: proto i v predchozim prispevku ty uvozovky..
Napsal: čtv 16.08.2007 13:37
od mike525
Bruno75 píše:mike525 píše:Ne to ne, ale kdyz se nehlidam (pres ten maly volant nevidim na budiky) tak se mi uz parkart stalo ze mi to radilo i "6" ku....

A to aký máš automat?! Neviem o tom, že by sa do e34 dával 6-rýchlostný.
BTW ja mám v aute Steptronic (5-rýchlostný) a neviem ako by som ho prinútil radit len po "4", jedine že by som ho prepol do manual modu a radil si všetko ručne (fajn zábava na horské cesty, ale v meste ma to neba)
Jeste dodatek.. klasickyautomat (ne steptronic) ma krom 3 rezimu (sport, zima,ekono) moznost zaradit 3 rychlostni stupne (4,3,2) kdy pri 4 nezaradi vic jak 4ku, pri 3 nezaradi vic jak 3ku atd.. a nezaradi a nezaradi a muzes ho tocit i do cerveneho

Napsal: čtv 16.08.2007 13:53
od Bruno75
jj díky za vysvetlenie

Inak, drobnosť na okraj, snažím sa jazdiť ako si mi poradil, t.j. na semafore nechávam stále D, je to pre prevodovku asi fakt lepšie. Všimol som si ale, že keď stojím s naštartovaným motorom a zaradeným D stúpa mi relatívne rýchlo spotreba podľa BC, aj keď okamžitá je samozrejme na nule. Vie niekto prečo? U druhého auta (Opel Astra 1.6i - benzín) mi comp pri rýchlosti do 15 km/h ukazuje spotrebu v l/hod a nad 15 km/h samozrejme v l/100 km. Pri stojacom aute je spotreba cca 0,7-0,9 l/hod. Predpokladám, že aj Bawo ma pri státí s naštertovaným motorom približne rovnakú spotrebu. Myslíte, že u Bawa môže takéto státie natoľko zvyšovať spotrebu?
Napsal: čtv 16.08.2007 15:25
od mike525
Bruno75 píše:jj díky za vysvetlenie

Inak, drobnosť na okraj, snažím sa jazdiť ako si mi poradil, t.j. na semafore nechávam stále D, je to pre prevodovku asi fakt lepšie. Všimol som si ale, že keď stojím s naštartovaným motorom a zaradeným D stúpa mi relatívne rýchlo spotreba podľa BC, aj keď okamžitá je samozrejme na nule. Vie niekto prečo? U druhého auta (Opel Astra 1.6i - benzín) mi comp pri rýchlosti do 15 km/h ukazuje spotrebu v l/hod a nad 15 km/h samozrejme v l/100 km. Pri stojacom aute je spotreba cca 0,7-0,9 l/hod. Predpokladám, že aj Bawo ma pri státí s naštertovaným motorom približne rovnakú spotrebu. Myslíte, že u Bawa môže takéto státie natoľko zvyšovať spotrebu?
Jj,to je normalni, protoze ikdyz stojis ma prevodovka stale zarazenou 1(snazi se rozjet kola na kterych ty stojis brzdou) a motor je v zaberu (vpodstate pridal plyn aby dorovnal otacky aby nezdechul-vyssi spotreba).. Teprve az vyradis na N tak tam je neutral a prevodovka neklade motoru zadny odpor a ten jede "naprazdno" - tzn. spotrebuje jen to co ho udrzi pri zivote na volnobeh
Ja mam pri stojicim aute a zarazenem D okamzitou myslim 1,4 nebo 1,5l/h
Napsal: pon 20.08.2007 12:21
od Pavel H
Davat N nebo P na krizovatce pri kratkodobem stani se nedoporucuje. Prevodovka pak neni tlakovana olejem a trpi. To je lepsi vypnout motor - treba pri cekani na zeleznicnim prejezdu. Stejne tak po nastartovani je nesmysl okamzite rvar R nebo D. Prevodovka potrebuje par sekund na natlakovani.
Napsal: stř 12.09.2007 20:58
od k2
Tak, zítra jedu měnit olej v automatu....ty prodlevy při řazení ve stoupání atd. ...nějak se mi to nezdá
Příklad:
Vyjedu na zahradě ze stodoly mám navolené D jedu z mírného kopečku...zastavím....navolím R a čekám a čekám....(5-6 sec)než cítím záběr. Na rovině je ten čas poloviční.
V tom automatu bude 100% málo oleje.
Nebo dnes: Potřeboval jsem rychle předjet...pedál plynu zabořil do podlahy...převodovka podle otáček podřadila dva kvalty dolů....auto na 2sec. zabralo a najednou v tom záběru převodovka po těch 2 sec. nepochopitelně opět zařadila dva kvalty nahoru

, jakoby ten olej v té převodovce chyběl kde zrovna měl být nebo co. A na přístrojovce kde svítí navolený režim a sport nebo ekonom to zhaslo a nic tam nepsalo.
Po nastartování opět normál svíti a ukazuje režim.
Auto bude po výměně v pátek, tak jsem zvědavý.
K2
Napsal: čtv 13.09.2007 13:10
od ajfel
zkus jeste vycistit ten bazmek, co snima polohu radici paky ... dostanes se k tomu zvrchu .. shodis vrsek paky, sundas kryt pod pakou apak ti bude vsechno jasne ...
ja to mel pekne zaprane ... prachem ..
i kdyz .. je divne, ze zhaslo i info o zpusobu razeni (S-E-*)
petr
Napsal: čtv 13.09.2007 16:55
od k2
Prostě to dva kvalty podřadilo, zátah.....2 sec. a převodovka zařadila zase dva kvalty nahoru

No a prostě to zhaslo režim i styl.
Dnes odpoledne jsem auto dovezl do BMW Opava u Globusu, ten technik do toho sedl popjížděl dopředu a dozadu a říkal že se mu zdá všechno v nejlepším pořádku. Zítra tomu udělají diagnostiku a jak jsem mu popisoval co to dělá ve stoupání, říkal že v ní asi bude málo oleje.
Tak jsem napnutý jako struna.
Ještě jsem mu popisoval jak se chová automat na 750iL proti v iXku, že ty záběry jsou daleko rychlejší a on na to řekl že oni mají taky 750i a že se to chová stejně.....tak asi pro "Uhlobarony" BMW dělalo lepší převodovky , či co...
Zdar K2
Napsal: pát 14.09.2007 08:25
od ajfel
nezdrzuj techniky v LGD svym autem

maji se hrabat v mem, ktere tam je uz s prestavkama druhy tyden

(celkem cisteho casu 8dni

myslim ted e30 ... nejede, skube, blbne a furt nevi, cim to je ..

rozebrali a promerili uz snad vsechno ..
drzim palce, at to vyresi olej
mozna se tam dnes stavim podivat .. tak se Ti mrknu na auto

zalezi, jestl ipojedem odpoledne do mesta (jestli bude hlidani decek

a jestli to tam jeste budes mit

Napsal: pát 14.09.2007 20:28
od k2
Vše vyřešeno !
Kluci vyměnili olej v automatu, udělali diagnostiku, vše OK.
Při cestě domů jsem otestoval všechny režimy i kickdowny a paráda, myslel jsem, že sedím v jiném autě...
Prodlevy už nejsou.
BMW servis Opava doporučuju, konečně jsem měl dojem že někdo ví co dělá.
Cena za výměnu i s fitrem 1700 kč- diagnostiku jsem měl grátis, protože mi to nenapsal do cenové nabídky, kterou posílali emailem předem...chtěl jsem ji zaplatit ale nechtěl protože byla domluvená cena předem.....prostě slušní, vstřícní...ještě teď jsem v šoku
A aby toho nebylo málo tak na prodejně mají Ferrari tak jsem ho pořádně okoukl
Zdar K2
Napsal: stř 19.09.2007 13:00
od ajfel
no super, je fajn, ze Ti pomohli a vyresilo se to
Ferrari je majitele servisu ... nez ho M3maniac koupi ...
... moje auto uz je tam 2 tydny, kurna, furt nemuzou prijit na to, proc to nejede
edit: vcera na to prisli, auto jezdi

huraaaaaaaaaaaa

jeste jsem zvedav na cenu .. pry to nebude urcite hodinovka, ze bych se nedoplatil ...

nicmene, auto jede .. coz je super
