Stránka 2 z 2

Napsal: stř 15.08.2007 14:26
od Bruno75
mike525 píše:Ne to ne, ale kdyz se nehlidam (pres ten maly volant nevidim na budiky) tak se mi uz parkart stalo ze mi to radilo i "6" ku.... :twisted:
A to aký máš automat?! Neviem o tom, že by sa do e34 dával 6-rýchlostný.
BTW ja mám v aute Steptronic (5-rýchlostný) a neviem ako by som ho prinútil radit len po "4", jedine že by som ho prepol do manual modu a radil si všetko ručne (fajn zábava na horské cesty, ale v meste ma to neba)

Napsal: čtv 16.08.2007 13:31
od mike525
Bruno75 píše:
mike525 píše:Ne to ne, ale kdyz se nehlidam (pres ten maly volant nevidim na budiky) tak se mi uz parkart stalo ze mi to radilo i "6" ku.... :twisted:
A to aký máš automat?! Neviem o tom, že by sa do e34 dával 6-rýchlostný.
BTW ja mám v aute Steptronic (5-rýchlostný) a neviem ako by som ho prinútil radit len po "4", jedine že by som ho prepol do manual modu a radil si všetko ručne (fajn zábava na horské cesty, ale v meste ma to neba)
Ona to samozrejme neni 6ka a automat je 5ti rychlostni(5HP18)... Vpodstate jde o to, ze automat si postupne zaradi 1,2,3,4,5 a potom zamkne "chleba"(prevodnik krout. momentu) a otacky klesnou jako pri razeni takze to vypada jako 6ka ...
zacal jsem tomu rikat 6ka tehdy, kdyz jeden znamy koupil 525 M20 se 4kv. prevodovkou(4HP22) a proste si nenechal vysvetlit ze ho prodavajici ojebal a ze ma 4kv.. ne, on tam napocita 5rychlosti a hotovo :D
Tak od te doby mi automat radi "6ku" ..
PS: proto i v predchozim prispevku ty uvozovky..

Napsal: čtv 16.08.2007 13:37
od mike525
Bruno75 píše:
mike525 píše:Ne to ne, ale kdyz se nehlidam (pres ten maly volant nevidim na budiky) tak se mi uz parkart stalo ze mi to radilo i "6" ku.... :twisted:
A to aký máš automat?! Neviem o tom, že by sa do e34 dával 6-rýchlostný.
BTW ja mám v aute Steptronic (5-rýchlostný) a neviem ako by som ho prinútil radit len po "4", jedine že by som ho prepol do manual modu a radil si všetko ručne (fajn zábava na horské cesty, ale v meste ma to neba)
Jeste dodatek.. klasickyautomat (ne steptronic) ma krom 3 rezimu (sport, zima,ekono) moznost zaradit 3 rychlostni stupne (4,3,2) kdy pri 4 nezaradi vic jak 4ku, pri 3 nezaradi vic jak 3ku atd.. a nezaradi a nezaradi a muzes ho tocit i do cerveneho :twisted:

Napsal: čtv 16.08.2007 13:53
od Bruno75
jj díky za vysvetlenie :) Inak, drobnosť na okraj, snažím sa jazdiť ako si mi poradil, t.j. na semafore nechávam stále D, je to pre prevodovku asi fakt lepšie. Všimol som si ale, že keď stojím s naštartovaným motorom a zaradeným D stúpa mi relatívne rýchlo spotreba podľa BC, aj keď okamžitá je samozrejme na nule. Vie niekto prečo? U druhého auta (Opel Astra 1.6i - benzín) mi comp pri rýchlosti do 15 km/h ukazuje spotrebu v l/hod a nad 15 km/h samozrejme v l/100 km. Pri stojacom aute je spotreba cca 0,7-0,9 l/hod. Predpokladám, že aj Bawo ma pri státí s naštertovaným motorom približne rovnakú spotrebu. Myslíte, že u Bawa môže takéto státie natoľko zvyšovať spotrebu?

Napsal: čtv 16.08.2007 15:25
od mike525
Bruno75 píše:jj díky za vysvetlenie :) Inak, drobnosť na okraj, snažím sa jazdiť ako si mi poradil, t.j. na semafore nechávam stále D, je to pre prevodovku asi fakt lepšie. Všimol som si ale, že keď stojím s naštartovaným motorom a zaradeným D stúpa mi relatívne rýchlo spotreba podľa BC, aj keď okamžitá je samozrejme na nule. Vie niekto prečo? U druhého auta (Opel Astra 1.6i - benzín) mi comp pri rýchlosti do 15 km/h ukazuje spotrebu v l/hod a nad 15 km/h samozrejme v l/100 km. Pri stojacom aute je spotreba cca 0,7-0,9 l/hod. Predpokladám, že aj Bawo ma pri státí s naštertovaným motorom približne rovnakú spotrebu. Myslíte, že u Bawa môže takéto státie natoľko zvyšovať spotrebu?
Jj,to je normalni, protoze ikdyz stojis ma prevodovka stale zarazenou 1(snazi se rozjet kola na kterych ty stojis brzdou) a motor je v zaberu (vpodstate pridal plyn aby dorovnal otacky aby nezdechul-vyssi spotreba).. Teprve az vyradis na N tak tam je neutral a prevodovka neklade motoru zadny odpor a ten jede "naprazdno" - tzn. spotrebuje jen to co ho udrzi pri zivote na volnobeh
Ja mam pri stojicim aute a zarazenem D okamzitou myslim 1,4 nebo 1,5l/h

Napsal: pon 20.08.2007 12:21
od Pavel H
Davat N nebo P na krizovatce pri kratkodobem stani se nedoporucuje. Prevodovka pak neni tlakovana olejem a trpi. To je lepsi vypnout motor - treba pri cekani na zeleznicnim prejezdu. Stejne tak po nastartovani je nesmysl okamzite rvar R nebo D. Prevodovka potrebuje par sekund na natlakovani.

Napsal: stř 12.09.2007 20:58
od k2
Tak, zítra jedu měnit olej v automatu....ty prodlevy při řazení ve stoupání atd. ...nějak se mi to nezdá

Příklad:

Vyjedu na zahradě ze stodoly mám navolené D jedu z mírného kopečku...zastavím....navolím R a čekám a čekám....(5-6 sec)než cítím záběr. Na rovině je ten čas poloviční.
V tom automatu bude 100% málo oleje.

Nebo dnes: Potřeboval jsem rychle předjet...pedál plynu zabořil do podlahy...převodovka podle otáček podřadila dva kvalty dolů....auto na 2sec. zabralo a najednou v tom záběru převodovka po těch 2 sec. nepochopitelně opět zařadila dva kvalty nahoru :roll: , jakoby ten olej v té převodovce chyběl kde zrovna měl být nebo co. A na přístrojovce kde svítí navolený režim a sport nebo ekonom to zhaslo a nic tam nepsalo.
Po nastartování opět normál svíti a ukazuje režim.

Auto bude po výměně v pátek, tak jsem zvědavý.

K2

Napsal: čtv 13.09.2007 13:10
od ajfel
zkus jeste vycistit ten bazmek, co snima polohu radici paky ... dostanes se k tomu zvrchu .. shodis vrsek paky, sundas kryt pod pakou apak ti bude vsechno jasne ...
ja to mel pekne zaprane ... prachem ..

i kdyz .. je divne, ze zhaslo i info o zpusobu razeni (S-E-*)

petr

Napsal: čtv 13.09.2007 16:55
od k2
Prostě to dva kvalty podřadilo, zátah.....2 sec. a převodovka zařadila zase dva kvalty nahoru :roll: No a prostě to zhaslo režim i styl.

Dnes odpoledne jsem auto dovezl do BMW Opava u Globusu, ten technik do toho sedl popjížděl dopředu a dozadu a říkal že se mu zdá všechno v nejlepším pořádku. Zítra tomu udělají diagnostiku a jak jsem mu popisoval co to dělá ve stoupání, říkal že v ní asi bude málo oleje.

Tak jsem napnutý jako struna. :?

Ještě jsem mu popisoval jak se chová automat na 750iL proti v iXku, že ty záběry jsou daleko rychlejší a on na to řekl že oni mají taky 750i a že se to chová stejně.....tak asi pro "Uhlobarony" BMW dělalo lepší převodovky , či co... :D

Zdar K2

Napsal: pát 14.09.2007 08:25
od ajfel
nezdrzuj techniky v LGD svym autem :) maji se hrabat v mem, ktere tam je uz s prestavkama druhy tyden :( (celkem cisteho casu 8dni :(
myslim ted e30 ... nejede, skube, blbne a furt nevi, cim to je .. :(
rozebrali a promerili uz snad vsechno ..

drzim palce, at to vyresi olej :)

mozna se tam dnes stavim podivat .. tak se Ti mrknu na auto :)
zalezi, jestl ipojedem odpoledne do mesta (jestli bude hlidani decek :)
a jestli to tam jeste budes mit :)

Napsal: pát 14.09.2007 20:28
od k2
Vše vyřešeno ! :P

Kluci vyměnili olej v automatu, udělali diagnostiku, vše OK.

Při cestě domů jsem otestoval všechny režimy i kickdowny a paráda, myslel jsem, že sedím v jiném autě... :D
Prodlevy už nejsou.

BMW servis Opava doporučuju, konečně jsem měl dojem že někdo ví co dělá.
Cena za výměnu i s fitrem 1700 kč- diagnostiku jsem měl grátis, protože mi to nenapsal do cenové nabídky, kterou posílali emailem předem...chtěl jsem ji zaplatit ale nechtěl protože byla domluvená cena předem.....prostě slušní, vstřícní...ještě teď jsem v šoku 8O
A aby toho nebylo málo tak na prodejně mají Ferrari tak jsem ho pořádně okoukl :P
Zdar K2

Napsal: stř 19.09.2007 13:00
od ajfel
no super, je fajn, ze Ti pomohli a vyresilo se to :)

Ferrari je majitele servisu ... nez ho M3maniac koupi ... :D

... moje auto uz je tam 2 tydny, kurna, furt nemuzou prijit na to, proc to nejede :(

edit: vcera na to prisli, auto jezdi :) huraaaaaaaaaaaa :D
jeste jsem zvedav na cenu .. pry to nebude urcite hodinovka, ze bych se nedoplatil ... :(
nicmene, auto jede .. coz je super :)