Zdar,
na radu Ajfela budu vše popisovat na původním tématu.
Je za mnou necelých 1500km soužití s iX a popíšu plusy a mínusy každodenního provozu.
Líbí se mi poddajný a pohodlný podvozek, lehké řízení (zvláštní psát to o BMW). IX-ko je prostě pohodlný kočár. Nejlíp se cítí v režimu Ekonom a když se autu podvolíte, bude s vámi konějšivě pohupovat, pohoda, klídek.
V režimu Sport mu to evidentně nesvědčí. Auto se snaží, ale funí jak lokomotiva a chová se jako slon v porcelánu. Zvolte E, klídek a vůz vám ukáže své kvality, kultivovanost, komfort a bude se o vás starat jako váš bodygard. Myslím že to tak u BMW zamýšleli a auto tak i bylo asi navrhováno, jako auto do nepohody.
Taky se mi zdá, že první tři rychlostní stupně, jsou víc zpřevodovány do lehka.(asi redukce

)
Z komfortní výbavy nejvíc používám klimu, el. nastavitelnou bederní opěrku- pro nás vysoké super věc. Večer cestou z práce ji nastavím na max. a podepřu svá bolavá záda- nádhera, lednici- je fajn mít po ruce v létě něco studeného.
Prostě jak jsem napsal výše- auto do nepohody.
No a teď mínusy:
Občas mi chybí víc výkonu. Tehdy v BMW tomu měli dát tak o 50 Ps víc a bylo by to akorát. V rychlostech kolem 50-80 km/h je to auto skutečně líné, hlavně ho rozpohybovat, ale to je daň 4x4 a automatu, váhy. Myslím si , že v zimě to uvidím určitě jinak.
Další věc která mi vadí, někomu to bude připadat směšné, jsou to zpětné zrcátka. Pokaždé co do auta ráno sednu vždy je začnu seřizovat, mám pocit že v nich moc nevidím, nebo jsou málo panoramatická, nevím, ale ty starší byli určitě lepší.
Ještě o jedné věci se chci zmínit a tím je motor. Ty dvouventily co jsem měl předtím (M20,M30) jsou proti M50 jako motory do traktoru. Fakt!
M50-sametový kultivovaný chod, nádhera.
Spotřebu jsem měřil několikrát dotankováním do plna a pohybovala se v rozmezí 8,7-11la to jsem jezdil normálně, nesnažil jsem se jezdit na spotřebu. Na to že tahá 4x4 a automat je to krása.
Příště až budu mít čas, tak napíšu závady a odstranění.
Zdar K2