Stránka 2 z 3
Napsal: pát 13.07.2007 00:36
od Demostenes
Vlasta píše:U E39 se adaptace ŘJ motoru popř. i automatu odpojením baterky nevyresetuje.
Coz teda potvrzuje moji domnenku, ze jde jen o nejaky "reset".
Napsal: pát 13.07.2007 09:47
od airbone
uz ste aj mna poplietli, vsetko su len domienky, ale nic naisto..... Ja osobne nevidim dovod preco by sa malo nieco resetovat alebo menit SW. Podla mojho nazoru staci vymenit vahu a hotovo, no a samozrejme vymazat pamat zavad. Ale cakam na servisne prirucky pre BMW, ktore mi maju prist kazdu chvilu, tak tam sa dozviem viac a dam vediet naisto, co sa robi v pripade vymeny vahy.
Napsal: pát 13.07.2007 10:28
od Vlasta
Tak mně to nedalo, kouknul se do TISu. Píšou načíst jednotku DDE, zkontrolovat a odstranit případné chyby, paměť závad vymazat.
Napsal: úte 17.07.2007 21:00
od Doktor1
tds má pravdu...
Byla na to servisní akce,po výměně váhy,tehdy za novější typ,se musela přeprogramovat ŘJ motoru. Proč vám asi nevysvětlím,ale je to tak,bez programování se to chová jako se starou váhou.. Pokud už nový program máte,k jeho nahrání ale jiný důvod nevidím,tak stačí vyměnit váhu a je to ok...
Napsal: stř 18.07.2007 00:26
od Demostenes
Doktor1 píše:tds má pravdu...
Byla na to servisní akce,po výměně váhy,tehdy za novější typ,se musela přeprogramovat ŘJ motoru. Proč vám asi nevysvětlím,ale je to tak,bez programování se to chová jako se starou váhou.. Pokud už nový program máte,k jeho nahrání ale jiný důvod nevidím,tak stačí vyměnit váhu a je to ok...
Jo, tohle dava smysl. RJ musi umet "cist", co ji vaha posila a podle typu se to obcas dost lisi. To je napriklad duvod, proc neni tak uplne snadne vymenit AFM za MAF, musi se udelat konverze signalu, nebo upravit cip na RJ. Kazdopadne diky za odpoved, tohle jsem chtel vedet.
Napsal: úte 30.10.2007 09:19
od Suchinnen
Potvrzuju poslední příspěvky. Mám 530d 135kW manual před faceliftem a včera jsem měnil váhu. Do teď jsem jezdil s odpojenou a až na trošku vlažnější zátah bylo všechno v pohodě. Nicméně s novou (i po vymazání chyby!!!) to nejede absolutně vůbec. Musím někde přehrát software, protože váha na 530d 135kW se už prostě nedělá a neprodává a na novou je nutné updatovat software. Nevíte někdo kam s tím zajet? Jsem z Krkonoš...
Napsal: úte 30.10.2007 10:36
od tds
Suchinnen píše:Potvrzuju poslední příspěvky. Mám 530d 135kW manual před faceliftem a včera jsem měnil váhu. Do teď jsem jezdil s odpojenou a až na trošku vlažnější zátah bylo všechno v pohodě. Nicméně s novou (i po vymazání chyby!!!) to nejede absolutně vůbec. Musím někde přehrát software, protože váha na 530d 135kW se už prostě nedělá a neprodává a na novou je nutné updatovat software. Nevíte někdo kam s tím zajet? Jsem z Krkonoš...
nejspíš ti to udělají v aut. servisu BMW kterej je nejbližsí si budeš muset najít sám
Napsal: úte 30.10.2007 13:05
od svejda_BMW
tohle neni vubec pravda.. zadny softver se nemusi nahravat... menil sem ji na dvou autech... vaha je naprosto identicka pro vsechny 3.0d a je uplne jedno jestli je to 330d nebo 530d nebo 730d... akorad je pak rozdil facelift a nefacelift... (135kw a142kw) vahu vymenis kus za kus a nic se nedeje... jen muzes pak smazat chybovy hlasky aby se priste nezobrazovaly... tod vse...
Napsal: úte 30.10.2007 13:40
od Suchinnen
V mým případě jde právě o ten zásadní rozdíl facelift a předfacelift! Předfaceliftová váha se prostě už sehnat nedá a když, tak jedině někde z vrakáče, kde bude stejně tak (ideálně) na půlce životnosti. Všem kdo mají 530d před faceliftem a odejde jim váha v podstatě nezbývá než koupit novou a AKTUALIZOVAT SOFTWARE, páč jinak budou moct jezdit tak akorát v pravým pruhu

Napsal: úte 30.10.2007 13:42
od mrzolt
Spravne mas naprostou pravdu resil jsem ten samy problem je to tak.

Napsal: úte 30.10.2007 13:54
od svejda_BMW
nemel sem na mysli nejaky bastle.. ale origo.. menil sem to na 330d a pak na 530d PREDFACELIFT.. koupil sem origo... stala sice ranec ale vydrzi aspon...a porad se koupit da... a vymenil sem ji kus za kus.. je to potvrzeno od AUTECU Stodulky!!!! kdo mi neveri at si tam zavola...
Napsal: úte 30.10.2007 15:25
od Demostenes
svejda_BMW píše:nemel sem na mysli nejaky bastle.. ale origo.. menil sem to na 330d a pak na 530d PREDFACELIFT.. koupil sem origo... stala sice ranec ale vydrzi aspon...a porad se koupit da... a vymenil sem ji kus za kus.. je to potvrzeno od AUTECU Stodulky!!!! kdo mi neveri at si tam zavola...
Origo neorigo, stejne jedna firma a od ni to maji vsechny automobilky. Akorat ze pak to prodavaji za kazda za jinou cenu dle prestiznosti znacky (lambda felicia 1500, bmw 3500 a pritom je to identicky). Btw, zrovna v pripadech elektroniky mezi origo a neorigo rozdil neni.
Napsal: úte 30.10.2007 17:03
od Vlasta
Demostenes píše:svejda_BMW píše:nemel sem na mysli nejaky bastle.. ale origo.. menil sem to na 330d a pak na 530d PREDFACELIFT.. koupil sem origo... stala sice ranec ale vydrzi aspon...a porad se koupit da... a vymenil sem ji kus za kus.. je to potvrzeno od AUTECU Stodulky!!!! kdo mi neveri at si tam zavola...
Origo neorigo, stejne jedna firma a od ni to maji vsechny automobilky. Akorat ze pak to prodavaji za kazda za jinou cenu dle prestiznosti znacky (lambda felicia 1500, bmw 3500 a pritom je to identicky). Btw, zrovna v pripadech elektroniky mezi origo a neorigo rozdil neni.
Tak tohle je jen tvůj názor.
Napsal: úte 30.10.2007 19:53
od svejda_BMW
ja nevim jak u jinejch dilu ale polskou (druhovyrobu) vahu vzduchu bych si do auta teda nedal.. a pochubuju že bmw použiva stejnou...
Napsal: úte 30.10.2007 20:19
od Vlasta
svejda_BMW píše:ja nevim jak u jinejch dilu ale polskou (druhovyrobu) vahu vzduchu bych si do auta teda nedal.. a pochubuju že bmw použiva stejnou...
Už se to tady řešilo v jiným tématu, váha z polský aukce opravdu nefunguje.
Napsal: stř 31.10.2007 14:57
od Demostenes
Vlasta píše:Tak tohle je jen tvůj názor.
Pokud je elektronika stejny vyrobce, tak je to OK. Napriklad pokud koupim lambdu bosh, tak je uplne jedno pro jake auto je myslena, vsechny lambdy funguji stejne, bude mit akorat jinou koncovku na kabelu. Proto se take prodava tzv universalni lambda, ktera jde dat kamkoliv (potvrzeno v praxi).
Jinak to origo neorigo jsem myslel tak, ze jedno je krabice s napisem bmw a to druhe identicka krabice se stejnyma vnitrnostma, ale bez napisu bmw a za 1/10 ceny. Je jasny, ze kdyz se budu snazit do auta nacpat vahu, ktera posila informace v jinem "formatu", tak to fungovat nebude. V pripade vah je problem pouze dany "format", vaha jako takova je porad stejna a pokud umim poresit konverzi signalu, muzu si dat do bmw vahu treba z mustanga (a to se btw dela).
Napsal: čtv 01.11.2007 17:18
od Suchinnen
Tak v úterý jedu do BMW Renocar Praha na update software. Jde prý o to, že nová váha má jiný formát dat než stará, né že by dávala jiné hodnoty! Proto to s ní samozřejmě jede hůř než v nouzovém režimu. Update softu je údajně na půl hodiny a abych udělal všem jasno, tak jsem se i zeptal jak je to s replikami téhle součástky. Hlavní přijímací technik mi řekl, že je to ÚPLNĚ jedno jestli je to BOSCH nebo jiný výrobce. Sám jsem taky spíš zastáncem original dílů, ale v tomto případě je to skutečně jedno!
Napsal: čtv 01.11.2007 20:14
od Zaza
Měnil jsem váhu ,která byla již na jedné straně měření mimo toleranci a dal jsem tam normálně novou a cítil jsem podstatně lepší reakci na plyn a pod.Po čase mi nahrávali nový softwer do RJ a nedošlo k nějaké změně.Tak si to přeberte.Zaza.
Napsal: úte 25.12.2007 13:26
od RadekP
Suchinnen píše:Tak v úterý jedu do BMW Renocar Praha na update software. Jde prý o to, že nová váha má jiný formát dat než stará, né že by dávala jiné hodnoty! Proto to s ní samozřejmě jede hůř než v nouzovém režimu. Update softu je údajně na půl hodiny a abych udělal všem jasno, tak jsem se i zeptal jak je to s replikami téhle součástky. Hlavní přijímací technik mi řekl, že je to ÚPLNĚ jedno jestli je to BOSCH nebo jiný výrobce. Sám jsem taky spíš zastáncem original dílů, ale v tomto případě je to skutečně jedno!

Kolik Tě stál ten update? Já řešim stejnej problém u 320d před liftem. A když sem si zjištoval v Autecu, tak mi podle čísla ETK nabídli váhu z po faceliftu,že se do předfaceliftu dává už jen tato. A na muj dotaz zda je to stejný, nejdřív tvrdil, že bezproblému,ale pak si zavolal nějakýho technika a ten mi potvrdil, že je potřeba přehrát soft asi za 2500Kč.

Kolik to stojí jinde? A nebo neumí to udělat někdo mimo autorizovaný servisy? Já do nich tak nerad jezdim, jsou namachrovaný a kolikrát nějakej šikovnej mechanik umí mnohem víc a za jiný příznivější peníze..
Napsal: pát 28.12.2007 16:17
od wmb
Měnil jsem na530váhu z roku 1999. Chtěl jsem sehnat stejnou, ale Bosch ani jiný výrobce již jí nedělá. Stála za h... tak jí přestali vyrábět. Do novějších modelů se dává jiná lepší, hlavně neodchází. A ta samá se dává i do starších modelu. Akorát se tam musí přehrát softvér, tak propto. U BMW to stojí kolem 2 500kč. Auto pak jede mnohem lépe.Je tam hlavní problém s napájením stará-nová.