Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: pon 11.06.2007 18:14
				od kavanda
				Nafta je nafta.
Je to i o řidičoj!Pokud chceš závodít tak ber benál, to 100%.
S naftou sice to taky jde, ale musíš motor o to víc mazlit.
Už bych do benzínu asi nešel - cena nafty,spotřeba,krouťák a nejsem žádnej střelec. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 11.06.2007 19:23
				od Trickym
				Panaque píše:Sry, ale 3.0l 6vál v naftě mi dělá naprosto skvělou službu! Je pravdou, že ho trochu rozmazluji Shell V-power Dieselem ale nemám žádný problem a jezdím za 7,4 - 7,8l / 100km město!  
 
Co se týče ekonomické stránky, nedovedu si představit 15l na 100km a jiné šílené numera když za měsíc najezdím kolem 2500km...  

 
No ja mám teraz benzín a už nikdy nechcem zažiť servisovanie dieslu. E34 525tds r.v. 1994 - od novoty v rodine, E39 530d r.v. 1998. Priemerne 50 000 Sk/rok servis iba motor!!! Medzitým som/sme mali nejaké benzíny E36 320i - r.v. 1995, E36 325i r.v. 1996, E39 520i r.v.1999 a nedám na ne dopustiť. Teraz máme v rodine ešte E60 530d r.v. 2004 a pri 110 000km menený motor!!! A to čerpáme iba Shell. Teraz jazdím na 520iATouring a priemerka 9.5l/100. Pre mňa jednoduchá matika.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 11.06.2007 19:32
				od bmwfil
				Trickym píše:Panaque píše:Sry, ale 3.0l 6vál v naftě mi dělá naprosto skvělou službu! Je pravdou, že ho trochu rozmazluji Shell V-power Dieselem ale nemám žádný problem a jezdím za 7,4 - 7,8l / 100km město!  
 
Co se týče ekonomické stránky, nedovedu si představit 15l na 100km a jiné šílené numera když za měsíc najezdím kolem 2500km...  

 
No ja mám teraz benzín a už nikdy nechcem zažiť servisovanie dieslu. E34 525tds r.v. 1994 - od novoty v rodine, E39 530d r.v. 1998. Priemerne 50 000 Sk/rok servis iba motor!!! Medzitým som/sme mali nejaké benzíny E36 320i - r.v. 1995, E36 325i r.v. 1996, E39 520i r.v.1999 a nedám na ne dopustiť. Teraz máme v rodine ešte E60 530d r.v. 2004 a pri 110 000km menený motor!!! A to čerpáme iba Shell. Teraz jazdím na 520iATouring a priemerka 9.5l/100. Pre mňa jednoduchá matika.
 
No jde taky o to jesli jim nedaváte čočku za studena, dochlazujete turbo apod.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 11.06.2007 19:34
				od Butch5
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon 11.06.2007 20:29
				od adam
				No ja zatim jezdim s 528 za 10.5-11. A to jezdim tak normalne jako se to se 193 koni da 

 doufal jsem ze to bude pod 10, ale co no, to se neda to obcas neprovetrat 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 11.06.2007 22:56
				od matal
				Dnes trasa Brno-Tišnov cca 30km za 8,7l/100 podle BC s 530i e39.. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 11.06.2007 23:32
				od adam
				matal píše:Dnes trasa Brno-Tišnov cca 30km za 8,7l/100 podle BC s 530i e39.. 

 
no tak to jde s 528 taky, ale je to pekelna nuda  

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 12.06.2007 01:39
				od Filozof
				adam píše:matal píše:Dnes trasa Brno-Tišnov cca 30km za 8,7l/100 podle BC s 530i e39.. 

 
no tak to jde s 528 taky, ale je to pekelna nuda  

 
Kluci někdy mě musíte svézt v 528i a 530i rád bych viděl ten pokrok.
Sám mám 525i vanos a ikdyž je u 528i jen kun navrch tak je tam krouták a to mě zajímá. 
No a 530i ani nemluvím Pane matal  

  170KW a krouťáku na rozdávání.
O pětkách toho moc nevím a zajímá mě jak to šlo dopředu. 
A jestli se mám na co těšit.
 Hlavně ty motory atd. Protože do budoucna bych rád asi 530i nebo 540i
Slabší auto kupovat už nikdy snad nebudu než je těch cca 190koní.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 12.06.2007 15:13
				od matal
				Filozof píše:adam píše:matal píše:Dnes trasa Brno-Tišnov cca 30km za 8,7l/100 podle BC s 530i e39.. 

 
no tak to jde s 528 taky, ale je to pekelna nuda  

 
Kluci někdy mě musíte svézt v 528i a 530i rád bych viděl ten pokrok.
Sám mám 525i vanos a ikdyž je u 528i jen kun navrch tak je tam krouták a to mě zajímá. 
No a 530i ani nemluvím Pane matal  

  170KW a krouťáku na rozdávání.
O pětkách toho moc nevím a zajímá mě jak to šlo dopředu. 
A jestli se mám na co těšit.
 Hlavně ty motory atd. Protože do budoucna bych rád asi 530i nebo 540i
Slabší auto kupovat už nikdy snad nebudu než je těch cca 190koní.  

 
Někdy Tě svezu,ale já jezdím pomalu,tak nevím co z toho budeš mít.. 
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 12.06.2007 15:46
				od adam
				matal píše:Někdy Tě svezu,ale já jezdím pomalu,tak nevím co z toho budeš mít.. 
  
 
budes zitra na regionalu? musim se na tu tvoji 530i mrknout 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 12.06.2007 17:17
				od Filozof
				matal píše:Filozof píše:adam píše:
no tak to jde s 528 taky, ale je to pekelna nuda  

 
Kluci někdy mě musíte svézt v 528i a 530i rád bych viděl ten pokrok.
Sám mám 525i vanos a ikdyž je u 528i jen kun navrch tak je tam krouták a to mě zajímá. 
No a 530i ani nemluvím Pane matal  

  170KW a krouťáku na rozdávání.
O pětkách toho moc nevím a zajímá mě jak to šlo dopředu. 
A jestli se mám na co těšit.
 Hlavně ty motory atd. Protože do budoucna bych rád asi 530i nebo 540i
Slabší auto kupovat už nikdy snad nebudu než je těch cca 190koní.  

 
Někdy Tě svezu,ale já jezdím pomalu,tak nevím co z toho budeš mít.. 
  
 
Já si připlatím za svižný rozjezd  
