Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e34 525 tds-vstriky a kolisani otacek

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od gyrous »

524td píše:
gyrous píše:Jestli máš pocit, že máš problém s tryskama, nastartuj motor a pak povol matici co vede ke vstřikovací trysce. Pokud se nic nezmění, tak je špatná. Takto můžeš postupovat jednu po druhé. :wink:
Poté tu špatnou vytáhni a očisti. Na spodku vstřikovací trysky je jehla, měla by se dobře pohybovat. Pokud se nehýbe, připrav si peníze na novou trysku, nebo použitou s jehlou, která se dobře hýbe a můžeš jí pak zrepasovat vršek. Problém se vstřikovacíma tryskama máš, jestliže ti po nastartování vyjde z výfuku černý dým. Po zahřátí by měl motor naskočit vždycky. 8)
Myslím si že trysky se zkouší trochu jinak, např. hranice otvírací tlaku, jestli rozprašují, nebo kapou atd., ale určitě ne jak je volná vstřikovací jehla, která si myslím volná být nemá. Pokud povolíš převlečnou matici na trysce a nic se nezmění, tak nejen že je tryska špatná, ale je zadřená. :lol: Pokud to tak je, tak to jistě poznáš pouhým sluchem, motor běží nepravidelně. Jinak pokud se problém s tryskama pozná podle toho, že po nastartování vyjde z výfuku černý dým, tak potom má problém 90% dieslů v ČR. :lol:
Co pro tebe znamená zadřená tryska???
Sluchem odhadneš ve kterém válci je špatná tryska?
Ano pokud je špatný start či špatné žhavičky a motor necrvnke na první škrt, tak to není dokonale spálené,černý oblak dýmu, největší míru na tom mají trysky, žhavičky... :idea:
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#22 Příspěvek od 524td »

U zadřené trysky se nepohybuje uzavírací jehla, pokud budu mít u svého auta zadřenou trysku, tzn. nefunkční jeden válec, tak to poznám podle sluchu a nemusím na to být velký odborník. Pokud motor nenaskočí hned po dokončení žhavení, tak to může být více příčin, ale mám tu zkušenost, že špatné vstřiky je jedna z posledních možností. Ta nejjednodušší příčina bývá špatná jedna nebo více žhavících svíček. Další dost častá příčina špatného studeného i teplého startu (hlavně u 525TD, nebo TDS) bývá špatná elektronická hlava čerpadla. Jedna z nejhorších možností je motor bez tlaků.
Odpovědět