Co pro tebe znamená zadřená tryska???524td píše:Myslím si že trysky se zkouší trochu jinak, např. hranice otvírací tlaku, jestli rozprašují, nebo kapou atd., ale určitě ne jak je volná vstřikovací jehla, která si myslím volná být nemá. Pokud povolíš převlečnou matici na trysce a nic se nezmění, tak nejen že je tryska špatná, ale je zadřená.gyrous píše:Jestli máš pocit, že máš problém s tryskama, nastartuj motor a pak povol matici co vede ke vstřikovací trysce. Pokud se nic nezmění, tak je špatná. Takto můžeš postupovat jednu po druhé.![]()
Poté tu špatnou vytáhni a očisti. Na spodku vstřikovací trysky je jehla, měla by se dobře pohybovat. Pokud se nehýbe, připrav si peníze na novou trysku, nebo použitou s jehlou, která se dobře hýbe a můžeš jí pak zrepasovat vršek. Problém se vstřikovacíma tryskama máš, jestliže ti po nastartování vyjde z výfuku černý dým. Po zahřátí by měl motor naskočit vždycky.Pokud to tak je, tak to jistě poznáš pouhým sluchem, motor běží nepravidelně. Jinak pokud se problém s tryskama pozná podle toho, že po nastartování vyjde z výfuku černý dým, tak potom má problém 90% dieslů v ČR.
Sluchem odhadneš ve kterém válci je špatná tryska?
Ano pokud je špatný start či špatné žhavičky a motor necrvnke na první škrt, tak to není dokonale spálené,černý oblak dýmu, největší míru na tom mají trysky, žhavičky...
