Stránka 2 z 15

Napsal: pon 19.02.2007 11:03
od Dani34el
Tak komentovat výlevy typu "škodovkáři posranej" nebudu, už vzhledem k nejnovější statistice spolehlivosti ADAC, kde je ŠKODA lepší (i když ne o moc) než BMW. Ale k tématu: Prostě mi normální nepřipadá, když mě 6 kousíčků vsřikovačů přijdou na 70.000 Kč. Sorry ! A kde je čerpadlo ? Kde je turbo ? Kde sou ostatní díly, který můřou odejít ?

BMW je dobrý auto, ale leda benzín. Diesel je strašný riziko, aspoň v našich podmínkách - 70.000 Kč to je 5 měsíčních platů :-) - ne nděkuju....

Už sem řikal, máme v rodině MB W 124 300 TD. To je auto k nezabití. Vstřiky stojej každej kolem 500,--. Doma si to na zkoušečce nastavíš podložkama. Je tam pětivalt. Žádná řídící jednotka. To je diesel jak má bejt - bytelnej, levnej provoz. kvalita, je to tichý. A pohodlný je to taky. To nejsou kecy, to neni nádávka na BMW - to je skutečnost, proč si to nepřiznat. BMW - jedině benzín. BMW-diesel je důkaz toho, jak se snží marketingiový oddělení sportovní značky za každou cenu dostat do dieselového segnmentu a tak zvyšuje nesmyslně výkony motorů za cenu poruchovosti a hlavně hazarduje s peněženkama zákazníků .-(

Napsal: pon 19.02.2007 11:26
od milonovo
Já teda taky nejsem příznivcem drahejch oprav,ale pokud je pro Tebe výměna vstřiků 5 měsíčních platů,tak sis to auto vůbec neměl kupovat.Kolik Ti je?Nedokážu si představit,že se ze 14k dá vůbec co ušetřit,natoš pak na auto za cca 300.

Napsal: pon 19.02.2007 11:58
od pepus
Dani34el píše:Tak komentovat výlevy typu "škodovkáři posranej" nebudu, už vzhledem k nejnovější statistice spolehlivosti ADAC, kde je ŠKODA lepší (i když ne o moc) než BMW. Ale k tématu: Prostě mi normální nepřipadá, když mě 6 kousíčků vsřikovačů přijdou na 70.000 Kč. Sorry ! A kde je čerpadlo ? Kde je turbo ? Kde sou ostatní díly, který můřou odejít ?

BMW je dobrý auto, ale leda benzín. Diesel je strašný riziko, aspoň v našich podmínkách - 70.000 Kč to je 5 měsíčních platů :-) - ne nděkuju....

Už sem řikal, máme v rodině MB W 124 300 TD. To je auto k nezabití. Vstřiky stojej každej kolem 500,--. Doma si to na zkoušečce nastavíš podložkama. Je tam pětivalt. Žádná řídící jednotka. To je diesel jak má bejt - bytelnej, levnej provoz. kvalita, je to tichý. A pohodlný je to taky. To nejsou kecy, to neni nádávka na BMW - to je skutečnost, proč si to nepřiznat. BMW - jedině benzín. BMW-diesel je důkaz toho, jak se snží marketingiový oddělení sportovní značky za každou cenu dostat do dieselového segnmentu a tak zvyšuje nesmyslně výkony motorů za cenu poruchovosti a hlavně hazarduje s peněženkama zákazníků .-(


promin, ale BMW diesely uz nejaky patek urcuji vyvoj na trhu a jsou vzdy napred pred konkurenci o nekolik let... TDSo bylo v dobe uvedeni nejrychlejsi diesel, ted se podivej na 335d - trilitr s 286ps a rekni mi ze diesely jsou na hovno 8)

samozrejme kdyz do toho nejakej repak tankuje naftu od JZD a najezdi s tim 300 000km a pak nadava ze to nic nevydrzi, tak nepochopil jak se k autu ma chovat....

Napsal: pon 19.02.2007 12:30
od Demostenes
Nerad to rikam ale, diesely od Mercedesu jsou jina liga. Hlavne po strance spolehlivosti. A to, ze baworacky diesel je mene spolehlivy nez benzin je fakt :)

Napsal: pon 19.02.2007 12:34
od pepus
Demostenes píše:Nerad to rikam ale, diesely od Mercedesu jsou jina liga. Hlavne po strance spolehlivosti. A to, ze baworacky diesel je mene spolehlivy nez benzin je fakt :)


ale taky jsou jina liga co se tyce jizdnich vlastnosti... takova 220 CDI 320d absolutne nestiha, vykon na papire treba podobnej, ale charakteristika a spoterba o necem jinym (ty auta mam docela najezdeny)

Napsal: pon 19.02.2007 12:36
od pina
nebyl mercedes prvni kdo dal naftaka do osobaku?
jo a este.... neprijde mi ze by se ceny servisu u BMW a MB nak vyrazne lisili.

Napsal: pon 19.02.2007 12:49
od Attac
Demostenes píše:Nerad to rikam ale, diesely od Mercedesu jsou jina liga. Hlavne po strance spolehlivosti. A to, ze baworacky diesel je mene spolehlivy nez benzin je fakt :)


Jezdim s firemnim méďou a ani mi neprijde ze by byl jinou ligou nebo neco extra za 2roky od koupi noveho vozu se do nej nahazelo jako kdyby se koupili dva a to byly jen ciste opravy

Zlate bmw!!Mam 520i m50 koupil jsem ho za 10k bouranej hodil jsem do nej 12k a jezdi fajn sice to neni zadnej mladicek ale 200 da v poho a spotreba 10/100km mi prijde celkem fajn kdyz mu furt slapu po krku

Napsal: pon 19.02.2007 15:53
od Kuba
pepus píše:
Demostenes píše:Nerad to rikam ale, diesely od Mercedesu jsou jina liga. Hlavne po strance spolehlivosti. A to, ze baworacky diesel je mene spolehlivy nez benzin je fakt :)


ale taky jsou jina liga co se tyce jizdnich vlastnosti... takova 220 CDI 320d absolutne nestiha, vykon na papire treba podobnej, ale charakteristika a spoterba o necem jinym (ty auta mam docela najezdeny)


Ano, Mercedes 220 CDI je o trošku pomalejší, o trošičičičinku línější než BMW 320d.... ale spolehlivost těhle Mercedesáckejch dieselů ( i když už to neni jako to bejvávalo u MB W123 nebo W124 ) se nedá s BMW srovnat . BMW diesel je vyšlechtěnej na výkon ale ta vstřikovací soustava je strašně náchylná . Kluci v německu ( viz např. http://www.fmso.de ) míchaj do MB CDI, do MB W 123, MB W123, VW TDI, VW PD .... čistej rostlinej olej, mnohdy tam maj předehřívače ..... úplně bez problémů..... to je prostě fakt. U BMW to vždycky dopadlo blbě, prstě strašně náchylný a citlivý. Kdo má prachy, ať si drandí v BMW dieselu, jinak ale jen benziňák :evil: :evil: :evil:

Napsal: pon 19.02.2007 16:20
od krakatit
takze bys kvalitu dieselu v BMW srovnal s TDCi od Forda rikas jo? :)

Napsal: pon 19.02.2007 19:40
od zet
Jenom se zeptám,ty mercedesy a & - ty mají jiný systém vstřikování?

Napsal: pon 19.02.2007 19:51
od milonovo
Mercedes má úplně stejnej systém vstřikování,jen už se daj celkem dobu sehnat repasovný vstřiky za cca 6tis kus (což mimochodem není už takovej rozdíl proti 8k novýmu u BMW) A 220 CDI je čtyřválec,takže je oprava logicky levnější.Ale u 320 CDI je to už prakticky to samý.
Kde jsem o těhle problémech neslyšel,je D5 od Volva,znáte to někdo?

Napsal: pon 19.02.2007 21:17
od Atila
milonovo píše:Kde jsem o těhle problémech neslyšel,je D5 od Volva,znáte to někdo?


Volvo D5 je CRko od Bosche, takze to same co BMW a i stejne problemy.

Napsal: úte 20.02.2007 07:27
od gyrous
Kdo má prachy, ať si drandí v BMW dieselu, jinak ale jen benziňák :evil: :evil: :evil:[/quote]

No náhodou, kdysi jsi počítal tu pořizovačku. Tak tady máš pro porovnání...BMW 320D nový asi 1mil po 7 letech 210t
VW passat např 1,9Tdi nový asi 1mil po 7 letech 130t
Tak co je lepší koupit?

Napsal: úte 20.02.2007 10:23
od Attac
Jo kdo chce setrit na spotrebe kupuje "kamna" ale nekde se to projevit musi hold u bmw jsou to vstriky a u nas to servisi vedi tak je natahnou.Zlatej benzinak sice taky neni bezproblemovej ale jde to!

Napsal: úte 20.02.2007 10:43
od pepus
gyrous píše:Kdo má prachy, ať si drandí v BMW dieselu, jinak ale jen benziňák :evil: :evil: :evil:

No náhodou, kdysi jsi počítal tu pořizovačku. Tak tady máš pro porovnání...BMW 320D nový asi 1mil po 7 letech 210t
VW passat např 1,9Tdi nový asi 1mil po 7 letech 130t
Tak co je lepší koupit?



to teda nevim kde sis vycucal, passat je jedno z aut co ztraci cenu uplne nejpomalej. Ve firme jsme meli B5 1.9TDI, koupeno za cca 630 000, po peti letech a 170 000 km prodano za 250 000.
oproti tomu otcova e36 323iA koupena 1996 za 1.3, prodal ji v 2002 za 300 000 a byl rad (ale to je benzin ten ztraci jeste vic).

Napsal: úte 20.02.2007 10:53
od gyrous
Co vím, tak vstřikovače pokud se nevymění tak je to jen hlučnější a nemá to ty extra jízdní vlastnosti a větší spotřebu, ale jezdí furt...
Nafta tam pude vždycky a s jednima vstřikovačema se může najet i půl mega, což ostatní automobilky(krom dražších) můžou snít o životnosti motoru vůbec...akurát to bude hlasité asi jako starý mercedes...
Nebo se pletu? 8O

Napsal: úte 20.02.2007 11:33
od gyrous
pepus píše:
gyrous píše:Kdo má prachy, ať si drandí v BMW dieselu, jinak ale jen benziňák :evil: :evil: :evil:

No náhodou, kdysi jsi počítal tu pořizovačku. Tak tady máš pro porovnání...BMW 320D nový asi 1mil po 7 letech 210t
VW passat např 1,9Tdi nový asi 1mil po 7 letech 130t
Tak co je lepší koupit?



to teda nevim kde sis vycucal, passat je jedno z aut co ztraci cenu uplne nejpomalej. Ve firme jsme meli B5 1.9TDI, koupeno za cca 630 000, po peti letech a 170 000 km prodano za 250 000.
oproti tomu otcova e36 323iA koupena 1996 za 1.3, prodal ji v 2002 za 300 000 a byl rad (ale to je benzin ten ztraci jeste vic).



Srovnáváš nesrovnatelné, když už, tak E36 a B3 nebo B4...

Napsal: úte 20.02.2007 12:30
od pepus
ja nic nesrovnavam, jenom ti rikam ze passat ztraci cenu skoro nejmene ze vsech aut a nechapu jak si prisel na tech tvojich 130 tisic

a btw tyhle auta sme meli asi 3 roky soucasne a rikal sem za kolik se jaky koupilo a jaky prodalo nic vic

Napsal: úte 20.02.2007 13:38
od Atila
Ono pri posuzovani poklesu je velmi vyznamne jak se zrovna potkaji nove a stare modely. Jakmile vuz prestane byt aktualnim modelem, tak dojde ke skokovemu poklesu ceny, ktery narusuje srovnani.

Napsal: úte 20.02.2007 13:40
od Deli
pepus píše:ja nic nesrovnavam, jenom ti rikam ze passat ztraci cenu skoro nejmene ze vsech aut a nechapu jak si prisel na tech tvojich 130 tisic

jj, passat je u nás trochu extrém. Pro spoustu lidí je pašík f tédéíčku modla... 8O :D