Stránka 2 z 2

Napsal: sob 03.02.2007 18:09
od Atila
Vlasta píše:Common Rail vstřikovače dělá ještě Denso pro rejže a ty se kupodivu vůbec neserou. Co jsem se informoval, tak u Bosche by stál vstřik do BMW ještě o malinko víc, než podle on-line ceníku BMW.
Jo mas pravdu na rejze jsem zapomnel. Dik za info, alespon to nekdo zkusil. :-/

Napsal: sob 03.02.2007 18:46
od Hyri
podla info z boschu sa da menit aj spodok....atazka je ci sa to aj vyplati.... ale ze by sa to az tak sralo jak tu pisu ty co to auto nemaju... no neviem ..... vlasta to riesil a nebolo to take smrtelne....

Napsal: sob 03.02.2007 20:40
od Atila
Hyri píše:podla info z boschu sa da menit aj spodok....atazka je ci sa to aj vyplati.... ale ze by sa to az tak sralo jak tu pisu ty co to auto nemaju... no neviem ..... vlasta to riesil a nebolo to take smrtelne....
No nevim jak pro ostatni, ale pro mne je znamena vymena vstriku 530d, ze delam tri tydny zdarma (respektive na BMW servis) a to sice neni smrtelne, ale vyrazne nasravaci. :evil:

Napsal: sob 03.02.2007 20:50
od Hyri
jo ale kdo tu pisal ze to musis robit na kazdej X30D ja som si myslel ze idem menit bo tomu zacalo slusne jebat na volnobeh aj to skapinalo a bolo to len kablom tak to neni zasada ani pravidlo kazdeho x30D jo a tento motor vyhral parkrat za sebou MOTOR ROKU.... a nehlede na tento spotrebak ked mu lijes dobru naftu + additivum od castrolu trebars tak vydrzi aj 500 000 v pohode... jak sa o to staras tak potom sa aj motor odvdeci..... 8)

Napsal: sob 03.02.2007 21:52
od Huska
Osobně bych si diesla nekoupil ale po zkušenostech s 525tds v e34 a 530d v e39 r.v.01 bych určitě volil 3,0d. Tds má svoje nejlepší léta za sebou a to jak výkonostně tak spotřebou a projevem (v poměru s novějšími diesly BMW), proto bych o TDS v žádném případě neuvažoval :oops:

Osobně doporučuji 530i-540i + LPGi a s náklady jsi na tom mnohem líp.

Napsal: úte 06.02.2007 21:22
od kadous
mam druhy tds po e34 kombi e39 limo,v prvni rade je dnes na povazenou benzi nebo nafta??? nic mene i kdyz jsem mel moznost si dovezt e39 530d sahl jsem po tds,samozrejme ze jsem vymenil cerpadlo ktere mi po mesici zaclo tect a kolisat 20 000,-kč,kazdy vi kolik stoji turbo a hlava na tds,to je vse co te muze tak potkat,u 530d pri blbem natankovani te jen ventily vyjdou na 12 cerpadlo kolem 30+-, po nacipovani a tom čerpadle jsem v lete jezdil za 6,8l normalni jezdeni do 130km/h,rocne nejezdim kolem 40000km,tak ze ja si na Co.Ra. pockam na e60,snad se dockam???jo jeste je jasny ze tds neni zadny M5,ale na pohodu.

Napsal: stř 07.02.2007 07:20
od gyrous
To je pravda !!! |Ten motor neni vůbec novinkovej, co píšeš není pravda !! Navíc cena vstřikovačů se od počátku výroby nezměnila a neklesla !! jelikož se jedná o vysoce precizní díl ( možná ještě patnetovaný ), pak je nelze nahradit ničim jinym. BOSCH má monopol ! BOSCH taky zpočátku uvažoval že bude dodávat jako náhr.díly spodky tzn. tu jehlu a pak do toho ustoupily..... Výsledek: 1 vstřikovač stojí - podle modelu - 9 - 13.000,-- Kč x 6 kousků....... výtečný :twisted: :twisted: :twisted: a je to "Verschleissteil! = díl, kterej se opotřebovává :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ... to nejsou dobrý vyhlídky, proto jsou taky BMW x30d s 150-200.000 km relativně tak laciný :-([/quote]

Tak tedy né novinkou, ale vyhledávaným zbožím...