Napsal: úte 30.01.2007 18:25
Nebo koupit kvalitní a teď v zimě hlavně nepromokavý boty a chodit pěšky....To je uplně zadarmo.....
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
No tak ani u Forda to není za 15k. Jeden vstřik stojí 12k a Delphi na rozdíl od Boshe nejdou zatím ani částečně repasovat.Atila píše:Takze co u Forda TDCI dneska spravi nejakych patnact litru je uz BMW 530d holt zalezitost litru sedmdesati.
ja mam kamose a pro nej je Focus nejlepsi auto na svete, 740i E38 je sracka a E65 takyM3maniac píše:hoši chcete li mít bmw musíte s vyššímy náklady počítat,viděl jsem pár 3,0d s původnímy vstřiky i ve 250tkm...pokud auto chcete mít pro sebe a pro radost a potká vás tato výměna tak máte opět minimálně 200tkm klid,90% tady má 200tkm na 10let !Pokud máte toto auto v manuálu jezdí vám za 7l nafty! sorry ,ale toto auto se nedá srovnávat ze sračkama typu ford....známej měl focuse 2000 a rezavělo!A srovnávat jízdu v e39ce a ve fordu mondeo prostě nejde.
Já mám taky závistivý kámošekrakatit píše:ja mam kamose a pro nej je Focus nejlepsi auto na svete, 740i E38 je sracka a E65 takyM3maniac píše:hoši chcete li mít bmw musíte s vyššímy náklady počítat,viděl jsem pár 3,0d s původnímy vstřiky i ve 250tkm...pokud auto chcete mít pro sebe a pro radost a potká vás tato výměna tak máte opět minimálně 200tkm klid,90% tady má 200tkm na 10let !Pokud máte toto auto v manuálu jezdí vám za 7l nafty! sorry ,ale toto auto se nedá srovnávat ze sračkama typu ford....známej měl focuse 2000 a rezavělo!A srovnávat jízdu v e39ce a ve fordu mondeo prostě nejde.
Seš jeden z mála, kdo přizná, že ho to stálo takovej ranec.... většina - i když potají sebevíc nadávaj - navenek bráněj značku, do který šly...... BMW je fakt kvalitní kára, má užasnej design, a je jedno jestli je nový nebo 20 let starý, furt to má něco do sebe, např. PASSAT III vs. BMW 525tds 1989... BMW furt vede...... ale prostě tyhle náklady na vstřikovače CR, to je šílenost, normální člověk na to nemá, nebo má, ale je naprosto neekonimický pak takovou káru provozovat...... strašná škoda to je...........Vlasta píše:Dnes jsem přivezl auto z BDS AC Hale, měl jsem jeden vstřik v hajzlu (nerepasovatelný- zřejmě elektrika, závada se projevovala sporadicky), ostatní jsem nechal preventivně přetěsnit a motor si na volnoběh přede jako kočička. Celá ta anabáze i s jedním novým vstřikem (již dříve vyměněným) mě vyšla celkem na 30k.
Problem je, ze zrovna ty E39tky se prodavaji vetsinou v dobe, kdy uz vstriky umiraji takze tech 70.000km je potreba v podstate pripocitat k cene. Takze slusna 530d 142kW nevyjde na 320.000+Kc, ale na 390.000+Kc, no a pak je otazka jestli nekoupit za nejakych 330.000Kc 530i, ktera lepe jede a ten rozdil v cene zaplati palivo minimalne na 50.000km. To se vyplati jen nekomu kdo si kupuje auto alespon na sto tisic kilometru, coz u ojetin neni uplne typicke.M3maniac píše:hoši chcete li mít bmw musíte s vyššímy náklady počítat,viděl jsem pár 3,0d s původnímy vstřiky i ve 250tkm...pokud auto chcete mít pro sebe a pro radost a potká vás tato výměna tak máte opět minimálně 200tkm klid,90% tady má 200tkm na 10let !Pokud máte toto auto v manuálu jezdí vám za 7l nafty! sorry ,ale toto auto se nedá srovnávat ze sračkama typu ford....známej měl focuse 2000 a rezavělo!A srovnávat jízdu v e39ce a ve fordu mondeo prostě nejde.
no když myslíš.....mohl bych ti ukázat mondeo z roku 98 ze 100tkm,serviska ,1.majitel v interieru jak z linky,motor jak z linky a spodek ementál....o kvalitách fordu se bavit nebudu,něco jsem s nima zažil ale to se dá zažít s každým autem...jsou věci ve kterých jsou i u fordu top třída ,ale to jsou spíš vyjímky typu...starej tranzit,focus RS a pár dalších příkladů.Třeba ford KA je unikátni strojAtila píše:Problem je, ze zrovna ty E39tky se prodavaji vetsinou v dobe, kdy uz vstriky umiraji takze tech 70.000km je potreba v podstate pripocitat k cene. Takze slusna 530d 142kW nevyjde na 320.000+Kc, ale na 390.000+Kc, no a pak je otazka jestli nekoupit za nejakych 330.000Kc 530i, ktera lepe jede a ten rozdil v cene zaplati palivo minimalne na 50.000km. To se vyplati jen nekomu kdo si kupuje auto alespon na sto tisic kilometru, coz u ojetin neni uplne typicke.M3maniac píše:hoši chcete li mít bmw musíte s vyššímy náklady počítat,viděl jsem pár 3,0d s původnímy vstřiky i ve 250tkm...pokud auto chcete mít pro sebe a pro radost a potká vás tato výměna tak máte opět minimálně 200tkm klid,90% tady má 200tkm na 10let !Pokud máte toto auto v manuálu jezdí vám za 7l nafty! sorry ,ale toto auto se nedá srovnávat ze sračkama typu ford....známej měl focuse 2000 a rezavělo!A srovnávat jízdu v e39ce a ve fordu mondeo prostě nejde.
Jinak zrovna o Forda bych se moc neotiral, protoze v ramci nepremiovych znacek dela asi nejkvalitnejsi auta s nejlepsimi jizdnimi vlastnostmi. Koneckoncu ne nadarmo se Mondeu II rika E46tka chudeho muze.A o jizdnich vlastnostech jako melo stare Mondeo z roku 1996 si muze jeste dnesni B7 Passat nechat jenom zdat.
Tak to potom jo,když jdeš pro radu do Auto AAADani34el píše:Tak jsem to auto nevzal, i když jsem prováděl průzkum trhu a srovnatelný BMW je běžně dražší tak o 30.000,- Kč., když mi ten chlápek je ochotnej slevit až na 250.000,-- Kč. Byl jsem i v AAA-bazaru a technici mi potvrdili, že jestli bych si chtěl to báwo nechat dlouho a jezsim ročně 40.000 km tak by mne výměna vstřikovačů common-rail neminula. Mohlo by to prý být už kolem 150.000 km kdybych měl pech, ale spíš tak od 250.000 km výš. Mechanicky jsou ty motory prej bezproblémový..... dokonce mi v áčkách ten frajer nabíd, že mi v jednom servisu zařídí "slevu", takže mi všechny vstřikovače vyměněj za 60.000,-- . Pěkně děkuju![]()
![]()
![]()