Stránka 2 z 2
Napsal: úte 14.11.2006 21:44
od Martinéz
landys píše:Jak vidíš, projevy jsou ruzné, někdy to skoro vypadá na děravej vejfuk, jindy na klepání čepu nebo jakoby blbě dotažený kolo, vždy je to ale různé v záběru a při brždění motorem. Na první pohled na spodek auťáku to ale poznáš - začíná se sápat a je chlupatá - v tý gumě je tkanina, která se začne trhat a ta hardyspojka je těmi bílými provázky celá obalená.
tak presne tohle sem mel pred ocima kdyz mi ted menili olej:(
Napsal: stř 15.11.2006 10:06
od 154
nebude to spis proste vule v kardanu? mne to dela taky.
Napsal: stř 15.11.2006 10:15
od landys
Kardan jako takovy mit vuli nemuze, je na tisicihranu, leda vule v prevodovce a nebo diferak.
S hardyspojkou je to docela pakarna pri vymene, musi dolu vejfuk a kryt a pak se to musi trosku zalomit, aby to zajelo do tisicihranu co nejdal, uz jsem se fakt bal, ze bude muset dolu i diferak, ale zase tak zly to neni

)
Napsal: čtv 09.04.2009 13:21
od rockheart
stanley07 píše:Čau klucí. Než pojedu někam do servisu mám dotaz. Když přeřadím třeba ze 4 na 5 a není to ani nijak vysoká rychlost a zátěž, z pod auta se ozve takový bouchnutí. Myslím si dobře, že by to mohlo být uložení kardanu, nebo hardy spojka??
Tak tohle dělá setrvák je v prdeli, dělalo mi to taky z 5ky na 4ku. Mám novej a v pohodě.