Stránka 2 z 6
Napsal: úte 22.08.2006 20:23
od stanley07
Sice super shrnutí, ale podle mýho by do BMW dávat plyn nikdo nemel. Je to prostě sportovně laděný auto se vším všudy, co k tomu patří a plyn v jeho útrobách, byť by to byla sebemodernější technologie, je tak trochu degradace takovýho sportovce. Tohle auto si většinou kupujou lidi, co to cítěj podobně. Proto si jiná sorta lidí kupuje Mercedesy, ale nikdy jsem nezaregistroval, že by třeba do SLR chtěl někdo z majitelů cpát LPG. Je to každýho volba. A to jak v rozhodnutí, kterou značkou se bude vozit, tak i v tom, jak jí potom sprzní. Když chce někdo jezdit super levně, na LPG, měl by volit jinou značku. Kdyby to totiž bylo u BMW normální, možná by nám začali ten plyn v kufru závidět i fanoučci Porsche, Ferrari, nebo Lamborginni. Spíš si ale myslím, že by se po přečtení tohohle tématu tady, přetrhli smíchy.
Napsal: úte 22.08.2006 20:49
od miculash
sorry, ne SMG, ale SGi

))
Napsal: úte 22.08.2006 20:53
od miculash
stanley07 píše:Sice super shrnutí, ale podle mýho by do BMW dávat plyn nikdo nemel. Je to prostě sportovně laděný auto se vším všudy, co k tomu patří a plyn v jeho útrobách, byť by to byla sebemodernější technologie, je tak trochu degradace takovýho sportovce. Tohle auto si většinou kupujou lidi, co to cítěj podobně. Proto si jiná sorta lidí kupuje Mercedesy, ale nikdy jsem nezaregistroval, že by třeba do SLR chtěl někdo z majitelů cpát LPG. Je to každýho volba. A to jak v rozhodnutí, kterou značkou se bude vozit, tak i v tom, jak jí potom sprzní. Když chce někdo jezdit super levně, na LPG, měl by volit jinou značku. Kdyby to totiž bylo u BMW normální, možná by nám začali ten plyn v kufru závidět i fanoučci Porsche, Ferrari, nebo Lamborginni. Spíš si ale myslím, že by se po přečtení tohohle tématu tady, přetrhli smíchy.
sportovne ladeny? a co takova sedma? nebo rada X?
a ja osobne jsem si kupoval bmw kvuli tomu, ze mam rad luxusni povezeni, ne kvuli zavodeni..
no a ten kdo ma SLR, ferrari, lambo, atp, tak myslim, ze benzin neresi, tim mylsim jeho cenu..kdo ma na tyto znacky ma i na provoz..
proto si mylsim ze je naprosto zcestne to srovnavat..
Napsal: úte 22.08.2006 21:00
od miculash
alp píše:miculash píše:ALP:
diky moc! super shrnuti!
a jake mas sve tipy/rady (firmu na namontovani, ceho se vyvarovat), atp.. po case vyuzivani LPG
takze M52 a LPG je OK
ale je otazka, SMG je skoro tak 2x drazsi nez obyc, vyplati se to opravdu?
to je na delsi debatu ... stav se nekdy na srazu a muzeme pokecat ....
jinak nad jinym systemem nez sekvencnim neuvazuj ....
blba otazka, ale proc?
resp. co dostanu za to, ze dam 2x vic za instalaci.. krom lepsi spotreby, lepsimu vykonu, primemu vstrikovani rovnou do valcu, asi nic ne, sice to urcite stoji za to, ale otazka je, stoji to za to do meho starsiho auta (e39, rv 97)?
kdyby byl rozdil par tisic, tak nereknu, ale pokud vim, tak to je klidne 10-15..
Napsal: úte 22.08.2006 21:23
od Slid
miculash píše:alp píše:miculash píše:ALP:
diky moc! super shrnuti!
a jake mas sve tipy/rady (firmu na namontovani, ceho se vyvarovat), atp.. po case vyuzivani LPG
takze M52 a LPG je OK
ale je otazka, SMG je skoro tak 2x drazsi nez obyc, vyplati se to opravdu?
to je na delsi debatu ... stav se nekdy na srazu a muzeme pokecat ....
jinak nad jinym systemem nez sekvencnim neuvazuj ....
blba otazka, ale proc?

resp. co dostanu za to, ze dam 2x vic za instalaci.. krom lepsi spotreby, lepsimu vykonu, primemu vstrikovani rovnou do valcu, asi nic ne, sice to urcite stoji za to, ale otazka je, stoji to za to do meho starsiho auta (e39, rv 97)?
kdyby byl rozdil par tisic, tak nereknu, ale pokud vim, tak to je klidne 10-15..
Najdi si na netu střediska kde montují LPG a tam budeš mít vysvětleno proč Systém Sekvenčního vstřikování je lepší.
Nezapomeň že Systém Sekvenčního vstřikování je díky vysokým nárokům na přesnost řízení palivové směsi a dodržení nejpřísnějších emisních limitů. Přísun paliva je zde řešen pro každý válec zvlášť a jednotlivé vstřikovací trysky jsou řízeny elektronicky. Při použití tohoto systému se parametry spotřeby a výkonu při provozu na plyn prakticky neliší od parametrů při provozu na benzín. Toto zařízení se dále vyznačuje vysokou mírou komfortu, vynikajícími jízdními vlastnostmi a vysokou pružností motoru. Proto je tento systém nej a taky něco stojí, samo musíš mít palivovou soustavu ve 100% stavu.
Napsal: úte 22.08.2006 21:36
od stanley07
Ale vždyť já to nikomu neberu, ani nerozmlouvám . Jen píšu svůj názor. Řada 7 a třeba i takové X, není sice čistokrevný závodní vůz, ale výkonem jsou i tyhle dvě řady nad konkurencí. Plynem sice vyřeší majitel svojí tíživou finanční situaci, ale připraví svoje auto o jednu zásadní výhodu, o výkon a kroutící moment. A v tom případě nerozumím tomu, proč si dotyčný pořizuje BMW. Je to samozřejmě o pohodlném svezení, ale podle mého soudu v případě BMW, ne na prvním místě. A Porsche na plyn? Zlý sen....
Napsal: úte 22.08.2006 22:15
od Lukas H.
stanley07 píše:Ale vždyť já to nikomu neberu, ani nerozmlouvám . Jen píšu svůj názor. Řada 7 a třeba i takové X, není sice čistokrevný závodní vůz, ale výkonem jsou i tyhle dvě řady nad konkurencí. Plynem sice vyřeší majitel svojí tíživou finanční situaci, ale připraví svoje auto o jednu zásadní výhodu, o výkon a kroutící moment. A v tom případě nerozumím tomu, proč si dotyčný pořizuje BMW. Je to samozřejmě o pohodlném svezení, ale podle mého soudu v případě BMW, ne na prvním místě. A Porsche na plyn? Zlý sen....
Mi prijde ze podle tve teorie by bmw melo vyrabet jen Mka...

A co takovy bawo v nafte, nafta prece ve sportovnim aute nema co delat... fuuuuujjj jakto ze to vubec bmw muze vyrabet....???

Napsal: úte 22.08.2006 23:14
od matal
stanley07 píše:Ale vždyť já to nikomu neberu, ani nerozmlouvám . Jen píšu svůj názor. Řada 7 a třeba i takové X, není sice čistokrevný závodní vůz, ale výkonem jsou i tyhle dvě řady nad konkurencí. Plynem sice vyřeší majitel svojí tíživou finanční situaci, ale připraví svoje auto o jednu zásadní výhodu, o výkon a kroutící moment. A v tom případě nerozumím tomu, proč si dotyčný pořizuje BMW. Je to samozřejmě o pohodlném svezení, ale podle mého soudu v případě BMW, ne na prvním místě. A Porsche na plyn? Zlý sen....
Ten kdo si koupí nové BMW jistě neřeší, že benzín stojí cca 31kč, protože na to má, to řeší pouze ten, kdo koupí ojetinu, protože nemá na nové auto.. Kdybych si koupil 540i(ojetou), tak budu taky přemýšlet o plynu a už jsem o tom taky uvažoval, jako o alternativě.. Vůbec bych se toho nebál

, jen ta pořizovací cena LPG už je dost lowů..
Napsal: stř 23.08.2006 07:13
od krakatit
stanley07 píše:Ale vždyť já to nikomu neberu, ani nerozmlouvám . Jen píšu svůj názor. Řada 7 a třeba i takové X, není sice čistokrevný závodní vůz, ale výkonem jsou i tyhle dvě řady nad konkurencí. Plynem sice vyřeší majitel svojí tíživou finanční situaci, ale připraví svoje auto o jednu zásadní výhodu, o výkon a kroutící moment. A v tom případě nerozumím tomu, proč si dotyčný pořizuje BMW. Je to samozřejmě o pohodlném svezení, ale podle mého soudu v případě BMW, ne na prvním místě. A Porsche na plyn? Zlý sen....
to je blbost, moc vykonu ti to nesezere, podle me to nepoznas, a i kdyby tak si prepnes na benzin....
Napsal: stř 23.08.2006 21:59
od stanley07
Tak jděte do plynu. Je to po všech stránkách lepší, než benzín. Do dnes jsem to netušil, ale nezlomnýmy argumenty přítomných znalců jsem byl zlomen, poučen a přesvědčen. Let´s go gas...
Napsal: stř 23.08.2006 22:27
od Huska
Řeknu jen to že Alp tu popsal mi "sebral z úst". Měl jsem v autech všechny dosavadní systémy LPG a na nynější vstřikování nedám dopustit. Kažné LPG je o servisu a seřízení pak nejsou problémy. Pokud bych dnes koupil jiné auto tak zase vstřikování a opět toroidní nádrž a úzkou dojezdovku. Pokles výkonu subjektivně nepoznávám, ale objektivně na sprintech mi výkon klestl z 2,5 někam mezi 2,0-2,5 ... tudíš mám čistokrevnou 323LPGi
Cenové rozmezí mezi servisy se pohybovalo od 38-55 tis za identické zařízení ... na e36 323i R6 s toroidem
Napsal: čtv 24.08.2006 07:32
od ajfel
koukam, ze Alp pekne zapracoval ... souhlasim s tim co napsal, krome jedine drobnosti - spotreby ..
ta jde pri stejnem zpusobu jizdy o 10-15%nahoru ...
vykon a vse ostatni zustava ...
(akorat bych nechtel toroidni nadrz - jsem rad, ze mam 80l valec
ale to je otazka, k cemu je auto urceno.
petr
Napsal: čtv 24.08.2006 08:48
od Huska
ajfel píše:koukam, ze Alp pekne zapracoval ... souhlasim s tim co napsal, krome jedine drobnosti - spotreby ..
ta jde pri stejnem zpusobu jizdy o 10-15%nahoru ...
vykon a vse ostatni zustava ...
(akorat bych nechtel toroidni nadrz - jsem rad, ze mam 80l valec

ale to je otazka, k cemu je auto urceno.
petr
jj toroid je relaivně malý, takže každých 320-350km jezdím tankovat ±36l .... nadruhou stranu dnes je všude tolik pump, že to je jedno a volný kufr je pro mě důležitější.
Ted mě napadla ještě jedna výhoda LPG a tou je obsluha při tankování
to je luxus co?
(mě je to jedno ale přítelkyně si ji pochvaluje)
Napsal: čtv 24.08.2006 08:53
od krakatit
chtel sem si dat auto na LPG (system Sequent, firma BRC) ve firme Neptun Harfa ale upozornili me ze jim diagnostika hlasi "regulace smesi, system, prilis chudy k dispozici" - muze byt problem ve vaze vzduchu, ze "nevazi" dobre ale zaroven neni spatna tak, ze by ji diagnostika vyhodnotila jako KO? diky
Napsal: čtv 24.08.2006 09:36
od Misa
Huska píše:Ted mě napadla ještě jedna výhoda LPG a tou je obsluha při tankování

to je luxus co?
(mě je to jedno ale přítelkyně si ji pochvaluje)
No někdy mi to přijde spíš nevýhoda, když musíš půl hodiny zvonit na bábu a ta pak přijde s kyselým výrazem, žes ji vytrhl od telenovely, zrovna když Manuel Juanito Alvarez žádal o ruku Donu Mariu Luisu DelaVega

Blbý je to když přijedeš třeba do Německa, tam se tankuje LPG samoobslužně a ještě tam maj různý typy koncovek ... poprvý jsme docela slušně trapasili

Napsal: čtv 24.08.2006 19:27
od Marten
A jak funguje plyn s automatickou převodovkou?? Pokud to bude vstřikování tak podle vašich slov asi stejně jako na benál, ale když je tam starší podtlakový typ plynu tak co potom??
Může se stát že kvůli tomu nepůjde přepínat na sportovní a zimní režim(u E34)??
Napsal: čtv 24.08.2006 23:06
od matal
Marten píše:A jak funguje plyn s automatickou převodovkou?? Pokud to bude vstřikování tak podle vašich slov asi stejně jako na benál, ale když je tam starší podtlakový typ plynu tak co potom??
Může se stát že kvůli tomu nepůjde přepínat na sportovní a zimní režim(u E34)??
Kamarád má LPG sice ve Volvu S90 3,0 automat a rozumí si to s automatem dobře..

Napsal: pát 25.08.2006 06:27
od ajfel
alp píše:ajfel píše:koukam, ze Alp pekne zapracoval ... souhlasim s tim co napsal, krome jedine drobnosti - spotreby ..
ta jde pri stejnem zpusobu jizdy o 10-15%nahoru ...
vykon a vse ostatni zustava ...
(akorat bych nechtel toroidni nadrz - jsem rad, ze mam 80l valec

ale to je otazka, k cemu je auto urceno.
petr
covece ta spotreba je asi pripad od pripadu .... je teda pravda ze ja si hral dobre 3-4 mesice s rj a mapama a ted mi to zere tak o litr min nez na BA .... ale ono zalezi na tom jake spektrum otacek clovek pouziva a na jizdnim stylu ....
mam to v malem aute, s malym motorem ... a vyuzivam cele spektrum otacek (u toho maleho motoru si t muzu pri kazdodennim jezdeni v pohode dovolit

.. u ix bych uvazoval jinak ...
a nastaveni mam od techniku .. "hrajou" si s tim pokazde pri revizi (zatim teda jenom 2x, mam na e30 na lpg zatim jen 21tkm ..po montazi jezdim nejak min

... chlapi me znaji, takze se mi urcite venujou na 100% - ale to bylo i predtim, takze je to jedno ...
je fakt mozne, ze sis to nastavil lip - klobouk dolu - muzes jim mapy prodat zpet
s tou nadrzi - jak rikam - je to vec toho, na co je auto urceno, ja ho mam jen pro sebe na jezdeni do prace, valec mi v kufru nevadi a staci mi tankovat jednou tydne
petr
Napsal: pát 25.08.2006 10:28
od Marten
To ajfel: ale předpokládám, že v E30 nemáš sekvenční vstřikování plynu??
Máš tam přepínání režimů??
Napsal: pát 25.08.2006 10:35
od krakatit
alp píše:krakatit píše:chtel sem si dat auto na LPG (system Sequent, firma BRC) ve firme Neptun Harfa ale upozornili me ze jim diagnostika hlasi "regulace smesi, system, prilis chudy k dispozici" - muze byt problem ve vaze vzduchu, ze "nevazi" dobre ale zaroven neni spatna tak, ze by ji diagnostika vyhodnotila jako KO? diky
muze ... staci aby tam byla nrpiklad dira v prubehu, coz je nejcastejsi zavada ...
takze vymenit vahu vzduchu a kdyz nezabere je mozno ze to dela skrtici klapka?