Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: pon 27.03.2006 08:27
				od toretto
				tds píše:vally píše:A co řídící vstřik....?
je jedno jestli řídící nebo jakejkoli jinej,pokud teče tak padá nafta a to může být taky ten problém, ale to jsi nepsal že máš mokré vstřiky.kdyby byl špatnej samotnej řídící vstřik tak ti to svítí na palubce.
 
na palubce nic nesviti.. nevim cim to je, ale ted zas to auto chyta dobre.. na prvni drb, akorat si pak asi dvakrat skytne.. 

 a palivem to asi nebude - jezim porad na stejny (jeste jsem netankoval)
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 27.03.2006 09:17
				od tds
				toretto píše:tds píše:vally píše:A co řídící vstřik....?
je jedno jestli řídící nebo jakejkoli jinej,pokud teče tak padá nafta a to může být taky ten problém, ale to jsi nepsal že máš mokré vstřiky.kdyby byl špatnej samotnej řídící vstřik tak ti to svítí na palubce.
 
na palubce nic nesviti.. nevim cim to je, ale ted zas to auto chyta dobre.. na prvni drb, akorat si pak asi dvakrat skytne.. 

 a palivem to asi nebude - jezim porad na stejny (jeste jsem netankoval)
 
to je jasný že to chytá líp,protože je tepleji tzn. je to na 100% žhavič.prostě bude asi 1 špatnej, ozve se to asi až bude zas zima.nejlepší je vyměnit všechny žhaviče a dát tam BERU, ty jsou asi nejlepší.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 27.03.2006 15:40
				od vally
				tds píše:vally píše:A co řídící vstřik....?
je jedno jestli řídící nebo jakejkoli jinej,pokud teče tak padá nafta a to může být taky ten problém, ale to jsi nepsal že máš mokré vstřiky.kdyby byl špatnej samotnej řídící vstřik tak ti to svítí na palubce.
 
No mě tenkrát žádná kontrolka nesvítila... Ale jak pozoruju tu debatu asi to budou ty žhavicí svíčky...Mně to blblo naprosto nezávisle na počasí. Dokonce jsem to nadláb v minus 20 na otočení... Čímž jsem tedy pěkně nasr. všechny okolo, co už stáli s otevřenejma kapotama...

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 27.03.2006 16:15
				od toretto
				tds píše:to je jasný že to chytá líp,protože je tepleji tzn. je to na 100% žhavič.prostě bude asi 1 špatnej, ozve se to asi až bude zas zima.nejlepší je vyměnit všechny žhaviče a dát tam BERU, ty jsou asi nejlepší.
menil jsem komplet zhavice pred dvema mesicema..  asi se tim nema cenu zabyvat, ale muzu to reklamovat?  menili to v servise.. jde do reklamace i prace???
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 28.03.2006 08:48
				od tds
				toretto píše:tds píše:to je jasný že to chytá líp,protože je tepleji tzn. je to na 100% žhavič.prostě bude asi 1 špatnej, ozve se to asi až bude zas zima.nejlepší je vyměnit všechny žhaviče a dát tam BERU, ty jsou asi nejlepší.
menil jsem komplet zhavice pred dvema mesicema..  asi se tim nema cenu zabyvat, ale muzu to reklamovat?  menili to v servise.. jde do reklamace i prace???
 
nedal jsi tam náhodou Brisk twin že ne? jestli jo tak ty stojí za hovno, jsou pomalý a po chvíli používání ztratí výkon jaký by měli mít.
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 28.03.2006 09:43
				od toretto
				tds píše:nedal jsi tam náhodou Brisk twin že ne? jestli jo tak ty stojí za hovno, jsou pomalý a po chvíli používání ztratí výkon jaký by měli mít.
ne, BRISK ne.. ale Beru ani Bosh tam neni
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 28.03.2006 09:59
				od skautik
				s tema briskama je to svata pravda 

 taky jsem se spalil
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 24.06.2006 13:21
				od Legend1
				Mám dotaz ohledně vstřiků na motor 2.5TD. Zjistil jsem že mám okolo prvního vstřiku malou loužičku nafty, čím to může být? Kontroloval jsem přepad nafty, ale hadičky se zdají být OK, drží dost pevně. Může vstřik téct z jiného místa, než špatným přepadem nafty?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 06.07.2006 15:57
				od toretto
				Legend1 píše:Mám dotaz ohledně vstřiků na motor 2.5TD. Zjistil jsem že mám okolo prvního vstřiku malou loužičku nafty, čím to může být? Kontroloval jsem přepad nafty, ale hadičky se zdají být OK, drží dost pevně. Může vstřik téct z jiného místa, než špatným přepadem nafty?
 taky to tak mam..  sehnal jsem si jinej vstrik a chystam se ho vymenit (uz mesic), tak poreferuju..
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 14.07.2006 23:13
				od JaraX
				Slavisimo píše:tak to mame problem u E36 TDS ze to obcas nechce startovat, asi to bude ridici vstrik pac porad tece.
jj ten problém jsem měl, vyměna vyřešila povíc problémů.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 14.07.2006 23:58
				od Slavisimo
				JaraX píše:Slavisimo píše:tak to mame problem u E36 TDS ze to obcas nechce startovat, asi to bude ridici vstrik pac porad tece.
jj ten problém jsem měl, vyměna vyřešila povíc problémů.
 
uz se s nim bude muset neco delat protoze tece a cely auto je od nafty, smrdi to v aute a rozezira gumovy veci, takze silentblok je na cucky  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 14.07.2006 23:59
				od JaraX
				Slavisimo píše:JaraX píše:Slavisimo píše:tak to mame problem u E36 TDS ze to obcas nechce startovat, asi to bude ridici vstrik pac porad tece.
jj ten problém jsem měl, vyměna vyřešila povíc problémů.
 
uz se s nim bude muset neco delat protoze tece a cely auto je od nafty, smrdi to, a rozezira gumovy veci, takze silentblok je na cucky 

 
ale ještě jsem neslyšel aby nafta rozežírala gumu  

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 15.07.2006 00:03
				od Slavisimo
				JaraX píše:Slavisimo píše:JaraX píše:
jj ten problém jsem měl, vyměna vyřešila povíc problémů.
uz se s nim bude muset neco delat protoze tece a cely auto je od nafty, smrdi to, a rozezira gumovy veci, takze silentblok je na cucky 

 
ale ještě jsem neslyšel aby nafta rozežírala gumu  

 
no ja nevim proc je to v haji,
EDIT:je to tak