Stránka 2 z 2

Napsal: sob 04.03.2006 00:32
od psena
Dyt ty tady nikoho nepotrebujes,sam se zeptas a potom si i sam odpovis :D

Napsal: sob 04.03.2006 13:54
od divinol
no... :lol: ...teď mám ale problém...jak odvzdušnit u M50 chlad.system,...termostat je tam novej,.....ta podkova je vodorovně,je to správně?...na tělese není šipka ale tečka tak jsem to bral místo šipky......jenže se to vaří a netopí.....odvzduš.šroub byl otevřenej ale nevim co dál....někdo ví????

Napsal: pon 06.03.2006 06:53
od ajfel
divinol píše:no... :lol: ...teď mám ale problém...jak odvzdušnit u M50 chlad.system,...termostat je tam novej,.....ta podkova je vodorovně,je to správně?...na tělese není šipka ale tečka tak jsem to bral místo šipky......jenže se to vaří a netopí.....odvzduš.šroub byl otevřenej ale nevim co dál....někdo ví????


odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat ....

dokud nepotece z odvzdusnovaku jenom chl. kapalina.

petr

Napsal: pon 06.03.2006 10:31
od divinol
to mi bylo jasné,jen jsem nevěděl jak odvzdušnit ale nakonec jsem to udělal dle návodu,který tady už někdo prezentoval (psena?).....mačkat hadici a ucpávat dirku ve vyrovnávací nádržce,....to bylo ono......asi cca 20x jsem to provedl,okamžitě v kabině vedro a skončilo přehřívání......je to teď super,dokonce i kolísání otáček při volnoběhu skončilo......díky všem......ještě odstranit bouchání v př.nápravě,cvakání motoru za st.opravit díru v plechu vzadu,zprovoznit osvětlení palubky,vynulovat check (nějak se nedaří propojit dratem,dělal jsem to už 3x a najednou nic)....nebo koupit nové auto (nové pro mne=staré ale jiné)...tak ještě jednou díky.... :wink:

Napsal: pon 06.03.2006 12:23
od Hanz
v patek jsem menil termostat na Mku (normal e36 cca 350,- M3 1650,- :-) )... se slzama v ocich a vlastni krvi na rukach jsem vzpominal na ozvenu meho hlasu po otevreni kapoty u 318iS coupe :-) ten Helmut co vymyslel teleso a napojeni termostatu zapomnel napsat, at se pomodlim, aby nevyjela ta trubka vzadu u motoru, ale vepredu u telesa... kazdej to zna, 50:50 a vyjde ta spatna... dolu vrtule, plast kolem, kabelove svazky, drzacky, Tleskačův hmat a pod... zpatky samo v klidu, pac jsem ten spojovaci dil venku sundal :-)