Stránka 2 z 2

Napsal: pon 02.10.2006 11:16
od Hyri
Takze vcera som bol na diag u znameho z auto bez zavad,lebo mu nevedel zistit vstriky,ale tlak na liste mierne klesal ale bol v norme a podla grafu povedal ze nektora tryska bude asi pustat do prepadu.chce zohnat nejake kapilarky a premerat ktora to prepusta nech ma istotu ,uvidim potom....

Napsal: pon 02.10.2006 12:15
od gyrous
Třeba kecám a přišel jsem pozdě. Pokud dělá problém volnoběh, tak to může být i zanesený vzduchový filtr.

Napsal: pon 02.10.2006 12:33
od Hyri
Musim pozret filter je asi niekde pod plastom na motore,lebo nikde nije videt.

Napsal: pon 02.10.2006 12:49
od gyrous
jojo, nejlepší je zjistit, jestli je úplě v pohodě. Mě měnili vstříky a prý byly na sračku a já nic po jízdě nepoznal. A nejsou nijak levný.
Co se týká volnoběhu, tak to dělá hodně vzduch. Třeba někde je něco ucpanýho hadičky a tak. A nebo jesti šlapeš na spojku nebo na brzdu při neutrálu a po nastartování to udělá taky vliv. To už de taky něco víc poznat.
Jestli máš výkon nic moc tak pak asi nic jinýho nezbývá než vstřiky.

Napsal: pon 02.10.2006 12:58
od Hyri
Vykon to ma v pohode,akurat ne volnobeh niekedy zacnu skakat otacky a trase to autom... k kde sme to mali na diagnostike tak na liste trocha hupal tlak podla grafu ale minimalne....

Napsal: pon 02.10.2006 13:10
od gyrous
tlak čeho? vstřiků čerpadla?

Napsal: pon 02.10.2006 13:12
od Hyri
Tlak na liste ,tzn ze asi cez niektory vstrik unika do prepadu alebo take nieco. \proste Pressure on Rail minimalne kolisal ale bol v norme.zevraj nema kolisat.

Napsal: pon 02.10.2006 13:23
od gyrous
Nooo tak diagnostika a motor to je mimo mě.
Když de o volnoběh, koukám jestli tam jde správně vzduch. Přece při šesti válci jeden či dva válce bez činnosti nemusí dělat takové problémy aby to snížilo otáčky. Maximálně by byl nepravidelný běh. Může být nejhůř a skončí to na tu často kazivou váhu vzduchu. Ale vždycky se koukat na tu nejjednodušši cestu a to jsou filtry a jestli tam něco není upadlé.
Aspoň máš spoustu návrhů jak to řešit. Lepší než sedět a dumat. :wink:

Napsal: pon 02.10.2006 13:42
od Hyri
\Pozrem ten filter,ale pochybujem ze to bude taka blbost ked na tychto motoroch odchadzaju vstriky tak to bude asi jasne.

Napsal: pon 02.10.2006 13:48
od gyrous
Pokud to jsou vstřiky a dělají problém u volnoběhu, tak počítej aspoň tři kousky. Je to přece jenom šesti válec a motor i když jede na tři válce tak udrží volnoběh bez problému. A ostatní budou kuckat.

Napsal: pon 02.10.2006 13:51
od Hyri
zevraj 2 su tam nove.a staci ked je jeden a robi to bordel a podla toho tlaku co na to mechos pozeral tak to bude jeden,ono to drzi volnobeh len to tak lahko vubruje z autom.

Napsal: úte 03.10.2006 06:44
od gyrous
Napiš jak jsi dopad, to co popisuješ podrobněji to budou ty zmiňované vstřikovací trysky :wink:

Napsal: stř 22.11.2006 02:02
od river
Tak ahoj mal som obidva problem aj vstrek aj silentblok silent blok zistis tak otvoris kapotu niekto nech si ti zastane vedla auta a pozeraj na motor ci sa moc zdvihne a sleduj aj prevodovkovu paku ci samoc nehybe hore dole.
Vstrek mne blbol hlavneked bolo studene auto.

Napsal: pát 24.11.2006 18:16
od JosefCB
Tak jsem si začal taky všímat, kdy mě to zlehka vibruje, protože to chvilkama lehce poskočí, skoro neznatelně a otáčky drží na místě jako přibité .... ovšem když úplně vypnu topení, tak přede jako švýcarský hodinky absolutně bez závad :D Takže čím by mohlo být způsobeno občasné skoro neznatelné zaškobrtnutí? Že motor těžko utáhne topení, nebo větrák, nebo co?????

Napsal: pát 24.11.2006 21:23
od milonovo
To by mohl být kompresor klimatizace.