Stránka 2 z 2
Napsal: pát 16.12.2005 11:56
od MartyH
kutil píše:ano bývá tam často oxidace a při demontáži se často dutinky odtrhnou je to velmi titěrné pak jedině sehnat starou paticí a naletovat nebo to přímo připájet a zaizolovat nová kabelaž na 8 senzoru myslím 8 t na 7mu
myslím, že ty konektory se dají koupit u BMW tak to asi zkusím..
Napsal: pát 16.12.2005 16:44
od AndrejKv
imho nejlepsi je ze senzoru odriznout plastove pouzdro okolo kontaktu v konektoru, a draty natvrdo naletovat. Pak zapomenes na jakekoliv problemy v techto mistech. Osobne bych ale nez do toho vubec sahnu se nejdriv podival do PDC scannerem.
Napsal: pát 16.12.2005 16:53
od MartyH
"PDC scannerem"??
mužeš mi to trochu objasnit?
Napsal: pát 16.12.2005 18:14
od AndrejKv
Mam na mysli nez spekulovat co by to tak asi mozna mohlo ale nemuselo bejt se pripojit do diagnosticke zasuvky odpovidajicim zarizenim a vycist registr zavad a parametru PDC (park distance control). A hned bude jasno v cem je problem.
Napsal: úte 20.12.2005 09:00
od MartyH
Prvne asi prověřím ty konektory, navštěvu v servise nachám až jako poslední možnost, posledně sem se tam s něma rafnul.....to brněnský zastoupení BMW není dle meho nazoru zrovna místo kde bych rad nechával auto....poslední dobou je to tam čím dál víc horší.....