Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: pát 16.12.2005 11:56
				od MartyH
				kutil píše:ano bývá tam často oxidace  a při demontáži se často dutinky odtrhnou je to velmi titěrné  pak jedině sehnat starou paticí a naletovat nebo to přímo připájet a zaizolovat nová kabelaž na 8 senzoru myslím 8 t na 7mu
myslím, že ty konektory se dají koupit u BMW tak to asi zkusím..
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 16.12.2005 16:44
				od AndrejKv
				imho nejlepsi je ze senzoru odriznout plastove pouzdro okolo kontaktu v konektoru, a draty natvrdo naletovat. Pak zapomenes na jakekoliv problemy v techto mistech. Osobne bych ale nez do toho vubec sahnu se nejdriv podival do PDC scannerem.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 16.12.2005 16:53
				od MartyH
				"PDC scannerem"?? 
 
mužeš mi to trochu objasnit?
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 16.12.2005 18:14
				od AndrejKv
				Mam na mysli nez spekulovat co by to tak asi mozna mohlo ale nemuselo bejt se pripojit do diagnosticke zasuvky odpovidajicim zarizenim a vycist registr zavad a parametru PDC (park distance control). A hned bude jasno v cem je problem.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 20.12.2005 09:00
				od MartyH
				Prvne asi prověřím ty konektory, navštěvu v servise nachám až jako poslední možnost, posledně sem se tam s něma rafnul.....to brněnský zastoupení BMW není dle meho nazoru zrovna místo kde bych rad nechával auto....poslední dobou je to tam čím dál víc horší.....